Ga naar inhoud

Meest irritante BN'er verkiezing - 1e ronde


Aanbevolen berichten

We zijn toe aan de 1e ronde!

Hier zie je de genomineerden in een VS (versus) situatie, bijvoorbeeld:

BN'er 1 - BN'er 2

bij elke BN'er staat een plaatje voor zover ik het heb kunnen vinden en wat hij/zij doet. Alles is random gegenereerd. Er zijn 50 mannen, 28 vrouwen. Je mag op elk duo 1x stemmen. Je stemt iedere keer op de irritantste.

Voorbeeld:

Jan Klaassen vs Klaas Jansen

als je Jan Klaassen het irritantste vindt post je zijn naam in je post, zo doe je dat met het hele rijtje. Uiteindelijk blijven er dus 25 mannen en 14 vrouwen over die doorgaan naar de 2e ronde. De stemronde duurt een week, iedereen mag stemmen, ook als je niet hebt genomineerd.

Als je de 2 genomineerden niet kent stem dan niet op die 2 maar ga door naar de volgende.

Alle namen zijn in volgorde van posten in excel gezet, een php nummer generator geeft steeds 1 getal voor de heren, 1 voor de vrouwen. Daarna nog eens en die 2 zullen tegen elkaar strijden.

In de volgende post zet ik alle genomineerden neer.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Omdat het pokke veel werk is volgen de vrouwen op een later tijdstip. Stemmen maar!!!

DE MANNEN

Erik van der Hoff -vs- Pierre Wind

m30.jpg -vs- m3.jpg

Erik van der Hoff presenteert "Het Blok".

Pierre Wind is een topkok. Zit nooit stil.

Ali B -vs- Henk van Dorp

m44.jpg -vs- m28.jpg

Ali B is een rapper van Marokkaanse afkomst. Bekend van nummers als "ik ben je zat" en "rampeneren".

Henk van Dorp presenteerde "Barend en van Dorp" samen met Frits Barend.

Rick Brandsteder -vs- Lange Frans

m38.jpg -vs- m22.jpg

Rick Brandsteder, zoon van Ron Brandsteder. Heeft in Superbal op Talpa (voor de sponsorloterij) prijzen uitgereikt zoals Gaston dat altijd met de straatprijs van de Postcodeloterij doet.

Lange Frans is een rapper uit Diemen Zuid en rapt samen met Baas B. nummers als "mee naar diemen zuid" en "zinloos". Ook bekend van de ijsblokjesaffaire.

Eric Bouwman -vs- Jacques d'Ancona

m39.jpg -vs- m31.jpg

Eric Bouwman kwam niet ver bij Idols en speelt nu Tonny in Onderweg naar Morgen.

Jaques d'Ancona was vast jurylid bij de Soundmixshow en Mini Playbackshow. Had vrijwel elke uitzending een andere bril op en schoof zijn mening niet onder stoelen of banken.

Piet Paulusma -vs- Ron Boszhard

m12.jpg -vs- m8.jpg

Piet Paulusma is de weerman van SBS6. Komt uit Friesland en dat is ook duidelijk te horen.

Ron Boszhard is de broer van Carlo Boszhard. Presenteert programma's als "1000 seconden" en "Pluk de dag".

Jack van Gelder -vs- Leen van Frisia financieringen

m23.jpg -vs- m45.jpg

Jack van Gelder is een zeer bekend sportcommentator/presentator. Heeft ook jaren lang "Te land, Ter zee en in de lucht" gepresenteerd en commentaar gegeven.

Leen van Frisia financieringen, niet echt een BN'er, maar is toch genomineerd. Het is die man in de Frisia reclames. Zie: http://www.frisia.com/commercials/index.asp

Bert Visscher -vs- Tropical Danny

m13.jpg -vs- m46.jpg

Bert Visscher, de hyperactieve cabaretier. Heeft enkele seizoenen meegewerkt aan Kopspijkers.

Tropical Danny zong "doe mij een topppertje en een breezer ananas", Tropical Danny is degene met de lawaai blousjes aan.

Hans Hoogervorst -vs- Mental Theo

m20.jpg -vs- m40.jpg

Hans Hoogervorst is Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.

Mental Theo is bekend geworden met de muziek die hij samen met Charley Lownoise maakte. Ook is hij bekend van "Mental Theo on the road" op TMF en presenteert nu "the freakshow" op Slam FM.

Gerard Joling -vs- Albert Verlinde

m5.jpg -vs- m1.jpg

Gerard Joling won de Soundmixshow niet, maar werd wel bekend als zanger. Presenteert o.a. shownieuws, is een van de 3 "toppers" (met Rene Froger en Gordon samen) en heeft een programma met Gordon (Gordon en Joling over de vloer) op Talpa.

Albert Verlinde is het meest bekend van RTL Boulevard waar hij "deskundige" is. Ook produceert hij musicals.

Guillermo -vs- Wilfred Genee

m47.jpg -vs- m34.jpg

Guillermo zong "doe mij een topppertje en een breezer ananas", Guillermo is de "player" met de zonnebril.

Wilfred Genee is een sportverslaggever op Talpa.

Leco van Zadelhoff -vs- Ron Brandsteder

m26.jpg -vs- m10.jpg

Leco van Zadelhoff, de kapper van het Gooi. Doet vaak mee aan RTL Boulevard en is bekend van de Robijn reclame.

Ron Brandsteder heeft als presentator een heleboel gedaan, de bekendste: De honeymoon quiz, Wie ben ik!?, Laat ze maar lachen. Is ook ooit zanger geweest.

Emile Ratelband -vs- Gordon

m49.jpg -vs- m6.jpg

Emile Ratelband, TJAKKAAAA!-positiviteitsguru.

Gordon begon als onderbroeken verkoper op de Albert Cuyp markt in Amsterdam. Is zanger. Heeft programma's als "read my lips" gepresenteerd. Heeft een programma met Gerard Joling op Talpa, is ??n van de 3 toppers (zie Gerard Joling).

Peter R. de Vries -vs- Beau van Erven Dorens

m19.jpg -vs- m37.jpg

Peter R. de Vries is een bekend misdaadverslaggever. Wilde de politiek in maar is afgehaakt omdat hij volgens onderzoeken naar zijn mening te weinig zetels zou krijgen.

