Ga naar inhoud

Voetbal: Speculatie en discussie, # 7


Aanbevolen berichten

  • Reacties 300
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mooie UEFA Cup lotingen! De Nederlandse clubs lijken niet kansloos, hoewel AZ en Heerenveen pittige poules hebben geloot. Omdat er drie ploegen per poule doorgaan is de kans echter groter dat dat zal gebeuren.

En nu zorgen dat ze allemaal eerste worden, die spelen tegen een nummer drie uit een andere poule. De nummer twee speelt tegen een afvaller uit de Champions League....

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mooie UEFA Cup lotingen! De Nederlandse clubs lijken niet kansloos, hoewel AZ en Heerenveen pittige poules hebben geloot. Omdat er drie ploegen per poule doorgaan is de kans echter groter dat dat zal gebeuren.

En nu zorgen dat ze allemaal eerste worden, die spelen tegen een nummer drie uit een andere poule. De nummer twee speelt tegen een afvaller uit de Champions League....

Volgens mij kan je beter 3e dan 1e worden. Je zag 2 jaar terug bij Sporting Lissabon dat ze gewoon als 3e ploeg uit de poule naar de finale gingen, omdat ze 'slechts' Feyenoord lootte. Champions League-deelnemers zijn vaak pittiger...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
PSV gisteren knap gewonnen uit bij Galatasaray en al bijna zeker van de volgende ronde in de CL *O*!

Zeker knap, ook gezien de eerste helft waarin PSV af en toe flink werd overlopen. De volgende ronde lijkt in de knip te zitten, want de twee thuiswedstrijden moeten toch te doen zijn.

PSV heeft toch weer een sterke ploeg dit jaar. Misschien worden ze toch wel kampioen en kunnen ze na afloop van het seizoen weer glimlachend met de schaal naar Amsterdam en Alkmaar kijken :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Zeker knap, ook gezien de eerste helft waarin PSV af en toe flink werd overlopen. De volgende ronde lijkt in de knip te zitten, want de twee thuiswedstrijden moeten toch te doen zijn.

PSV heeft toch weer een sterke ploeg dit jaar. Misschien worden ze toch wel kampioen en kunnen ze na afloop van het seizoen weer glimlachend met de schaal naar Amsterdam en Alkmaar kijken :)

Je zegt naar Amsterdam en Alkmaar. Daar zou ik dus uit kunnen afleiden dat je Feyenoord niet als titelkandidaat beschouwd...

Met welk resultaat ben je dan tevreden? Een plaats bij de eerste 5?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je zegt naar Amsterdam en Alkmaar. Daar zou ik dus uit kunnen afleiden dat je Feyenoord niet als titelkandidaat beschouwd...

Met welk resultaat ben je dan tevreden? Een plaats bij de eerste 5?

Voorlopig wel, want zoals Feyenoord nu speelt, zie ik ze gewoon niet hoger eindigen. Maar gelukkig is voetbal onvoorspelbaar en kan er nog van alles veranderen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou, ik kan niet anders zeggen dan dat Feyenoord vanmiddag eens een goed lesje voetbal heeft gehad van Ajax :P

Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten! Vandaag gebeurde bij Feyenoord wat er al weken aan zat te komen, namelijk een flinke afstraffing. Ik was zelf bij de wedstrijd en heb echt met verbazing zitten kijken hoe ongelooflijk slecht Feyenoord vandaag gespeeld heeft. Ajax had zelfs met dubbele cijfers kunnen winnen, maar af en toe zit er nog teveel nonchalance bij de spitsen.

En hoe het met Feyenoord verder moet is de vraag. Op deze manier komen ze niet eens in aanmerking voor de vijfde plaats...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou, ik kan niet anders zeggen dan dat Feyenoord vanmiddag eens een goed lesje voetbal heeft gehad van Ajax :P

Om maar te zwijgen over AZ die PSV verdiend over zich heen kreeg *)

Kom je nou alleen op het forum om dat te vertellen :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kom je nou alleen op het forum om dat te vertellen :?

