Ga naar inhoud

Raad het plaatje: Games


Aanbevolen berichten

ik ken zelf alleen 1 en 2 van de Amiga, daarna kreeg je Body Blows enzo...

Dus heb maar wat rond lopen snuffelen en die leek er het meeste op ;)

Combineer de bazen uit MK 1 en 2 met de graphics uit Ultimate en wat krijg je dan? ...

Ik denk dat je met body blows de combo's bedoelt? ofwel de brutalitys (een fatality bestaande uit een immens lange combo)

(ik denk dat ik wel al genoeg tips heb gegeven nu :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Body Blows is een totaal ander spel van Team17: http://www.consolpassion.org/Boites%20A ... i%20av.jpg en http://www.adinerado.info/juegos/accion ... 0Blows.png

Ik weet het verder niet meer met die Street Fighter, ik zal op moeten geven tot er een nieuwe opgave is ;)

Ooow, zo dus. ;) (nuja, wachten op iemand die het wel weet, komaan, waar zitten hier de mensen die ook MK-verslaafd waren als kind :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Terwijl er slechts 2 MK's meer over zijn in de graphics periode.

Zal ze gewoon opsommen, kies gewoon ;)

-Mortal Kombat 3 (console maakt niet uit, waren allemaal dezelfde)

-Mortal Kombat Trilogy - PSX

-Mortal Kombat Trilogy - N64

-Mortal Kombat Trilogy - PC

Raad het wel voor 13.30, want anders duurt het antwoord tot zondag

Link naar bericht
Delen op andere sites
Terwijl er slechts 2 MK's meer over zijn in de graphics periode.

Zal ze gewoon opsommen, kies gewoon ;)

-Mortal Kombat 3 (console maakt niet uit, waren allemaal dezelfde)

-Mortal Kombat Trilogy - PSX

-Mortal Kombat Trilogy - N64

-Mortal Kombat Trilogy - PC

Raad het wel voor 13.30, want anders duurt het antwoord tot zondag

graphics zijn te mooi voor de N64 dus die valt af, dan ga ik voor de PSX versie :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Goed zo, en er waren maar 3 tips voor nodig :P

(en ik vond het nu niet eens zo moeilijk: de bazen uit MK 1 en 2 waarmee je kan vechten is enkel in MK trilogy voor de PSX)

tja ik heb wel een PSX gehad maar ik had alleen destruction derby 2, beatmania en die hard trilogy :P

ok het volgende spel:

Plaatje - geraden door MarsM

is maar op 1 console gemaakt dus alleen de naam van het spel is voldoende ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

yes! _O_

naar mijn idee het beste PSX spel ooit gemaakt. You're next ;)

En dat terwijl het er "eigenlijk"heel knullig uitziet voor een PSX spel... :P

Maar goed: even weer een makkelijke, zodat anderen misschien ook eens raden :P (als ze snel zijn :P )

Plaatje geraden door randy_roes

Dit is ook een klassieker geweest met vele opvolgers, ook op latere consoles ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sorry MarsM, moest even F5'en, want het plaatje kwam niet ;)

Ik veronderstel dat je met "vele opvolgers" bedoelt dat het de eerste uit de reeks is en met andere consoles je de oer console bedoelt die je hebt

DUS: Castlevania voor de NES

yesss :P . Jij hebt wel een brede kennis op dit gebied :P altijd handig :P

U is ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

plaatje - geraden door Cold45

Ok, nou even een extreem makkelijke (althans... als je deze niet kent... er gingen er een paar miljoen van over de toonbank en had ook een tweetal opvolgers O-) )

Als je deze niet kent dj.... danneeeh... weet ik het ook niet meer :P

En ik heb speciaal het laatste level gecapt >:) . Deze is echt zooo ontiechelijk niet normaal moeilijk :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik weet het niet, nooit gespeeld. gokje: command & conquerer?

Aaaaaaargh :P Hoe kan je DIT nu niet kennen :P . Dit spel is echt vele malen briljanter dan Command & Conquer :P . Maar wel te moeilijk als je niet goed bent in spellen, want het wordt wel eens beoordeeld als een van de lastigste spellen ooit :P

Kom op, niemand die het weet? Iedereen heeft dit team wel eens aangestuurd :P The Green Beret _O_

Randy? Sjammie? Frey? Geen idee allemaal? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Aaaaaaargh :P Hoe kan je DIT nu niet kennen :P . Dit spel is echt vele malen briljanter dan Command & Conquer :P . Maar wel te moeilijk als je niet goed bent in spellen, want het wordt wel eens beoordeeld als een van de lastigste spellen ooit :P

Kom op, niemand die het weet? Iedereen heeft dit team wel eens aangestuurd :P The Green Beret _O_

Randy? Sjammie? Frey? Geen idee allemaal? :P

tja ik hou niet van oorlogsspellen, schietspellen, rpg's, adventures etc.

eigenlijk ben ik voornamelijk fan van de platformspellen uit de jaren '90, maar er zullen een hoop zijn die die weer niet kennen ;)

Als je ook kijkt naar mijn huidige gamecube collectie zal zeker 85% van de spellen een slechte beoordeling krijgen. Ik zie ook nooit spellen die ik graag speel in Gammo of Game Kings ofzo. Op de pc speelde en speel ik weinig spellen, eigenlijk alleen spellen die pc only zijn en interessant genoeg, er blijven weinig over :P

Al die SMS, SMD, NES, SNES, N64, PSX, PS2, XBOX spellen ken ik ook bijna allemaal niet :P Ik heb jaren lang alleen een Amiga en een PC gehad en de Amiga was dus voor de spellen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Amiga 500 ofzo, is later ook op de NES uitgebracht in Amerika onder een andere naam. Hint: is een spel gemaakt door ik geloof een Japans bedrijf dat naar een bepaald land op vakantie was en allerlei touristische plekken uit dat land in het spel heeft verwerkt :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...