Beau van Erven Dorens heeft o.a. RTL Boulevard en Big Brother gepresenteerd. Presenteert nu Deal or no deal.

Bart Chabot -vs- Johan Derksen

m2.jpg -vs- m43.jpg

Bart Chabot is Nederlandse schrijver, dichter en theatermaker. Drukke verschijning. Was goed bevriend met Herman Brood.

Johan Derksen is een oud-voetballer (o.a. Go Ahead Eagles), is wekelijks te zien in "Voetbal Insite" op RTL7.

Marco van Basten -vs- Jan Mulder

m25.jpg -vs- m29.jpg

Marco van Basten, oud voetballer (o.a. Ajax), is nu bondscoach van het Nederlands elftal.

Jan Mulder, oud voetballer (o.a. Ajax). Was te zien bij Barend en van Dorp. Is nu te zien in Postbank reclames.

Viktor Brand -vs- Jan-Joost van Gangelen

m36.jpg -vs- m33.jpg

Viktor Brand is een presentator. Vooral bekend van Shownieuws.

Jan-Joost van Gangelen is de zoon van een sportjournalist. Is zelf ook sportjournalist en presentator bij Talpa. Was tot voor kort leraar op school.

Carlo Boszhard -vs- Wouter Bos

m7.jpg -vs- m9.jpg

Carlo Boszhard is presentator van tal van programma's, de bekendste: Telekids, Life & Cooking, Cash & Carlo.

Wouter Bos is lijsttrekker van de PvdA.

Johan Cruijff -vs- Gerrit Zalm

m24.jpg -vs- m18.jpg

Johan Cruijff, oud voetballer (o.a. Ajax). Geeft nu vooral commentaar tijdens/na voetbalwedstrijden.

Gerrit Zalm is de minister van financi?n. Gerrit Zalm is van de VVD.

Jim Bakkum -vs- Hugo Camps

m15.jpg -vs- m42.jpg

Jim Bakkum werd 2e in de 1e editie van Idols. Is bekend van nummers als "tell her". Acteert in de Talpa serie "Boks".

Hugo Camps is eigenlijk geen BN'er omdat het een Belg is, maar dit had ik te laat gezien. Journalist.

Hans Kraaij jr. -vs- Mari van de Ven

m4.jpg -vs- m32.jpg

Hans Kraaij jr., oud voetballer (o.a. NAC). Presentator van o.a. Domino Day en Funniest Homevideo's. Doet ook sportinterviews. Heeft in 1997 een nummer-1 hit gehad met "Er zal d'r altijd eentje winnen."

Mari van de Ven is een visagist en kapper. Deed mee aan "Sterren dansen op het ijs"

Johan Vlemmix -vs- Chiel Montagne

m21.jpg -vs- m48.jpg

Johan Vlemmix deed talloze keren mee aan Te land, ter zee en in de lucht. Is nu jurylid in dat programma. Is oranjegek, heeft diverse pro-oranje liedjes gemaakt en heeft zelfs een Porche in zijn huis staan die hij cadeau wil doen aan Willem Alexander.

Chiel Montagne presenteerde jaren lang het muziekprogramma "Op volle toeren". Is vooral bekend door zijn snor. Heeft ook 2 cd boxen via Tel Sell verkocht: "Mooi was die tijd". Presenteert een dagelijkse radioshow op Radio Nationaal.

Hans Wiegel -vs- Robert Jensen

m17.jpg -vs- m14.jpg

Hans Wiegel is oud politicus (VVD). Momenteel voorzitter van de Zorgverzekeraars Nederland.

Robert Jensen is een radio dj die nu ook bijna dagelijks op de tv is te zien met zijn eigen talkshow: "Jensen".

Jeroen van Koningsbrugge -vs- Frits Barend

m35.jpg -vs- m27.jpg

Jeroen van Koningsbrugge is acteur en zanger. Bekend van Citro?n reclames (als Dennis van de Ven), speelde in een aantal films en series (o.a. IC) en is nu te zien in het satirische Talpa programma: "Nieuw Dier".

Frits Barend presenteerde samen met Henk van Dorp het programma "Barend en van Dorp".

Jacob Krabb? -vs- Bassie

m41.jpg -vs- m11.jpg

Jacob Krabb? (1983) is de jongste zoon van Jeroen Krabb?. Heeft een rolletje gespeeld in "Willem van Oranje" (als baby) en presenteert nu "Funny Files" op RTL5.

Bassie, van Adriaan. Ik neem aan dat iedereen Bassie wel kent.

Frans Bauer -vs- Jamai

m50.jpg -vs- m16.jpg

Frans Bauer, volkszanger. Vooral bekend van "de regenboog" (samen met Marianne Weber) en "Heb je even voor mij". Heeft een eigen real-life soap gehad. Zingt alleen in het Nederlands.

Jamai, winnaar van Idols 1. Speelt nu in veel musicals.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Irritantste BN?ers van alle tweetallen:

- Erik van der Hoff en Pierre wind ken ik allebei niet? geen stem

- Henk van Dorp ; net iets irritanter :P

- Lange Frans ; maatschappelijk nutteloos, irritant, hersenloos figuur

- Eric Bouwman ; Alle Idols popi?s zijn irritant :P

- Ron Boszhard ; probeert net zo leuk te zijn als zijn broer, maar is hij niet. Daarnaast is hij 9 van de 10 keer chagrijnig :P

- Leen van Frisia ; klinkt kansloos :P en Jack van Gelder is vooralsnog wel ok

- Tropical Danny ; zie Lange Frans

- Hans Hoogervorst ; omdat Mental Theo gaaf is :P

- Kwalbert Verlinke ; omdat het een betweter is die alleen maar anderen kan irriteren

- Guillermo ; zie Lange Frans en Tropical Danny

- Ron Brandsteder ; hij vindt zichzelf te grappig :P

- Emile Ratelband ; veel te neurotisch irritant

- Beau ; vindt zichzelf iets te tof en als hij in zn onderbroek op tv gaat lopen irriteert hij ja :P. Alles voor de kijkcijfers :P

- Johan Derksen ; te droogkloterig

- Jan Mulder ; doet nooit iets anders dan overal over zeiken? zn hele gezicht staat er naar. Geen fijn figuur om op tv te zien :P

- Viktor Brand en Jan Joost van Gangelen ken ik niet goed? geen stem

- Wouter Bos ; irriteert me gewoon mateloos. Veel te kort door de bocht en is alleen maar populair omdat hij zo ?lekker? is volgens het vrouwelijk publiek. ?Lekker oprotten? dus :P

- Johan Cruijff ; Een gevoel? de laatste tijd is hij soms gewoon vervelend. Kan alleen maar kritiek geven, maar houdt zich zelf net ver genoeg afzijdig overal van. Irritant.