Pardon? Hoor ik er na een paar maanden ineens niet meer bij? Ben ik vergeten? :'(

Loop momenteel stage, dus kan bar weinig op internet, maar sinds kort weer actief en let's face it: dan een (afgezaagd) topic openen met de titel "IK BEN TERUG!" is wel het laatste wat ik doe! :P

Ik zocht gewoon even de juiste plek en het juiste moment om weer te starten, want ik volg nog steeds het brave principe: alleen maar wat posten als je iets "zinnigs" te vertellen hebt >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Pardon? Hoor ik er na een paar maanden ineens niet meer bij? Ben ik vergeten? :'(

Loop momenteel stage, dus kan bar weinig op internet, maar sinds kort weer actief en let's face it: dan een (afgezaagd) topic openen met de titel "IK BEN TERUG!" is wel het laatste wat ik doe! :P

Ik zocht gewoon even de juiste plek en het juiste moment om weer te starten, want ik volg nog steeds het brave principe: alleen maar wat posten als je iets "zinnigs" te vertellen hebt >:)

Mee eens. Maar toch gezellig dat je als persoon van de harde kern er na lange tijd van afwezigheid weer bent. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ok?, dan wil ik ook even wat zinnigs melden na wat afwezigheid;

WAT IS FEYENOORD SL?????CHT ! ! !

Hoort Feyenoord nog wel in dit topic thuis? Het zou toch over voetbal gaan... :?

J*den zijn de baas in Rotterdam! :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoort Feyenoord nog wel in dit topic thuis? Het zou toch over voetbal gaan... :?

Och, vorig jaar werd er in de voetbaltopics toch ook over Ajax gesproken? :) Ik zie niet in waarom een team dat even minder draait ineens genegeerd moet worden.

J*den zijn de baas in Rotterdam! :P

Tsja en boeren zijn al jarenlang de baas in Amsterdam, zo kun je door blijven gaan ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je kent die Ajacieden, grote mond als het goed gaat, dan staan ze vooraan. Maar als het slecht gaat hoor je ze niet. Cluppie steunen ho maar.

Maar het noemt zichzelf supporters, dat is al heel wat.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je kent die Ajacieden, grote mond als het goed gaat, dan staan ze vooraan. Maar als het slecht gaat hoor je ze niet. Cluppie steunen ho maar.

Maar het noemt zichzelf supporters, dat is al heel wat.

Ja, wijs maar weer naar een ander Twice...;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kan wel mee gaan zeiken over Feyenoord, maar dat is inmiddels genoeg gedaan.

Het is niet goed idd. Wilde je dat horen?

PSV wordt (nogmaals) toch wel kampioen en Feyenoord toch wel minimaal 5e dus de competitie is nu al gespeeld. Bravo KNVB

Link naar bericht
Delen op andere sites

PSV naar tweede ronde Champions League

31/10/2006 22:40

Na vier speelrondes is PSV verzekerd van de tweede ronde van de Champions League. Galatasaray maakte het de Eindhovense ploeg flink lastig, maar was na de rode kaart voor Stjepan Tomas bezig aan een kansloze missie (2-0).

Galatasaray, dat de laatste hoop op Europees succes overeind wilde houden, was niet van zins mee te werken aan een Eindhovens feestje. PSV dook weliswaar enkele keren dreigend op voor het Turkse doel, maar de ploeg van trainer Ronald Koeman moest ook toestaan dat de gasten goalie Gomes een paar keer aan het werk zetten.

Toch tekende de nederlaag van Galatasaray zich nog voor rust af. Stjepan Tomas hield vijf minuten voor het einde van de eerste helft de doorgebroken Jefferson Farf?n vast. Voor scheidsrechter Hansson was er geen andere straf mogelijk dan een rode kaart.

Met het afscheid van Tomas leek ook de attractiviteit uit de wedstrijd te verdwijnen. In de wetenschap dat Liverpool afstevende op een overwinning op Girondins Bordeaux voelde PSV niet de noodzaak de aanval te zoeken. De tweede ronde was immers bij deze stand zeker.

De overwinning, die aan alle onzekerheid een einde maakte, kwam een half uur voor tijd tot stand. Galatasaray-keeper Faryd Mondragon kon een kopbal van Phillip Cocu nog keren, maar daarna was het een koud kunstje voor Timmy Simons om de 1-0 binnen te knikken. Arouna Kon?, die samen met aanvalsmaatje Jefferson Farf?n zo nu en dan weer ongrijpbaar was, maakte het karwei zes minuten voor het einde helemaal af.

