Ga naar inhoud

Bassie en Adriaan in het nieuws


Aanbevolen berichten

Aangezien we toch ooit een Bassie en Adriaan forum waren en de meesten hier altijd nog ge?nteresseerd zijn in nieuws rondom Bassie en Adriaan of Bas en Aad van Toor, houden wij hiernaar altijd nog een oogje in het zeil. ;)

Toevallig kwam ik deze week bijvoorbeeld in een van de bekende Nederlandse roddelblaadjes weer een opvallend artikel tegen. Dit willen we jullie uiteraard niet onthouden, dus laat weten hoe jij er over denkt! Het forum kan de laatste tijd wel wat extra activiteit gebruiken en een dergelijke discussie is altijd welkom.

Lees hier het hele artikel:

klz1159980782n.JPG

Uiteraard is dit nogmaals niet bedoeld als anti-Bassie campagne, zoals misschien werd/wordt gedacht. We houden enkel in de gaten wat er rond Bassie en Adriaan in het nieuws is en maken hier gebruik van om eens een ouderwetse B&A discussie op te starten. Er worden dus geen anti-opmerkingen of andere beledigingen/flames opgestart. Maar dat is aan de mods en de regels van de faq ;)

We hopen op veel reacties! Hebben Bassie en Adriaan inderdaad te weinig erkenning gehad en hadden ze ook voor een dergelijke prijs genomineerd moeten worden? Vinden jullie dat Bassie hier een juiste beslissing maakt of juist niet? Is de TeleVizierRing gewoon onzin? Enz.

Laat u horen! :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 382
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Terecht dat Bas bedankt voor het uitreiken van de Televizierring. Zij hebben vroeger immers meer kijkers getrokken met de series van B&A dan bijvoorbeeld de Lama's. ik durf ook te wedden dat er meer video's zijn verkocht van B&A, dan dat er dvd's van de Lama's verkocht zijn. Al met al was B&A gewoon een groter succes.

Dat B&A nooit genomineerd geweest zijn voor deze ring is dan ook een schande. Ik geef Bas dus eens een keer volledig gelijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als je geen tijd hebt zeg DAT dan en ga er niet omheen lullen met "ik heb nooit een prijs gehad en die had ik wel moeten hebben", de televizierring is een publieksprijs (ok behalve de nominaties)...

Beetje raar ook, zou weer gratis publiciteit zijn...

Aan de andere kant begrijp ik hem wel, maar de Televisierring is niet voor de populairste serie, maar voor kwalitatief goeie dingen. Dacht ik. Zoiets in ieder geval.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Aan de andere kant begrijp ik hem wel, maar de Televisierring is niet voor de populairste serie, maar voor kwalitatief goeie dingen. Dacht ik. Zoiets in ieder geval.

Kwalitatief goede programma's. En dan zijn Gooische Vrouwen en die schaatstroep van RTL4 genomineerd :N. B&A hadden zo'n prijs zeker wel eens verdiend, is het nu te laat voor (of er moet ook een oeuvre-prijs zijn, maar zoveel weet ik er niet vanaf ;)).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben het ook eens met dat B&A als programma zeker een prijs verdiend hadden. Dat ze niet eens genomineerd zijn geweest is al erg voor hen, laat staan dat hij dan ook nog wordt gevraagd om zo'n prijs uit te reiken :?

Aan de andere kant spreekt hij zichzelf weer eens tegen :P

> Ik had ook wel genomineerd willen worden, maar ze zijn ons altijd vergeten

< Ik vind de besluitvorming te gevaarlijk en het zou niet "eerlijk" verlopen... maw het is een kutprijs... waarom wil je er dan voor genomineerd worden :P

^ *kuch*

Al reken ik ook even mee dat journalisten van roddelblaadjes graag de boel aandikken en bijverzinnen :+

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuk idee om dit artikel hier op de site te plaatsen, ik heb het met belangstelling gelezen.

Ook ik kan Bas in dit geval wel gelijk geven dat hij bedankt voor het uitreiken van de Televizierring. Ik snap ook dat hij het jammer vindt dat ze zelf niet zo'n soort prijs hebben gekregen maar dat zie ik niet geheel als reden om het maar niet te doen. Waar ik me wel volledig in kan vinden is dat hij er geen tijd voor heeft en het daarom niet doet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ben benieuwd of dat naar buiten brengen van vervalsingen nog consequenties gaat hebben trouwens.

@ wonderer: Volgens mij suggereert hij dat alleen (cynisch bedoeld) en is het vervormd door die journalisten :P . Al snap ik dat stukje ook niet helemaal, want het lijkt inderdaad zo geschreven alsof dat echt is gebeurd. Maar goed.. het gaat daarna ook ineens weer over geld, dus het zal wel onzin zijn ;) .