- JIM ; over het paard getild irritant ventje die ?populair? wordt op vlakken waar hij niet voor is aangenomen. Acteren, schaatsen, dansen en presenteren kan ie al net zo min als zingen. Vervelend ventje :P

- Hans Kraaij jr. ; uitleg lijkt me vrijwel overbodig :P. Hij is al irritant als hij niks zegt :P

- Johan Vlemmix ; Hij is nu niet leuk meer :P

- Robert Jensen ; zie Johan Vlemmix

- Frits Barend ; discussieert altijd iets te gekleurd en hij irriteert me gewoon

- Bassie ; Jakob Krabbe ken ik niet en Bassie is niet altijd even grappig :P

- Jamai ; Frans Bauer heb ik weinig problemen mee en Jamai is weer zo?n omhooggevallen idols-ster. Die zijn meestal irritant :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn stem gaat naar:

Pierre Wind

Ken die andere gast niet eens, Pierre is me te hyper.

Ali B

De benaming knuffelmarokkaan zegt genoeg :r.

Lange Frans

Hypocriete gozer (zingen over zinloos geweld en zelf klappen uitdelen). Kan tevens niet zingen.

Eric Bouwman

Idols :X. Non-talenten.

Ron Boszhard

Vind Piet Paulusma grappig :D. Oant Moarn _O-!

Leen van Frisia financieringen

Omdat hij bekend is van Frisia financieringen :+. Ondanks dat hij heel erg pro-Ajax is mag ik Jack wel.

Tropical Danny

Bert Visscher is ook vreselijk, veel te druk en niet vaak grappig. Dit is echter weer zo'n non-talent. Idols-type...

Mental Theo

Vind hem een gefrustreerd figuur.

Gerard Joling

Ik heb er de kracht niet meer voor....

Guillermo

Dit is weer zo'n non-talent. Idols-type...

Ron Brandsteder

Moet-ie nou hoesten of is hij aan het lachen ?

Emile Ratelband

Vind Gordon minder dan Joling. Ratelband is echter helemaal een ramp. Hou schijnbaar toch niet van te hyperactieve typetjes ;).

Beau van Erven Dorens

Mag Peter R. de Vries wel. Leuk om naar te kijken en niet zo slap en bang uitgevallen :). Beau irriteert me ook niet enorm, maar moet toch kiezen ;).

Bart Chabot

Ben het niet altijd met Johan eens, maar hij durft tenminste voor zijn mening uit te komen. Bart Chabot is ook te hyper.

Marco van Basten

Mag Jan Mulder ook wel, grappige vent :D. van Basten heb ik zelf genomineerd. Hij gaat in 2008 weer naar Ajax toe, maar denkt dat hij daar nu al werkt. Slechte bondscoach, die liever matige spelers oproept dan mensen met een mening. Geen persoonlijkheid. Kan niet tegen kritiek en laat zich beschermen door Cruyff.

Viktor Brand

Vind Jan-Joost een leuke presentator :).

Wouter Bos

Vreselijk mannetje (ben sowieso geen PvdA'er :P). Belooft veel wat hij toch niet kan waarmaken en dat weet hij zelf ook. Probeert populair over te komen en heeft zichzelf versproken met zijn AOW-plannen, die hij weer heel slap terugtrekt...

Johan Cruijff

Is de weg kwijt en zwamt maar wat...

Jim Bakkum

Weer zo'n Idols non-talent...

Mari van de Ven

Visagist en kapper, als je zo beroemd moet worden O}...

Johan Vlemmix

Is een BN'er. Vraag me niet waarom, de man kan eigenlijk niks. Is me ook veel te pro-koningshuis...

Hans Wiegel

Ben al lang fan van Jensen. Vond hem vroeger op de radio geweldig, zijn TV-show vind ik echter veel minder en ik kijk ook zelden. Wiegel vind ik stukken minder.

Frits Barend

Vind Frits beter dan Henk. Maar Jeroen weer leuker dan Frits :P.

Jacob Krabb?

Ken ik niet eigenlijk. Bassie is gewoon een clown, die moet soms dom of irritant overkomen ;).

Jamai

Idols non-talent :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Erik van der Hoff - Wat een vreselijke drukke vent, in de categorie Bert Visschers

Ali B - Vind niks mis met Henk, en Ali B is zo irritant, om je groen aan te ergeren. Vind ik trouwens van alle Marokanen die zichzelf hoger inschatten dan ze zijn.

Lange Frans - Liedje schrijven over zinloos geweld en vervolgens zelf overal ruzie achter zoeken. Vreselijk mannetje.

Eric Bouwman - Vind hem niet zo heel erg, maar ik mag Jacques wel :)

Ron Boszhard - Ook veel te druk. Piet Paulisma is niet zo erg, wel lachwekkend. Je weet tenminste wat het weer niet wordt :P

Jack van Gelder - Misselijke man. Dat ie maar eens neutraal wordt in zijn voetbalkennis. Je hebt toch niks aan een partijdige presentator. Net als bij darts...

Bert Visscher - Vind die Danny niet zo erg. Die heeft in deze maatschappij tenminste begrepen hoe je gemakkelijk veel geld verdiend. Bert Visscher is inderdaad hyperactief.

Hans Hoogervorst - Die snapt niks van zijn vak!

Gerard Joling - T? hoge pet van zichzelf op.