PSV nu al in de tweede ronde van de CL *O*! Erg knap. Had toch verwacht dat Galatasaray een sterke concurrent zou zijn voor de tweede plaats, niet dus. Kone is de laatste weken extreem goed in vorm, begint zich dan toch waar te maken _O_. Alhoewel hij ook daarvoor al redelijk goed speelde en in ieder geval altijd hard werkte, maar de doelpunten komen nu ook :).

Link naar bericht
Delen op andere sites

PSV naar tweede ronde Champions League

31/10/2006 22:40

Na vier speelrondes is PSV verzekerd van de tweede ronde van de Champions League. Galatasaray maakte het de Eindhovense ploeg flink lastig, maar was na de rode kaart voor Stjepan Tomas bezig aan een kansloze missie (2-0).

Galatasaray, dat de laatste hoop op Europees succes overeind wilde houden, was niet van zins mee te werken aan een Eindhovens feestje. PSV dook weliswaar enkele keren dreigend op voor het Turkse doel, maar de ploeg van trainer Ronald Koeman moest ook toestaan dat de gasten goalie Gomes een paar keer aan het werk zetten.

Toch tekende de nederlaag van Galatasaray zich nog voor rust af. Stjepan Tomas hield vijf minuten voor het einde van de eerste helft de doorgebroken Jefferson Farf?n vast. Voor scheidsrechter Hansson was er geen andere straf mogelijk dan een rode kaart.

Met het afscheid van Tomas leek ook de attractiviteit uit de wedstrijd te verdwijnen. In de wetenschap dat Liverpool afstevende op een overwinning op Girondins Bordeaux voelde PSV niet de noodzaak de aanval te zoeken. De tweede ronde was immers bij deze stand zeker.

De overwinning, die aan alle onzekerheid een einde maakte, kwam een half uur voor tijd tot stand. Galatasaray-keeper Faryd Mondragon kon een kopbal van Phillip Cocu nog keren, maar daarna was het een koud kunstje voor Timmy Simons om de 1-0 binnen te knikken. Arouna Kon?, die samen met aanvalsmaatje Jefferson Farf?n zo nu en dan weer ongrijpbaar was, maakte het karwei zes minuten voor het einde helemaal af.

PSV nu al in de tweede ronde van de CL *O*! Erg knap. Had toch verwacht dat Galatasaray een sterke concurrent zou zijn voor de tweede plaats, niet dus. Kone is de laatste weken extreem goed in vorm, begint zich dan toch waar te maken _O_. Alhoewel hij ook daarvoor al redelijk goed speelde en in ieder geval altijd hard werkte, maar de doelpunten komen nu ook :).

Zeker, ik zei het toch na de loting :)

Maargoed, dit is wel echt lekker, na 4 wedstrijden. Moet wel zeggen dat het uit bij Bordeaux en Galatasaray net zo goed de andere kant op kunnen gaan maar dat maakt niet uit. Erg knap.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Zeker, ik zei het toch na de loting :)

Maargoed, dit is wel echt lekker, na 4 wedstrijden. Moet wel zeggen dat het uit bij Bordeaux en Galatasaray net zo goed de andere kant op kunnen gaan maar dat maakt niet uit. Erg knap.

Dat is waar inderdaad. Opvallend trouwens dat Johan Cruyff weer enorm veel aan te merken had op PSV. Gelukkig heeft Ajax het zo goed gedaan _O-! Hij had ook duidelijk de pest in dat Barca in blessuretijd een tegengoal kreeg.

De selectie van het Nederlands elftal is uiteraard weer belachelijk, maar dat is verder geen nieuws meer...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat is waar inderdaad. Opvallend trouwens dat Johan Cruyff weer enorm veel aan te merken had op PSV. Gelukkig heeft Ajax het zo goed gedaan _O-! Hij had ook duidelijk de pest in dat Barca in blessuretijd een tegengoal kreeg.

De selectie van het Nederlands elftal is uiteraard weer belachelijk, maar dat is verder geen nieuws meer...

Tja, naar die man luister ik niet meer. Ik word al moe als ik weer denk aan de 'Johan Cruijff-schaal' (noem dat toch de Nederlandse supercup). En dat Blind vorig jaar trots verkondigde dat hij al een prijs heeft op zijn Palmares. Pff, daar word ik zo moe van...

