Ga naar inhoud

Meest irritante BN'er verkiezing - voorronde


Aanbevolen berichten

Een nieuw onderdeel op het forum: verkiezingen.

De werkwijze komt ook op andere fora voor, maar voor wie het niet kent even uitleggen:

De voorronde:

iedereen mag in de categorie mensen nomineren, iedereen die in de categorie valt mag je nomineren: dit doe je door de naam of namen te posten. Maximaal 20 namen per user (in dit geval: 10 mannen, 10 vrouwen)

De 1e ronde:

Willekeurig worden 2 personen naast elkaar te zetten en iedere user mag van elk rijtje van 2 degene kiezen die het beste bij de categorie past, dus bij meest irritante BN'er kies je voor de irritantste van de 2. Het wordt opgesplitst in mannen en vrouwen in dit geval.

Net zo lang tot er in elke categorie 2 personen over zijn en dan spelen we de finale en daaruit komt dan in dit geval: de meest irritante BN'er.

Ga je gang en nomineer! Een reden erbij mag, moet niet. Geldt straks ook voor het stemmen. Met een reden erbij maakt het deze topics nog leuker natuurlijk!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn nominaties:

Mannen:

Albert Verlinde - niet zo zeer in Boulevard, maar daar buiten ongelooflijk irritant

Bart Chabot - ADHD in het kwadraad, verschrikkelijk

Pierre Wind - Bart Chabot in het kwadraad, verschrikkelijk in het kwadraad

Hans Kraaij jr. - Gewoon een walgelijk mannetje

Gerard Joling - Te alles, te nichterig, te niet grappig, te slecht, te lelijk etc.

Gordon - Zie gerard joling

Carlo Boszhardt - Zie gerard joling

Ron Boszhardt - Nog drukker dan zijn broer

Vrouwen:

Rachel Hazes - "kijk mij een BN'er zijn"

Nada van Nie - Als je haar ziet weet je waarom ik haar nomineer

Tanja Jess - Zie Nada van Nie

Irene Moors - Ik heb bij haar altijd het idee dat ze leuk wil zijn en dat is ze niet

Voila Holt - Die altijd met die dikke kop op tv wil en nog komt ook

Conny Breukhoven - alias Vanessa, schandaaltje hier, schandaaltje daar... ik word moe van haar...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een hele hoop nominaties kan ik wel inkomen :P

We kunnen ook nog er bij doen:

Mannen:

Wouter Bos - Irritant gastje die denkt wat van politiek te weten :P

Ron Brandsteder - Is afgeschreven en heeft een irritante lach :P

Bassie - :+

Vrouwen:

Patty Brard - toelichting nodig? :7

Bridget Maasland

Verder moet ik er even over denken :P K moet naar college eerst :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook van mijn kant wat namen:

Hans Wiegel -Duikt iedere keer rond verkiezingstijd op met nutteloze adviezen

Gerrit Zalm - Waait met alle winden mee.

Peter Rudolf de Vries - Iets te blij met zichzelf als er weer wat wordt opgelost.

Hans Hoogervorst - Maakt in het openbaar collega's belachelijk en zou om die reden niet eens in de kamer mogen zitten.

Johan Vlemmix - Vooral z'n overdreven oranjekant. Wat betreft Te Land, ter zee was hij ok, maar dat andere slaat teveel door.

Lange Frans - Zingt over zinloos geweld, maar mept er zelf op los als hem onrecht wordt aangedaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Man:

Hans Kraaij jr (met stip op ??n, zo irritant)

Ron Brandsteder (vind zichzelf erg leuk.. dat vind ik ergerlijk)

Jama? (alles lijkt wel gespeeld met die jongen)

Carlo Boszhard (Dat geschreeuw enzo)

Jack van Gelder (is geen presentator omdat hij continue zijn mening geeft en daarbij t? duidelijk zijn clubvoorkeur laat merken)

Bert Visschers (v??l te druk)

Wouter Bos (weet niet wat hij wil. Ik vind de mening van Jan Marijnissen veel slechter maar die onderbouwt het en verandert niet per week van mening)