Guillermo - Omdat ik Genee wel mag :)

Rob Brandsteder - Die lach na zijn eigen grapjes doet hem echt de das om _O-

Beau van Erven Dorens en Peter R. de Vries mag ik allebei wel

Bart Chabot - Erg druk, en Johan Derksen mag ik wel.

Marco van Basten - Dat ie lekker bij Jong Ajax talentjes laat spelen in plaats van bij Nederland op een groot toernooi. Rotzak.

Viktor Brand en Jan-Joost van Gangelen mag ik allebei wel

Wouter Bos - Dan kan ik beter MP worden. Die man praat zichzelf alleen maar tegen.

Johan Cruijff - Ach, die man weet zelf niet eens wat ie zegt.

Jim Bakkum - Omdat Hugo Camps Belg is :P

Hans Kraaij jr - Weet nog niet zo goed wat presenteren is

Johan Vlemmix en Chiel Montange mag ik beide wel

Hans Wiegel - Die man weet niet waar hij mee bezig is

Jeroen van Koningsbrugge en Frits Barend mag ik beide wel

Jacob Krabb? - Omdat Bas van Toor niet door moet.

Jama? - Omdat hij een raar menneke is

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit zijn de mannen die van mij door mogen gaan naar de volgende ronde:

Pierre Wind; Die grove kop van hem staat me niet aan.

Henk van Dorp; Echt een saai figuur. Ik vond hem altijd een beetje warrig overkomen bij BevD.

Lange Frans; Ik vind zijn muziek vreselijk! Echt zo'n domme Nederlandse "rapper".

Jacques d'Ancona; Probeert altijd behoorlijk wijs over te komen. Gewoon een irritant figuur.

Piet Paulusma; Heeft een zwaar irritante stem. ook probeert hij naar mijn mening alties iets te sympathiek over te komen.

Leen van Frisia financieringen; Damn, die reclames zijn ZO vervelend! Maar die wijven die zingen "Leen van Frisia" zijn nog irritanter.

Tropical Danny; Ik ken hem alleen van zijn muziek, dus kan niet echt oordelen. Maar ik vind Bert Visscher cool!

Hans Hoogervorst; Ik ken hem totaal niet, maar ik mag Mental Theo wel.

*Damn, dit is een lastige...*

Albert Verlinde ; Ik kies dan toch maar voor Albert. Ik vind hem echt als een valse nicht overkomen bij RTL Boulevard. Zijn taalgebruik en voorkomen is gewoon strontirritant.

Wilfred Genee; E?n van de vervelendste voetbalpresentatoren. Ik vind hem altijd overkomen alsof hij totaal geen idee heeft waarover hij het heeft.

Leco van Zadelhoff; Ook zo'n overdreven type. Dat staat me gewoon totaal niet aan op TV.

Gordon; Het is gewoon de irritantste kerel die met z'n kop op TV komt.

Beau van Erven Dorens; Z'n programma's slaan 9 van de 10 keer nergens op. Hij komt te macho over.

Johan Derksen; Lelijke, ouwe betweter.

Jan Mulder; * Zie Johan Derksen *

Viktor Brand; Ik ken ze allebei totaal niet. Maar ik heb over het algemeen een hekel aan presentatoren van SBS6.

Wouter Bos; Ik ken hem inhoudelijk niet echt, maar ik vind Carlo Boszhard best grappig.

Johan Cruijff; Wil altijd een wijs verhaal ophangen, maar vertelt eigenlijk niets.

Jim Bakkum; Ik kan er niet tegen dat mensen zo rijk kunnen worden.

Mari van de Ven; Hij komt mij VEELS te verwijfd over.

Chiel Montagne; Ik heb jeugdtrauma's overgehouden aan zijn reclame van "Mooi was die tijd".

Hans Wiegel; Jensen is nu eenmaal COOL!

Frits Barend; Hij komt altijd een beetje over op mij als een sukkeltje.

Jacob Krabb?; Zijn irritante programma vind ik geen ruk aan. Hij komt mij iets te geacteerd over.

Jamai; Wat een wijf zeg!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ik iemand het irritantst vind, is de naam van diegene VETGEDRUKT.

DE MANNEN

Erik van der Hoff -vs- Pierre Wind

Van Erik van der Hoff heb ik nooit gehoord, dus op deze stem ik niet.

Ali B -vs- Henk van Dorp

Ik erger me aan zijn nummers, ook vind ik hem vaak te blij doen.

Rick Brandsteder -vs- Lange Frans

Ook aan hem erger ik me, vooral aan zijn nummers. Zoals Antonio al zei: Hij zingt over zinloos geweld, terwijl hij wel vecht als hem onrecht wordt aangedaan.

Eric Bouwman -vs- Jacques d'Ancona

Niet te geloven dat hij zo ver is gekomen bij Idols terwijl hij totaal NIET kan zingen...

Piet Paulusma -vs- Ron Boszhard

Ik vind Piet Paulusma nog wel leuk, maar Ron Boszhard doet vaak te blij...

Jack van Gelder -vs- Leen van Frisia financieringen

Dit mag wel duidelijk zijn.

Bert Visscher -vs- Tropical Danny

Toppertje is een walgelijk nummer, ik erger me aan het platte gebler van Tropical Danny in dat nummer.

Hans Hoogervorst -vs- Mental Theo

Ik ken alleen Mental Theo... Dus ook op deze stem ik niet.

Gerard Joling -vs- Albert Verlinde

Toch maar Albert Verlinde, ik vind Gerard Joling nog wel leuk presenteren, en ik vind hem in 'Joling en Gordon over de vloer' hilarisch _O_

Guillermo -vs- Wilfred Genee

Toppertje is een walgelijk nummer, ik erger me aan het platte gebler van Guillermo in dat nummer.

Leco van Zadelhoff -vs- Ron Brandsteder

Ken alleen Ron Brandsteder, dus ook op deze stem ik niet.

Emile Ratelband -vs- Gordon

Emile Ratelband vind ik te druk, niet grappig, terwijl ik om Gordon soms nog wel kan lachen...

Peter R. de Vries -vs- Beau van Erven Dorens

Peter R. de Vries heeft een leuk programma en presenteert het ook leuk. Beau vind ik echter maar een walgelijk irritante presentator...