Link naar bericht
Delen op andere sites

In elk geval weer heel knap van PSV en een prima opsteker voor het Nederlandse voetbal. Enige nadeel is misschien dat Liverpool - PSV na niet echt spannend meer is, maar aan de andere kant kunnen ze er daardoor ook een leuk duel van maken.

Morgen drie UEFA Cup deelnemers, benieuwd wat daar uit gaat komen. Voor Ajax en AZ op papier wedstrijden die te doen moeten zijn, Heerenveen zou het wel eens lastig kunnen krijgen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
[..]

Kan het me voorstellen :) Boeren blijven de baas in Amsterdam. Al was een gelijkspel terechter geweest gezien het aantal kansen, maar je moet altijd nog wel de doelpunten maken en dat deed PSV een stuk beter.

Ik heb alleen een samenvatting gezien en Ajax leek inderdaad wat sterker. Zonder trouwens echt enorme kansen te krijgen. Feyenoord was wel grappig met die ene supporter in dat uitvak :P. Twente speelde trouwens heel erg goed, staan dan ook verdiend 4e, benieuwd of ze dat vol kunnen houden...

Link naar bericht
Delen op andere sites

_O__O__O_ PSV en FEYENOORD _O__O__O_

Lekker voor Ajax. Het is hun verdiende lot met hun grote mond en arrogante uitlatingen. Met die Ten Cate voorop. Dat ze lekker 2e gaan worden en dan uefacup mogen spelen na de playoffs.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Pff wat was Ajax weer slecht. Ik was in de ArenA.

Het ging allemaal zo traag en veel balverlies. Vooral de Mul en Maduro waren een drama.

Waarom moet Perez linksbuiten? Waarom moet ten Cate zo nodig 4-3-3 spelen? En waarom de Mul als hij er in de hele wedstrijd maar EEN keer voorbij komt?

Proficiat PSV!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Komende week weer Europcupvoetbal. Staan weer mooie wedstrijden voor de deur: Liverpool - PSV, Feyenoord - Blackburn, Sparta Praag - Ajax en Parma - Heerenveen. Weer iets om naar uit te kijken :)

Viel tegen, heb hier 180 minuten voetbal zitten kijken zonder goals.

Ajax viel zwaar tegen, ook niet echt geholpen door de rode kaart.

Feyenoord speelde niet onaardig, maar niet goed genoeg om ver te komen in Europa. Uiteindelijk hadden ze nog de volle punten moeten pakken als ze wat nauwkeuriger waren geweest in de afronding.

Ajax gaat door, Heerenveen niet. Feyenoord moet het eigenlijk wel afmaken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ajax gaat door, Heerenveen niet. Feyenoord moet het eigenlijk wel afmaken.

Lijkt mij ook. Ajax heeft geluk dat het Espanyol thuis treft, want uit zal dat een stuk moeilijker zijn. Zulte Waregem moet geen probleem zijn. Feyenoord moet in elk geval thuis winnen van Krakow en proberen een punt te pakken in Nancy. Heerenveen lijkt mij ook kansloos na twee nederlagen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat een weekend weer. Ik heb de beelden nog niet gezien, maar hoe kun je zo fors verliezen van zulke laaggenoteerde clubs ? Lach me trouwens dood om Ajax. Henk ten Cate met z'n domme opmerkingen over PSV en het feit dat PSV geen mooi en aantrekkelijk voetbal speelt _O-. Ik denk dat afgelopen weekend het verschil wel duidelijk is geworden. Ten Cate kan zich beter druk maken om zijn eigen ploeg. PSV won zeer gemakkelijk van Utrecht en ik vond ze zeker niet onaantrekkelijk spelen. Zelf bakt Ajax er niks van tegen PSV, Twente, Sparta Praag en Sparta. Om dan nog maar te zwijgen over de uitspraken van Perez :X, daar mag je iemand best voor schorsen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat een weekend weer. Ik heb de beelden nog niet gezien, maar hoe kun je zo fors verliezen van zulke laaggenoteerde clubs ?

De nederlaag van Feyenoord laat zien dat ze nog altijd een te labiele ploeg hebben. Winnen van AZ en verliezen van clubs als RKC en NEC zegt genoeg. Ajax heeft het verlies geheel aan zichzelf te danken. Een Ajax in vorm wint gewoon ruim van Sparta. De grootste verrassing vond ik toch wel de 2-5 van Den Haag in Groningen. Knappe overwinning voor Lex Schoenmaker.