Vrouwen weet ik zo gauw echt niet.. nu ik naar de rest kijk kan ik ook niet om Patty Brard heen.. Echt t? erg dat mens. Daarbij ook nog Kelly, vooral met die ergerlijke reclame over webcam girls ofzo.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Man:

Hans Kraaij jr (met stip op ??n, zo irritant)

Ron Brandsteder (vind zichzelf erg leuk.. dat vind ik ergerlijk)

Jama? (alles lijkt wel gespeeld met die jongen)

Carlo Boszhard (Dat geschreeuw enzo)

Jack van Gelder (is geen presentator omdat hij continue zijn mening geeft en daarbij t? duidelijk zijn clubvoorkeur laat merken)

Bert Visschers (v??l te druk)

Wouter Bos (weet niet wat hij wil. Ik vind de mening van Jan Marijnissen veel slechter maar die onderbouwt het en verandert niet per week van mening)

Vrouwen weet ik zo gauw echt niet.. nu ik naar de rest kijk kan ik ook niet om Patty Brard heen.. Echt t? erg dat mens. Daarbij ook nog Kelly, vooral met die ergerlijke reclame over webcam girls ofzo.

Het is de bedoeling nieuwe kandidaten aan te brengen zodat we er zo veel mogelijk hebben. In deze ronde gaat dus Jack van Gelder van jou mee, volgens mij staat de rest er al namelijk ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het is de bedoeling nieuwe kandidaten aan te brengen zodat we er zo veel mogelijk hebben. In deze ronde gaat dus Jack van Gelder van jou mee, volgens mij staat de rest er al namelijk ;)

Roep mij dan voor je dit topic aanmaakt, zodat ik de eerste kan zijn die reageert :+

Link naar bericht
Delen op andere sites

Johan Cruyff - Deze man moet onderhand wel moe van zich zelf worden. Zinloze uitspraken en analyses met alleen maar gebrabbel.

Marco van Basten - Bondscoach van het Noord-Hollands voetbalelftal. Buiten Ajax en AZ bestaat er niks in Nederland. Beargumenteerd zijn keuzes steeds slecht (dit is op dit moment de beste speler...).

Verder enkele mensen die al genoemd zijn Jim, Jamai, Lange Frans en ook vooral Wouter Bos.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oke zet ook maar op lijst:

Mannen:

- Leco (die kapper van Leontine) (Komt de laatste tijd een beetje te vaak op TV)

- Frits Barend (Laat wel heeel duidelijk merken dat hij links is en is arrogant)

- Henk van Dorp (Zie Frits Barend)

- Jan Mulder (Trapt overal tegenaan en verder zie Frits Barend en Henk van Dorp)

- Erik van het Hoff (Maakt heeele irritante reclames voor Johma...)

Vrouwen:

- Viola Holt (Die kan gewoon niet presenteren)

- Nance (Heeft een heel irritant accent)

EDIT:

Het is misschien handig om in de OP alle namen van de genomindeerden bij te houden. Dat bespaart een hoop zoekwerk en ook dubbele namen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Van mij mogen ook al die mensen erin die de belspelletjes op RTL4 en SBS6 presenteren, die zijn wel z? irritant. Het vervelende is alleen dat er volgens mij weinig namen van deze mensen te vinden zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb er zo enorm veel, maar ik kan er maar op een paar komen.

Man:

Mari van der Ven

Jan-Joost van Gangelen

Wilfred Genee

Jeroen v/d Koningsbrugge

Victor Brand

Beau van Erven Dorens

Rick Brandsteder

Eric Bouwman

Mental Theo

Vrouw:

Barbara Barend

Cilly Dartell

Milika Peterzon

Linda de Mol

Sara Kroos

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weet even niemand, maar ben het even niet eens met 2 gelezen namen:

RM, Jaques d'Ancona is inderdaad vaak negatief, maar ik vind zijn negativisme vaak wel rechtvaardig. Okay, vroeger bij de Junior Soundmixshow was het vaak zielig de kleine kinderen die zo hun best deden uit te zeiken, maar hij heeft wel echt vaak gelijk. Ik vind dat hij wat minder fel mag, anderzijds siert het hem wel.