Bart Chabot -vs- Johan Derksen

Ken alleen Bart Chabot, en als voetbalhater ken ik Johan Derksen niet...

Marco van Basten -vs- Jan Mulder

Marco ken ik wel (hoewel ik voetbalhater ben), maar ik ga toch voor Jan Mulder. Vind hem totaal niet grappig in die Postbank-spotjes...

Viktor Brand -vs- Jan-Joost van Gangelen

Ken alleen Victor Brand.

Carlo Boszhard -vs- Wouter Bos

Vind ze allebei niet irritant, dus ik stem niet.

Johan Cruijff -vs- Gerrit Zalm

Vind ze allebei ook niet irritant, dus ik stem niet.

Jim Bakkum -vs- Hugo Camps

Dat hij tweede is geworden bij Idols...

Hans Kraaij jr. -vs- Mari van de Ven

Mari vond ik nog wel grappig bij Sterren Dansen Op Het IJs, totaal niet irritant. Hans Kraaij ken ik niet (goed), dus ik stem niet.

Johan Vlemmix -vs- Chiel Montagne

Moeilijk, maar vond Chiel Montagne de irritantste van de twee.

Hans Wiegel -vs- Robert Jensen

T? flauw, t? niet grappig, etc...

Jeroen van Koningsbrugge -vs- Frits Barend

Vind de Citro?n reclames altijd irritant....

Jacob Krabb? -vs- Bassie

Bassie is mijn jeugdheld, dus daar stem ik niet op ;)

Frans Bauer -vs- Jamai

Vind ze beide irritant met hun nummers, maar als persoon/buurman vind ik Frans Bauer aardiger. In tegenstelling tot Jamai... :r

P.S DJ, misschien is het een leuk idee om de volgende keer de 'Meest Overschatte band/artiest'-verkiezing te houden? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geen keuze : Erik van der Hoff ken ik niet, dus kan ik geen goede vergelijking maken.

Ali B: Bij hem moet ik altijd denken aan zijn irritante nummers.

Lange Frans: Maakt slechte irritante muziek.

Geen keuze: Eriv Bouwman ken ik niet. Dus kan ik geen vergelijking maken.

Piet Paulusma: Hij wijst de buien niet eens aan op de kaart. En dan steeds dat Ont Moant of zoiets.

Leen van Frisia financieringen: Zeer irritant reclamefiguur.

Geen keuze: Tropical Danny ken ik niet. Dus valt er niets te vergelijken.

Hans Hoogervorst: Echt zo'n persoon die kan praten zonder dat er iets zinnigs uit lijkt te komen. Theo heeft dat eigenlijk ook wel, maar je moet toch een keuze maken.

Albert Verlinde: Joling is eerder grappig dan irritant (zie Joling en Gordon over de vloer). En aan Verlinden erger ik me soms.

Geen keuze: Ik ken Guillermo niet, dus ik kan niet kiezen.

Leco van Zadelhoff: Zijn verhalen over mode boeien mij totaal niet.

Emile Ratelband: Wat kan die vent toch druk zijn.

Beau van Erven Dorens : Peter R. ervaar ik totaal niet irritant.

Johan Derksen: Als ik hem op tv zie, zap ik snel over. (Komt onder andere omdat hij vaak in voetbalprogramma's zit)

Marco van Basten: Jan Mulder heeft voor geweldige tv gezorgt. Dat heb ik Marco van Basten nog niet zien verzorgen.

Geen keuze: Ik ken ze beiden van gezicht. Maar ik kijk naar geen van de programma's van beiden. Dus geen idee wie irritanter is.

Wouter Bos: Komt niet betrouwbaar over. En Carlo heeft geweldige programma's.

Gerrit Zalm : Typische politicus.

Geen keuze:: Ik ken Hugo Camps niet.

Mari van de Ven: Zeer irritant figuur.

Johan Vlemmix: Doet van alles om in de aandacht te komen.

Robert Jensen: Domme vervelende zeurkous.

Geen keuze: Jeroen van Koningsbrugge ken ik niet.

Geen keuze: Jacob Krabb? ken ik niet.

Frans Bauer: Saaie stem. Komt op mij niet al te snugger over.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Pierre Wind

Druk en vermoeiend.

Henk van Dorp

Komt wat arrogant over, misschien niet in het dagelijks leven, maar op tv irritant.

Lange Frans

wel zingen over zinloos geweld, maar zelf als een dolle stier de zaal in als je tijdens een wanstaltig nummer een ijsblokje tegen je hoofd krijgt.

Eric Bouwman

Gevallen Idol, die teveel in beeld is. Komt niet natuurlijk over.

Ron Boszhard

Overdreven grappig, waardoor niet leuk

Leen van Frisia financieringen

Niet echt bekend, maar enkel die reclames zouden al verboden moeten worden

Bert Visscher

Druk, onverstaanbaar en totaal niet leuk.

Hans Hoogervorst

Schoffeerde een politieke tegenstander in het openbaar en daarom alleen al de tweede kamer onwaardig, daarnaast lanceert hij het ene na het andere dwaze plan.

Albert Verlinde

Vind zichzelf te leuk. Joling kan ook irri zijn, maar die toont ook vaak genoeg z'n goede kanten en als presentator van SDOHIJ doet ie het prima. Albert hangt teveel de populaire jongen uit.

Guillermo

Weet niet of hij irri is, maar Wilfred Genee vind ik wel een goede presentator.

Leco van Zadelhoff

Nodigt zichzelf tot vervelends toe uit in allerlei programma's.

Emile Ratelband

Hoewel Ratelband in het verleden best veel mensen hielp, is hij teveel doorgeslagen in z'n optredens.

Peter R. de Vries

Lost wel dingen op, maar zet ook doodleuk een rouwadvertentie bij een zware crimineel, daarnaast trekt hij teveel aandacht naar zich toe en houdt hij iedereen teveel op afstand bij een zaak, waardoor hij het alleenrecht van dingen wil.

Bart Chabot

Aardige jongen, maar doodvermoeiend in zijn gedrag.