Lach me trouwens dood om Ajax. Henk ten Cate met z'n domme opmerkingen over PSV en het feit dat PSV geen mooi en aantrekkelijk voetbal speelt _O-. Ik denk dat afgelopen weekend het verschil wel duidelijk is geworden. Ten Cate kan zich beter druk maken om zijn eigen ploeg.

Zelf bakt Ajax er niks van tegen PSV, Twente, Sparta Praag en Sparta. Om dan nog maar te zwijgen over de uitspraken van Perez :X, daar mag je iemand best voor schorsen!

De nederlaag van Ajax lag volgens Ten Cate volledig aan scheidsrechter Bossen. Sneijder had volgens hem niks ergs geroepen en zelf vond hij dat het woord 'moraalridder' geen scheldwoord was (Bossen verklaarde dan ook dat hij Ten Cate wegstuurde wegens aanmerkingen op de leiding en niet wegens schelden). Sneijder bleef volhouden dat hij die Sparta speler uitschold en niet de scheids. De beelden spraken helaas voor hem deze uitspraak tegen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Feyenoord weer een behoorlijke treurnis.. Maarja die spelen toch nergens meer om, want ze eindigen toch wel in de top5 (hoera knvb). Voor Ajax geldt vanaf vandaag hetzelfde.

Ajax is inderdaad een lachertje, die Ten Cate is de grootste mineur. Pff wat een erg figuur zeg!

Wat betreft Perez, netjes dat hij zijn excuses aanbiedt, maar die moet echt gewoon een flinke schorsing aan de broek krijgen. Feyenoord krijgt een fikse boete omdat het publiek negatieve dingen zingt over de moeder van Temmink (opzich is de boete terecht), maar Perez mag behoorlijk gestraft worden hoor! En Sneijder trouwens ook, als je met ziektes scheldt op het voetbalveld. Maargoed, liedjes als "Rotterdam, k*****stad, in de oorlog lag het plat" mogen blijkbaar wel :X . De KNVB meet met 2 maten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat een dieptrieste Europacupweek. E?n punt uit drie wedstrijden. Gelukkig is AZ door, kunnen Ajax en Feyenoord zich nog plaatsen en is zelfs Heerenveen nog niet kansloos. Je moet er toch niet aan denken dat straks zelfs de kampioen van Nederland voorronde Champions League moet spelen, maar die kant dreigt het wel op te gaan zo.

En over dat plaatsen van Feyenoord, ik denk dat ze blij mogen zijn als ze de wedstrijd tegen Wisla Krakau nog mogen spelen, want dat er wat aan zit te komen qua straf lijkt wel duidelijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat een dieptrieste Europacupweek. E?n punt uit drie wedstrijden. Gelukkig is AZ door, kunnen Ajax en Feyenoord zich nog plaatsen en is zelfs Heerenveen nog niet kansloos. Je moet er toch niet aan denken dat straks zelfs de kampioen van Nederland voorronde Champions League moet spelen, maar die kant dreigt het wel op te gaan zo.

En over dat plaatsen van Feyenoord, ik denk dat ze blij mogen zijn als ze de wedstrijd tegen Wisla Krakau nog mogen spelen, want dat er wat aan zit te komen qua straf lijkt wel duidelijk.

PSV heeft het ook jarenlang niet bijzonder goed gedaan in Europa. Maar de ploegen waar Feyenoord en Ajax de laatste jaren allemaal al moeite mee hebben O}. Ajax is trouwens ook al geplaatst volgens mij, maar als ze zo blijven spelen vliegen ze er de volgende ronde toch wel uit. Jammer dat het voor Feyenoord ook buiten het veld weer verpest wordt, weet niet of ik deze mensen wel supporter mag noemen. Ze doen namelijk deze idiote dingen, terwijl ze weten wat de consequenties kunnen (en zullen) zijn...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Belachelijk dat die Fransen kaarten hebben verkocht aan Feyenoorders met een stadionverbod. Feyenoord was er al bang voor, waarschuwde ervoor maar het mocht niet baten. Ook een lachertje dat die troep Franse ME traangas gebruikte om die 20 Feyenoorders weg te krijgen :{

Maargoed, voor Feyenoord een drama. De mensen die dit veroorzaakt hebben zijn geen supporters.