Koeiestaart, Wilfred Genee.. Ik vind hem de beste presentator binnen Nederland. Hij laat de analytici altijd uitpraten, stuurt ze goed en heeft zelf een onmogelijke voetbalkennis. Niet normaal. Johan Derksen heeft ooit gezegd dat hij niemand kent met zoveel voetbalkennis, dat zegt wel wat.

Ik kan me voorstellen dat je hem niet mag omdat hij bij Talpa werkt ;), maar let eens op hem, hij is echt goed!

Verder wil ik even Hugo Camps toevoegen. Ik mag hem gewoon niet qua uitstraling. Altijd zo droog...

Link naar bericht
Delen op andere sites

@ Twice: Johan Derksen vind ik ook irritant :P Kan ik nou eenmaal ook niets aan doen, dus die mag van mij ook op de lijst. En tja...mijn mening verschilt op het punt 'd ancona dan toch duidelijk. Ik vind hem wel irritant.

Om van de gelegenheid gebruik te maken heb ik nog een klein vraagje:

Gezien het feit dat we ook Belgen op het forum hebben, mogen we dan ook op BB'ers stemmen? :P

In dat geval mag Paul Jambers er op :P

En het is misschien handig om in de OP alle namen van de genomindeerden bij te houden. Dat bespaart een hoop zoekwerk en ook dubbele namen

Link naar bericht
Delen op andere sites
Weet even niemand, maar ben het even niet eens met 2 gelezen namen:

Koeiestaart, Wilfred Genee.. Ik vind hem de beste presentator binnen Nederland. Hij laat de analytici altijd uitpraten, stuurt ze goed en heeft zelf een onmogelijke voetbalkennis. Niet normaal. Johan Derksen heeft ooit gezegd dat hij niemand kent met zoveel voetbalkennis, dat zegt wel wat.

Ik kan me voorstellen dat je hem niet mag omdat hij bij Talpa werkt ;), maar let eens op hem, hij is echt goed!

Technisch gezien zal het best een goede presentator zijn, maar hij wekt bij mij alleen al ergernis met zijn stem.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

nee, maar je kunt straks wel meestemmen en stemmen voor de kandidaat die tegenover degene staat die je niet meer terug wil zien in de volgende ronde ;)

Hoezo, nee? Jij wil die ene bel-spel muts toch ook niet in de lijst hebben?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mannen:

Lange Frans - Zie reden van Antonio.

Ali B - Ik erger mij groen en geel aan hem, kan niet uitleggen waarom..

Leen (van Frisia) - Als ik die kop van hem zie erger ik me al aan hem... :X

Tropical Danny en Guillermo - Spreekt voor zich ;)

Vrouwen:

Froukje de Both - Ik vind haar gewoon walgelijk irritant, met name in die radioreclame van Knorr Vie :r

Annamarie Thomas - Niet normaal hoe kinderachtig zij is geworden sinds ze meedeed aan Sterren Dansen Op Het IJs... :N

Ellemieke Vermolen - Ik erger me aan haar in Sterren Dansen Op Het IJs, ze kan echt niet tegen kritiek en bovendien probeert ze alleen maar sexy te doen op het ijs, in plaats van schaatsen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zeg ??n ding: als Koelkast nu zo nodig Carlo en Ron BoszharD wil nomineren wil ie dan wel zo vriendelijk zijn hun achternaam goed te spellen? -0-

ik weet niet beter of het is met dt, maargoed dan gaan we ze zonder de t doen in de volgende ronde.

Met of zonder t, ze blijven walgelijk irritant. Heb jij nog nominaties?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier mijn top 10 met meest irritante BN'ers...

1. Beau van Erven-Dorens

Echt een irritante vent, met z'n arrogante smoel en hoogst irritante programma's.

2. Chiel Montagne

Omdat hij een enorm lelijke snor heeft, en ik een tijd geleden gek werd van zijn irritante spotjes van "mooi was die tijd".

3. Emil Ratelband

Het is gewoon een smerige zakkenvuller met geen graantje gezond verstand in z'n kop.

4. Albert Verlinde

Echt een walgelijke "ruilnicht" (ik heb niks tegen homo's, maar hij...:X). Echt een hoogst irritant figuur op tv, die bij RTL Boulevard nog grappig probeert te zijn, wat 'ie niet is.