@ Sjammie: Dat lijkt me juist een hele goede reden. Waarom zou je er aan meewerken als je jouw werk altijd genegeerd hebben voor een nominatie :P . Terwijl kleien met de sterren - rtl4 wel wordt genomineed. Ik zou ze ook figuurlijk in de stront laten zakken :P . En al helemaal dat ze hem bellen terwijl hij met vakantie is volgens dat artikel :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoe kun je B&A nou vergelijken met Gooische Vrouwen? B&A is een kinderserie, dus het zou logisch zijn dat als er een kinderprijs is dat zij die dan krijgen ja, maar is die er wel? Een categorie jeugd? Maar dan verdient Meneer Kaktus het net zo goed of Ome Willem etc. etc.

Bovendien stemmen kijkers welke de beste worden (uit 100 nominaties), dus als Gooische Vrouwen 1 van de 3 is dan komt dat door het publiek.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bassie zegt het wel op een zeik-manier. Het is logisch dat hij geen tijd of zin heeft, maar hij trapt nu na min of meer met de mededeling: Ik had die al eens moeten winnen.

Iets winnen is mooi, iets niet winnen is geen smet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Kwalitatief goede programma's. En dan zijn Gooische Vrouwen en die schaatstroep van RTL4 genomineerd :N. B&A hadden zo'n prijs zeker wel eens verdiend, is het nu te laat voor (of er moet ook een oeuvre-prijs zijn, maar zoveel weet ik er niet vanaf ;)).

Niet de schaatstroep, maar "Dancing with the stars" staat genomineerd. Ik keek er zelf ook nooit naar, maar dit was wel een ?norm succes!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Groot gelijk voor Bas. Je kunt niet net doen of de B&A series niet bestaan of in alle stilte aan de jeugd van Nederland voorbij is gegaan.

Niet alleen de jeugd... :P

Hoe oud zijn wij hier? :P De eerste uitzending van Op Reis Door Europa werd zelfs massaal meegekeken door de ouders. Ongelooflijk succesvolle kinderserie, die naar mijn mening nooit is evenaard en ook nooit meer evenaard zal worden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Niet alleen de jeugd... :P

Hoe oud zijn wij hier? :P De eerste uitzending van Op Reis Door Europa werd zelfs massaal meegekeken door de ouders. Ongelooflijk succesvolle kinderserie, die naar mijn mening nooit is evenaard en ook nooit meer evenaard zal worden.

Hoewel ik die zelf wat minder vond, :P maar dat maakt het succes niet minder. Dus ja, het verbaasd mij in zeer hoge mate dat B&A nooit zijn genomineerd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hoewel ik die zelf wat minder vond, :P maar dat maakt het succes niet minder. Dus ja, het verbaasd mij in zeer hoge mate dat B&A nooit zijn genomineerd.

Mij dus ook om ongeveer de zelfde reden. Maar ze hadden toch wel eens iets gekregen voor de hoge verkoopcijfers van banden en cd's of vergis ik me daarin? Kan me namelijk nog wel zoiets herinneren dat ik bij de tentoonstelling in Dieren wel wat dingen heb zien staan en hangen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mij dus ook om ongeveer de zelfde reden. Maar ze hadden toch wel eens iets gekregen voor de hoge verkoopcijfers van banden en cd's of vergis ik me daarin? Kan me namelijk nog wel zoiets herinneren dat ik bij de tentoonstelling in Dieren wel wat dingen heb zien staan en hangen.

Gouden en platina videobanden/DVDs/CDs

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mij dus ook om ongeveer de zelfde reden. Maar ze hadden toch wel eens iets gekregen voor de hoge verkoopcijfers van banden en cd's of vergis ik me daarin? Kan me namelijk nog wel zoiets herinneren dat ik bij de tentoonstelling in Dieren wel wat dingen heb zien staan en hangen.

Ja, maar dat is opzich geen waardig eerbetoon. Dat is gewoon: je hebt er zoveel verkocht: hier heb je zo'n ding. Vind niet dat daar echt veel waardering uit spreekt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, maar dat is opzich geen waardig eerbetoon. Dat is gewoon: je hebt er zoveel verkocht: hier heb je zo'n ding. Vind niet dat daar echt veel waardering uit spreekt.

Ongeveer hetzelfde als wanneer je een bepaald aantal posts heb, je in rang stijgt...;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ongeveer hetzelfde als wanneer je een bepaald aantal posts heb, je in rang stijgt...;)

Ja, of wanneer alle scheidsrechters op de hand zijn van ??n club die meeste landstitels in de historie heeft.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, of wanneer alle scheidsrechters op de hand zijn van ??n club die meeste landstitels in de historie heeft.