Ik denk dat ze in de handen mogen wrijven als het bij alleen dit jaar schorsing blijft. Ik denk dat ze enkele jaren geen Europees zullen mogen spelen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Ik denk dat ze in de handen mogen wrijven als het bij alleen dit jaar schorsing blijft. Ik denk dat ze enkele jaren geen Europees zullen mogen spelen.

Inmiddels twee weken verder is de situatie heel anders. Feyenoord heeft dus een 'milde' straf gehad (al zal de aanklager nog wel in beroep gaan, dus moet er afgewacht worden wat dat gaat brengen) en inmiddels is de derde ronde van de UEFA Cup bereikt. Wat kan het toch allemaal anders lopen!

De sfeer bij Feyenoord - Wisla was trouwens geweldig. Wat kan zo'n halfvolle Kuip toch tekeer gaan, echt super! Jammer dat die Poolse aanhang het af en toe nodig vond vuurwerkbommen af te steken en dat Serginho Greene geregeld oerwoudgeluiden naar z'n hoofd kreeg. Verder viel het allemaal wel mee. Het enige rumoer ontstond toen een steward een spandoek wilde weghalen, omdat dat voor sommige toeschouwers het uitzicht belemmerde (doek hing tegen een scheidingswand tussen de vakken) maar dat rumoer hield snel weer op.

Zulke strenge maatrgelen als gisteren heb ik trouwens een tijd niet meegemaakt rond de Kuip. De weg achter het uitvak totaal afgesloten voor verkeer. De supportersbussen van Wisla die bij het uitvak in een met hekken afgesloten gedeelte stonden en enorm veel politie (zelfs een helikopter) op de been!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wilde er ook heen, maar wacht verdomme al 8 weken op mijn clubkaart, waardoor ik ook gister niet in De Kuip kon zijn. Lekker zeg, en elke keer als ik bel krijg ik zo'n herseloos gezwel aan de lijn dat NIKS doet en slechts zegt: "We hebben het niet ontvangen meneer".. Arrgggh. Als ik dan oproepen op Feyenoord-sites lees dat de club de steun nu hard nodig heeft, wordt mijn woede alleen maar groter.

Maargoed, nu heb ik hem opnieuw aangevraagd, zal dus wel naar Feyenoord-Spurs kunnen. Heb op TV wel echt genoten woensdag. Erg aandoenlijk hoe dit publiek achter dit team blijft staan. Misschien was het tegen Boekarest nog wel frappanter (Feyenoord had toen nog niet gewonnen) maar aan de 12e man zal het zeker niet liggen!

Goed, de loting van Nederlandse ploegen zijn leuk. Ajax een erg sterke tegenstander, de rest geef ik wel kans. Tottenham draait ook niet zo geweldig, Fenerbahce is te kloppen en Arsenal misschien ook wel op een goede dag...

Maar voor Feyenoord nog even het beroep van de UEFA afwachten }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Ik zie dat AZ zojuist op voorsprong is gekomen. Het verbaast me zeker!

Ik vind het leuk voor de titelstrijd, hoewel ik wel tegen Noord-Holland ben dus liever PSV kampioen zie worden dan 020 of AZ.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zie dat AZ zojuist op voorsprong is gekomen. Het verbaast me zeker!

Ik vind het leuk voor de titelstrijd, hoewel ik wel tegen Noord-Holland ben dus liever PSV kampioen zie worden dan 020 of AZ.

Zou fijn zijn als Feyenoord toch eens een keertje kan winnen. Maar PSV heeft nu bijna alle lastige wedstrijden gehad, vooral tegen degradatiekandidaten de komende tijd. Maar dan moeten ze nog altijd beter gaan spelen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar PSV heeft nu bijna alle lastige wedstrijden gehad, vooral tegen degradatiekandidaten de komende tijd. Maar dan moeten ze nog altijd beter gaan spelen...

Ook opvallend dat Gomes, sinds hij tegen Feyenoord weer eens een doelpunt tegen kreeg elke wedstrijd heeft moeten vissen.

En PSV twee keer verloren op rij, ook een tijd niet meer voorgekomen. De spanning is weer een beetje terug (Ajax kan op vijf punten komen), maar PSV krijgt Ajax nog in Eindhoven, dus dan kan PSV weer uitlopen. AZ krijgt Ajax ook nog thuis. Het wordt al met al nog best een interessante competitie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...