Ga naar inhoud

www.bassieenadriaan.nl wordt een portal


Aanbevolen berichten

...zoals de titel al zegt:

http://www.bassieenadriaan.nl wordt een portal

het idee is afkomstig van Wonderer (eerlijk is eerlijk!!) en het is zo goed bevallen dat ik het ga uitvoeren.

Ik heb een opzetje gemaakt van hoe het eruit moet zien.

Hieronder zie je de low-q versie (gif, 256 kleuren)

als je over een knop heen gaat zie je in het middenkader de uitleg over dat gedeelte van de site. Adriaans homepage staat onderop.

portal.gif

Klik hier voor de betere versie (let op: 195 kb)

voor iemand anders met ons idee aan de haal gaat staat er groot VOORBEELD in beeld, natuurlijk komt dit niet in de uiteindelijke site ;)

de opzet is expres heel simpel en deze kleur, er blijken ook veel kinderen op onze site te komen. Het moet gewoon in 1 oogopslag duidelijk zijn wat je kunt.

Wat vinden jullie ervan?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het ziet er naar mijn mening HEEL overzichtelijk uit. Lekker makkelijk. Een voortreffelijke reclame! Want iedereen kan het natuurlijk niet laten om even alle URL's langs te gaan. Ook handig voor mijn favorieten, want dan hoef ik nog maar één site toe te voegen waarmee ik overal heen kan :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

_O_, werkt lekker op die manier!

Als je nagaat dat je de site ooit begonnen bent om wat achtergrondmuziekjes online te gooien, dan hebben we het met z'n allen ver geschopt :P

het bezoekersaantal zal wel stijgen vermoed ik

nu kunnen ze gerichter naar waar ze willen...

ja het is begonnen op mijn eigen domein met /bamuziek

haha toch cool dat we van een overzichtje om het makkelijker te maken zijn uitgegroeid naar een groot succesnummer.

alleen http://www.bassieenadriaan.nl al heeft tot nu toe al 66.381 bezoekers mogen verwelkomen sinds 17 oktober 2003 ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

DJ Koelkast, ik kan me alleen maar aansluiten bij alle positieve reacties die hier in dit topic zijn neergezet. Het geheel sluit fraai op elkaar aan en inderdaad, je hoeft alleen het portal te bookmarken en alles sites staan overzichtelijk bij elkaar.

Waar een site met wat achtergrondmuziek inderdaad niet toe kan leiden, maar je zag het al op Fok!, het berichtje: 'komt er zo weer op...' in het allereerste B&A Topic, leidde tot inmiddels ruim 36 B&A topics en daardoor eigenlijk ook tot dit forum.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja... :?

Bij mij is het echt dat plaatje van B&A in de zee hoor. Net zoals op de achtergrondsite. Is dat bij jou niet zo dan. Dat zou raar zijn :P

Gooi je cache eens leeg dan... (tijdelijke internet bestand, ergens onder internet-opties).

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...

OOOh wat een fijne schop.

Even een opmerking :7

De letters van 'Muziek' lichten niet op. De andere links wel.

Ik heb nog nooit gezegd dat de portal geweldig is, nou bij deze! Zeer makkelijk als je deze als startpagina hebt. Alleen even op dat 'huisje' klikken en je hebt alles wat je nogdig hebt ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja... lekker interesant...

Ik had het wel een keer gezien maar ik heb het toen

niet gezecht....

En daarna heb ik het ook nooit meer gezien dus.

Nee, jou bericht is interessant wil je zeggen?

Postwinnerij. *(*

Ik probeer alleen mee te helpen om alles omtrent bassieenadriaan.nl te perfectioneren :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik had het een keer tegen dj op msn gezegd, maar hij reageerde niet :P Maar goed, hij ziet er nu weer tiptop uit ;)

Ik begin nu toch te denken dat het aan mij ligt. Bij mij is er nog niets veranderd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hmm, maf ;) Die anderen doen het wel. Achjaa maakt ook niets uit.

ligt aan je instellingen. Doe eens CTRL + F5, dan werkt het wel.

permanente oplossing die ik sowieso iedereen adviseer:

EXTRA >> INTERNET OPTIES

Onder het kopje TIJDELIJKE BESTANDEN (of iets in die strekking) klikken op INSTELLINGEN

dan zetten op BIJ IEDER BEZOEK AAN PAGINA (bovenste optie)

zo heb je altijd het nieuwste. De andere optie (automatisch) is meer voor modemers, maar is niet meer van toepassing op kabelaars/adslers ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee, jou bericht is interessant wil je zeggen?

Postwinnerij. *(*

Ik probeer alleen mee te helpen om alles omtrent bassieenadriaan.nl te perfectioneren :+

Nou sorry... :{:{

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ligt aan je instellingen. Doe eens CTRL + F5, dan werkt het wel.

permanente oplossing die ik sowieso iedereen adviseer:

EXTRA >> INTERNET OPTIES

Onder het kopje TIJDELIJKE BESTANDEN (of iets in die strekking) klikken op INSTELLINGEN

dan zetten op BIJ IEDER BEZOEK AAN PAGINA (bovenste optie)

zo heb je altijd het nieuwste. De andere optie (automatisch) is meer voor modemers, maar is niet meer van toepassing op kabelaars/adslers ;)

Je hebt zoals gewoonlijk weer eens gelijk. Doet het nu perfect :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...