5. Gerard Joling

Ik werd gek van die eeuwige lach van hem bij G & J Over de vloer.

6. Gordon

Ik werd gek van die eeuwige lach van hem bij G & J Over de vloer.

7. Jamai

Wat een overdreven figuur zeg...:r

8. Frans Bauer

Ik heb een stronthekel aan zijn muziek, en ik heb een hekel aan de slappe manier waarop hij veel geld verdient. Door zo'n gare realityserie te starten en zoveel mogelijk met je harses op de tv te komen.

9. Sylvie v.d. Vaart

Dom en arrogant

10. Patty Brard

Zoals al eerder vermeld, is er uitleg nodig? >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik wilde even testen wanneer het op begon te vallen ;)

Had ook het idee alsof het niet gelezen werd, vandaar ;):P

ja beetje stom om niet te reageren, maar dat gaat zo van: ohja daar reageer ik straks even op en ondertussen denk je dat iedere keer. geeft verder niet, je hebt gewoon gelijk ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

4. Albert Verlinde

Echt een walgelijke "ruilnicht" (ik heb niks tegen homo's, maar hij...:X). Echt een hoogst irritant figuur op tv, die bij RTL Boulevard nog grappig probeert te zijn, wat 'ie niet is.

Wat is een ruilnicht? Of bedoel je relnicht?

Wat hij ook is, hij is in ieder geval irritant ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wat is een ruilnicht? Of bedoel je relnicht?

Wat hij ook is, hij is in ieder geval irritant ;)

Ja, ruilnicht, relnicht, ik weet niet wat het goede woord is. Weet iemand anders hier vast wel...

Maar hij is inderdaad ERG irritant!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, ruilnicht, relnicht, ik weet niet wat het goede woord is. Weet iemand anders hier vast wel...

Maar hij is inderdaad ERG irritant!

Relnicht ;) Lekker rellen en hysterisch doen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik snap de Patty nominatie niet, ik vond patty's posse echt de beste real life soap uit de reeks (bauers, frogers, joling, curry etc.)

Patty's Poss??

Je bedoelt die serie waarin je ziet dat Patty de badkamer schoonmaakt met een pleeborstel, ruzie maakt met haar ex Ren? en af en toe met die fossielen van Luf afspreekt om zich klem te zuipen?

Vond ik nu niet bepaald een programma om voor te gaan zitten...:{

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik snap de Patty nominatie niet, ik vond patty's posse echt de beste real life soap uit de reeks (bauers, frogers, joling, curry etc.)

*zucht*

Wat wil je nou? Alleen een lijst met mensen die JIJ irritant vindt, of een leden-participatie?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

*zucht*

Wat wil je nou? Alleen een lijst met mensen die JIJ irritant vindt, of een leden-participatie?

ik denk dat je het totaal verkeerd opvat allemaal. Iedereen mag genomineerd worden, als het maar een (redelijk) bekende Nederlander/Nederlandse is.

Ook discussie over de nominaties mogen gewoon hoor, ik gooi het gewoon in de groep: wat is er zo irritant aan Patty? Ik zeg niet dat de nominatie onterecht is of niet meetelt of wat dan ook, ik open een discussie.

Dus als iemand het niet eens is met een nominatie: discussieer er over, maar een nominatie blijft sowieso gewoon staan, het is iemands mening en die telt gewoon.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ju DJ wilde slechts discussie, want dat is ook wel leuk aan dit topic. Ik vind Patty Brard een 'plat' wijf, ze komt erg dom over, en haar programma's vind ik nergens op slaan. Patty's posse heb ik niet echt gevolgt, maar dat programma dat zij je problemen oplost, echt zo slecht...

Vond De Bauers trouwens een heerlijke serie. Daar geniet ik nou van!

Snap trouwens Katja Schuurman niet echt. Heb juist het idee dat zij altijd redelijk normaal is. Georgina is inderdaad irritant aanwezig, maar vind dat bij Katja niet zozeer. Het is natuurlijk wel een beetje zo, maar dat hoort nou eenmaal bij BNN.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...