Jan Mulder

Speelt teveel het vermoeide typetje en dat wordt irritant op den duur.

Viktor Brand -vs- Jan-Joost van Gangelen

Geen keuze, kan ze allebei wel waarderen

Carlo Boszhard

Minder irri dan z'n broer, maar blijft teveel in Telekids hangen.

Gerrit Zalm

Waait met alle winden (lees kabinetten) mee.

Jim Bakkum

Niet mijn smaak qua zang en ook z'n theaterprestaties vallen tegen.

Hans Kraaij jr.

Doet z'n best, maar dramt teveel door op sommige momenten.

Johan Vlemmix

In zijn Te Land, Ter Zee... periode echt een toffe deelnemer, met waanzinnige constructies. Tegenwoordig teveel aanwezig met bepaalde dingen, vooral het koningshuis.

Hans Wiegel

Met de verkiezingen in zicht, duikt Hans weer op met zijn goedbedoelde, doch irritante adviezen, moet terugkomen in de politiek of helemaal wegblijven.

Frits Barend

Erger dan Van Dorp. Het Ajax mannetje dat denkt iedereen z'n vriend te zijn.

Bassie

Als clown prima, maar irritant onder de schmink.

Frans Bauer -vs- Jamai

Geen keuze, vallen allebei wel mee.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Erik van der Hoff -vs- Pierre Wind geen stem

Ali B -vs- Henk van Dorp Ali B

Rick Brandsteder -vs- Lange Frans geen stem

Eric Bouwman -vs- Jacques d'Ancona Jacques d'Ancona

Piet Paulusma -vs- Ron Boszhard geen stem

Jack van Gelder -vs- Leen van Frisia financieringen Leen van Frisia financieringen

Bert Visscher -vs- Tropical Danny tropical Danny

Hans Hoogervorst -vs- Mental Theo Hans Hoogervorst

Gerard Joling -vs- Albert Verlinde Gerald Joling

Guillermo -vs- Wilfred Genee Guillermo

Leco van Zadelhoff -vs- Ron Brandsteder geen stem

Emile Ratelband -vs- Gordon Emile Ratelband

Peter R. de Vries -vs- Beau van Erven Dorens Beau van Erven Dorens

Bart Chabot -vs- Johan Derksen Johan Derksen

Marco van Basten -vs- Jan Mulder Marco van Basten

Viktor Brand -vs- Jan-Joost van Gangelen geen stem

Carlo Boszhard -vs- Wouter Bos Wouter Bos

Johan Cruijff -vs- Gerrit Zalm Johan Cruijff

Jim Bakkum -vs- Hugo Camps Jim Bakkum

Hans Kraaij jr. -vs- Mari van de Ven Hans Kraaij jr.

Johan Vlemmix -vs- Chiel Montagne geen stem

Hans Wiegel -vs- Robert Jensen Robert Jensen

Jeroen van Koningsbrugge -vs- Frits Barend geen stem

Jacob Krabb? -vs- Bassie Bassie

Frans Bauer -vs- Jamai Jamai

Man dit is moeilijk als Belg :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Erik van der Hoff -vs- Pierre Wind geen stem

Ali B -vs- Henk van Dorp Henk van Dorp

Rick Brandsteder -vs- Lange Frans Lange Frans

Eric Bouwman -vs- Jacques d'Ancona Jacques d'Ancona

Piet Paulusma -vs- Ron Boszhard Piet Paulusma

Jack van Gelder -vs- Leen van Frisia financieringen Leen van Frisia financieringen

Bert Visscher -vs- Tropical Danny Bert Visscher

Hans Hoogervorst -vs- Mental Theo Mental Theo

Gerard Joling -vs- Albert Verlinde Albert Verlinde

Guillermo -vs- Wilfred Genee Guillermo

Leco van Zadelhoff -vs- Ron Brandsteder Ron Brandsteder

Emile Ratelband -vs- Gordon Emile Ratelband

Peter R. de Vries -vs- Beau van Erven Dorens Beau van Erven Dorens

Bart Chabot -vs- Johan Derksen Bart Chabot

Marco van Basten -vs- Jan Mulder Marco van Basten

Viktor Brand -vs- Jan-Joost van Gangelen

Carlo Boszhard -vs- Wouter Bos Wouter Bos

Johan Cruijff -vs- Gerrit Zalm Gerrit Zalm

Jim Bakkum -vs- Hugo Camps Jim Bakkum

Hans Kraaij jr. -vs- Mari van de Ven Hans Kraaij jr.

Johan Vlemmix -vs- Chiel Montagne Johan Vlemmix

Hans Wiegel -vs- Robert Jensen Hans Wiegel

Jeroen van Koningsbrugge -vs- Frits Barend Frits Barend

Jacob Krabb? -vs- Bassie Bassie

Frans Bauer -vs- Jamai Jamai

Link naar bericht
Delen op andere sites

Erik van der Hoff - Pierre Wind (Erik van der Hoff, Pierre Wind is tenminste nog ergens goed in)

Ali B - Henk van Dorp (Ali B, de knuppelmarokkaan die zogenaamd voor iedereen respect heeft. Laat me niet lachen. Henk van Dorp mag ik ook niet, maar komt me minder de strot uit)

Rick Brandsteder - Lange Frans (Lange Frans, omdat hij gewoon niet weet waar wij over zingt. Rick Brandsteder kan ik ook niet uitstaan, lastige keuze)

Eric Bouwman - Jacques D'Ancona (Eric Bouwman, mislukte zanger die in een B-serie een slechte rol vertolkt. Bah. Jacques D'Ancona vindt ik niet irritant)

Piet Paulusma - Ron Boszhard (Piet Paulusma, naar mijn mening een iets te populaire weerman. Een weerman moet het weer brengen, meer niet. Ron Boszhard vind ik niet irritant)

Jack van Gelder - Leen van Frisia (Leen van Frisia, Jack is een held)

Bert Visscher - Tropical Danny (Bert Visscher is een held, Tropical Danny ook, maar zal waarschijnlijk binnenkort een paar niet zo leuke hits uitbrengen en snel verdwijnen.

Hans Hoogervorst - Mental Theo (Hans Hoogervorst vind ik niet irritant, Mental Theo komt me de strot uit. Verdient geld door anderen af te zeiken en vindt zichzelf iets te populair. Verder heeft hij een relatie met een bekende van mij en die mag ik ook niet :P)

Gerard Joling - Albert Verlinde (Gerard kan ik af en toe nog om lachen. Albert doet me meer aan huilen denken)

Guillermo - Wilfred Genee (Wilfred Genee, die mop over die olifant was gewoon niet grappig. Guillermo is een held, maar binnenkort weet niemand meer wie hij is)

Leco van Zadelhoff - Ron Brandsteder (Maik de Boer, Leco van Zadelhoff, Mari van der Ven.. allemaal van die mensen die hun vak gewoon niet via de media moeten beoefenen en gewoon weer lekker achter de naaimachine of de make-uptafel plaats moeten nemen, Ron Brandsteder vond ik leuk in de Honeymoon Quiz.)

Emile Ratelband - Gordon (Emile Ratelband lijkt gestoord, maar hij is een kei in NLP en daar bewonder ik hem om. Gordon is de vervelendste van het duo Geer en Goor)

Bart Chabot - Johan Derksen (Johan Derksen denkt overal verstand van te hebben, maar is eigenlijk gewoon een slechte versie van Hugo Borst. Bart Chabot kan ik wel om lachen)

Marco van Basten - Jan Mulder (Jan Mulder nuanceert nooit iets. En dat vind ik juist af en toe wel eens leuk tussen dat stoffige duo Barend en van Dorp, van Basten kan mijn rug op met zijn onlogische selectiebeleid)

Viktor Brand - Jan Joost van Gangelen (Jan Joost van Gangelen is iets te vrolijk naar mijn mening. Daarbij ook nog een slechte presentator. Viktor Brand vind ik iets minder irritant, maar ik krijg ook bepaalde krampen op bepaalde plekken als ik hem op tv zie)

Carlo Boszhard - Wouter Bos (Carlo Boszhard is echt achteruit gegaan na Telekids. Wouter Bos kan ik me ook niet in vinden, maar ik kies toch voor Carlo)

Johan Cruijff - Gerrit Zalm (Johan Cruijff, in tegenstelling tot Gerrit Zalm heeft hij nergens anders verstand van dan zijn vakgebied)

Hans Kraaij jr. - Mari van der Ven (Mari van der Ven, zie Leco van Zadelhoff. Hans Kraaij vind ik ook niet leuk, ik kon alleen lachen om dat hilarische interview met Ruud Gullit (Wel/Niet, Wel/Niet))

Johan Vlemmix - Chiel Montagne (Geen onderbouwde mening, toch kies ik voor Johan Vlemmix :P)

Hans Wiegel - Robert Jensen (Jensen vindt zichzelf iets te leuk)

Jeroen van Koningsbrugge - Frits Barend (Frits Barend, Jeroen van Koningsbrugge is nu wel weer leuk in Nieuw Dier :P)

Jacob Krabb? - Bassie (Jacob Krabb? bij voorbaat al, omdat ik Bassie nog steeds een held vind)

Frans Bauer - Jamai (Kan ik niet echt onderbouwen, maar mijn gevoel zegt toch Jamai, alleen al vanwege Idols)

Link naar bericht
Delen op andere sites

RM's stemmen

De irritantste van de 2 zijn per koppel:

Erik van der Hoff

Als ik die reclames zie dan moet ik al :r

Henk van Dorp

Kan alleen maar negatief doen. Ali B is juist zeer positief

Lange Frans

Vechtersbaasje die niet kan zingen

Eric Bouman

Klinkt raar maar hij denkt dat hij leuk is en dat is hij niet

Piet Paulusma

Iedere halve zool kan weerberichten voorspellen. Hij is HET bewijs

Leen van Frisia Financieringen

Alle reclames van die leningen zijn irritant, dus Leen ook

Bert Visscher

Is mij TE druk en hij lacht om zijn eigen grappen. Daarom irriteert hij mij

Hans Hoogervorst

Theo is gaaaf!! :D

Albert Verlinden

Denkt alles te weten en scheld zelfs zijn collega's uit voor de camera!

Guillermo

Hij zingt door zijn neus...Geen gehoor

Leco van Zadelhoff

Komt mij te vaak op TV. Laat hem lekker kapper blijven ACHTER de schermen

Emile Ratelband

Spoort niet

Peter R de Vries

Gaat vaak net iets te ver

Johan Derksen

Komt niets positiefs uit en trapt alleen maar naar alles wat los en vast zit

Jan Mulder

Zie Johan Derksen

Viktor Brand -vs- Jan-Joost van Gangelen

Ik ken ze geen van 2en dus blanco

Wouter Bos

Kijk alleen al naar de kop op de voorpagina van de telegraaf van dinsdag 26-09-2006. Die kerel heeft geen verstand van de politiek

Johan Cruijff

Maar das logisch

Jim Bakkum

Denkt dat hij alles kan. Kies 1 ding en houd je daar mee bezig

Hans Kraaij jr. -vs- Mari van de Ven

Ik ken Mari niet, dus blanco

Johan Vlemmix

Heeft de meest belachelijke ideeen. Moven! :P

Hans Wiegel

Tja...Omdat Jensen soms wel geinig is :P

Frits Barend

Zie Henk van Dorp

Bassie

Ouwe chagrijn

Jamai

Aan Frans heb ik minder hekel dan aan Jamai (eigenlijk best een rotbattle deze, omdat ze van mij allebei mogen afvallen voor de wedstrijd ;P)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hierbij ook even mijn stemmen, was het bijna vergeten:

Erik van der Hoff -vs- Pierre Wind

Geen stem

Ali B -vs- Henk van Dorp

Henk van Dorp

Rick Brandsteder -vs- Lange Frans

Lange Frans

Eric Bouwman -vs- Jacques d'Ancona

Geen stem

Piet Paulusma -vs- Ron Boszhard

Geen stem

Jack van Gelder -vs- Leen van Frisia financieringen

Leen van Frisia financieringen

Bert Visscher -vs- Tropical Danny

Ber Visscher

Hans Hoogervorst -vs- Mental Theo

Mental Theo

Gerard Joling -vs- Albert Verlinde

Gerald Joling

Guillermo -vs- Wilfred Genee

Geen stem

Leco van Zadelhoff -vs- Ron Brandsteder

Leco van Zadelhoff

Emile Ratelband -vs- Gordon

Emile Ratelband

Peter R. de Vries -vs- Beau van Erven Dorens

Geen stem

Bart Chabot -vs- Johan Derksen

Geen stem

Marco van Basten -vs- Jan Mulder

Marco van Basten

Viktor Brand -vs- Jan-Joost van Gangelen

Geen stem

Carlo Boszhard -vs- Wouter Bos

Wouter Bos

Johan Cruijff -vs- Gerrit Zalm

Gerrit Zalm

Jim Bakkum -vs- Hugo Camps

Hugo Camps

Hans Kraaij jr. -vs- Mari van de Ven

Mari van de Ven

Johan Vlemmix -vs- Chiel Montagne

Johan Vlemmix

Hans Wiegel -vs- Robert Jensen

Robert Jensen

Jeroen van Koningsbrugge -vs- Frits Barend

Frits Barend

Jacob Krabb? -vs- Bassie

Bassie

Frans Bauer -vs- Jamai

Jamai

Link naar bericht
Delen op andere sites

Pierre Wind - zie mijn nominatie

Henk van Dorp - Stom programma, voegt niets toe (net als Ali B. trouwens, maar net even minder, vandaar).

Rick Brandsteder - zoontje van, maar ?rg slecht en had dit nooit kunnen doen als hij Rick de Wit zou heten en geen zoon van een BN'er was.

Jaques d'Ancona - Geen problemen met Eric Bouwman, doet het leuk in ONM, vandaar.

Ron Boszhard - Zie mijn nominatie

Leen van Frisia - Lijkt me duidelijk ;)

Tropical Danny - Vreselijke blouse, vreselijke kop en Bert Visscher kan ik wel waarderen, hij is niet zo druk, hij speelt druk.

Hans Hoogervorst - Mental Theo is cool, dus die mag er meteen uit ;)

Gerard Joling - Ik heb er geen...

Wilfred Genee - Alleen die kop al vind ik genoeg reden

Leco van Zadelhof - Te vaak op tv, te vaak voegt ie niets toe etc. etc.

Gordon - Zie Joling, ik kan er niet om lachen...

Beau van Erven Dorens - Peter R. vind ik een cool mannetje, Beau is gewoon t? kakkerig en t? niet leuk

Bart Chabot - Lijkt me duidelijk, zie mijn nominatie

Jan Mulder - Wint alleen vanwege de Postbank spotjes want die zie ik vaker dan iets wat met voetbal te maken heeft (en dat is per definitie al irritant)

Jan-Joost van Gangelen - Ondanks dat Viktor Brand een leeghoofd is toch een stem voor JJ omdat hij in "de 80's en 90's quiz" een heel domme fout maakte en een goed antwoord fout rekende. Ik heb gemaild maar ze hebben dit niet recht gezet.

Carlo Boszhard - E?n van de meest walgelijke en irritante "presentatoren" die er is.

Johan Cruijff - Voetballer, zegt genoeg.

Jim Bakkum - Ken die Camps niet en Jim heeft een kutstem.

Hans Kraaij jr. - Ondanks het briljante interview met Gullit (ja dat heb ik gezien in Kopspijkers :P ) is dit voor mij sowieso de irritantste dus zal ik altijd op hem stemmen :P

Johan Vlemmix - Oranjeziek, bah. Montagne is ??n brok nostalgie, dat die genomineerd is...

Hans Wiegel - Jensen is wel te doen, Wiegel niet.

Frits Barend - Zie Henk van Dorp, Jeroen kan geniaal zijn.

Jakob Krabb? - Iedereen zal verwachten dat ik op Bassie stem misschien maar ik heb al zo vaak gezegd dat ik totaal geen hekel aan hem heb. Jakob Krabb? daarentegen: zie Rick Brandsteder!

Jamai - Hij draagt ze niet meer maar die brillen... kom op zeg. En dan dat over-the-top "kijk mij homo zijn" zoals ook joling, gordon en carlo dat doen vind ik vreselijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dan eindelijk de mijne ook maar eens:

Erik van der Hoff -vs- Pierre Wind

Erik van der Hoff

Ali B -vs- Henk van Dorp

Henk van Dorp

Rick Brandsteder -vs- Lange Frans

Lange Frans

Eric Bouwman -vs- Jacques d'Ancona

Jacques d'Ancona

Piet Paulusma -vs- Ron Boszhard

Piet Paulusma

Jack van Gelder -vs- Leen van Frisia financieringen

Leen van Frisia financieringen

Bert Visscher -vs- Tropical Danny

Bert Visscher

Hans Hoogervorst -vs- Mental Theo

geen stem

Gerard Joling -vs- Albert Verlinde

Albert Verlinde

Guillermo -vs- Wilfred Genee

Guillermo

Leco van Zadelhoff -vs- Ron Brandsteder

Leco van Zadelhoff

Emile Ratelband -vs- Gordon

Emile Ratelband

Peter R. de Vries -vs- Beau van Erven Dorens

Beau van Erven Dorens

Bart Chabot -vs- Johan Derksen

Johan Derksen

Marco van Basten -vs- Jan Mulder

Marco van Basten

Viktor Brand -vs- Jan-Joost van Gangelen

Jan-Joost van Gangelen

Carlo Boszhard -vs- Wouter Bos

Wouter Bos

Johan Cruijff -vs- Gerrit Zalm

Gerrit Zalm

Jim Bakkum -vs- Hugo Camps

geen stem

Hans Kraaij jr. -vs- Mari van de Ven

Mari van de Ven

Johan Vlemmix -vs- Chiel Montagne

Chiel Montagne

Hans Wiegel -vs- Robert Jensen

Hans Wiegel

Jeroen van Koningsbrugge -vs- Frits Barend

Frits Barend

Jacob Krabb? -vs- Bassie

Jacob Krabb?

Frans Bauer -vs- Jamai

Frans Bauer

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...