Oh nee he... toch niet weer je Ajax-Feyenoord frustratie? :+ . Gewoon een wilde gok O-)

Nee maar serieus... zo'n platina ding is inderdaad niet echt een blijk van waardering. Gaat meer van het volk uit die die banden en dvd's kopen... niet van een organisatie die uit zichzelf het programma voor een prijs nomineert. Het gaat echt om een speciale aparte prijs voor je programma en niet om een prijs van verkoopcijfertjes enzo. Dat zegt niks over de populariteit/kwaliteit van je programma. Er zijn nog zoveel prachtige series die dat niet eens kunnen halen, omdat ze niet op video/dvd worden uitgebracht :P . Dat zou dus betekenen dat B&A nooit iets hadden gekregen als ze geen dvd's/banden hadden gemaakt. In dat opzicht zijn ze wel aardig vergeten, zoals Bas zegt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Iemand al gezien / gehoord dat Bassie zijn auto / busje was opengebroken en er vanalles is gestolen, inclusief een aantal opnamebanden van de nieuwe oostenrijk-serie? Hopen voor hem en de kids dat de dief zo coulant is in ieder geval die banden terug te bezorgen, anders is hij alles / een deel van de serie kwijt :|Y

Geen idee wat er "precies" van waar is, maar er is vanalles op RTL Boulavard en Shownieuws momenteel...

EDIT: NIET de oostenrijk-serie dus, excuus was nog niet helemaal duidelijk toen ik postte 8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites

Banden van de tv-show dus (Rode haren, rode schoenen, rode neus, rood jasje en zijn vriendjes) gejat uit de wagen van de producent. Zeven wagens opengebroken maar alleen uit die is wat gejat (twee banden plus vlaggetjes van Rode haren, rode schoenen, rode neus, rood jasje). Albert zei dat ze misschien het format hadden willen jatten, maar hij zei het op zo'n speciale toon dat ik niet weet of hij dat meende of er de draak mee stak.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Video-opnamen van clown Bassie gestolen

Opnamen van de nieuwe televisieserie van clown Bassie zijn gestolen. De banden, waarvan geen kopie?n bestaan, werden de nacht van dinsdag op woensdag uit de auto van producent Jeroen Grob geroofd, meldt deze woensdag. "Opvallend genoeg werd de dure geluidsapparatuur achtergelaten", vertelt Grob. "De tapes lagen samen met Bassie-vlaggetjes en -buttons in een doos." De auto stond in een garage in Utrecht.

Het is nog onbekend wat de gevolgen van de diefstal zijn voor de avonturenserie Bassie en de Ontvoering, die in januari zou worden uitgezonden. Grob looft een beloning uit voor degene die de banden ongeschonden terugbrengt. De dader kan zich ook anoniem melden. De producent doet woensdagavond aangifte.

Bron: Novum Nieuws/Nieuws.nl

Link naar bericht
Delen op andere sites
Video-opnamen van clown Bassie gestolen

Opnamen van de nieuwe televisieserie van clown Bassie zijn gestolen. De banden, waarvan geen kopie?n bestaan, werden de nacht van dinsdag op woensdag uit de auto van producent Jeroen Grob geroofd, meldt deze woensdag. "Opvallend genoeg werd de dure geluidsapparatuur achtergelaten", vertelt Grob. "De tapes lagen samen met Bassie-vlaggetjes en -buttons in een doos." De auto stond in een garage in Utrecht.

Het is nog onbekend wat de gevolgen van de diefstal zijn voor de avonturenserie Bassie en de Ontvoering, die in januari zou worden uitgezonden. Grob looft een beloning uit voor degene die de banden ongeschonden terugbrengt. De dader kan zich ook anoniem melden. De producent doet woensdagavond aangifte.

Bron: Novum Nieuws/Nieuws.nl

En hier hebben ze het weer over de ontvoering... welke serie is er nou gejat? :P Volgens Bassies eigen site produceert Grob de tv-show Bassie en zijn vriendjes dus dat zal het wel zijn, maar slechte info zo hoor.

Link naar bericht
Delen op andere sites

waarom zou ik er wat mee te maken hebben? er zijn dus nog steeds mensen die denken dat ik iets tegen bassie heb. naja, denk wat je wil, mensen die me echt kennen die weten dat ik het niet eens KAN doen en bovendien: het is echt ongelooflijk sneu om zoiets te doen.

Zal wel een studentengrap zijn, zijn die banden snel weer terug. Of het is zoals ik eerder zei een publiciteitsstunt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
waarom zou ik er wat mee te maken hebben? er zijn dus nog steeds mensen die denken dat ik iets tegen bassie heb. naja, denk wat je wil, mensen die me echt kennen die weten dat ik het niet eens KAN doen en bovendien: het is echt ongelooflijk sneu om zoiets te doen.

Zal wel een studentengrap zijn, zijn die banden snel weer terug. Of het is zoals ik eerder zei een publiciteitsstunt.

Dat je daar uberhaupt op ingaat :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
waarom zou ik er wat mee te maken hebben? er zijn dus nog steeds mensen die denken dat ik iets tegen bassie heb. naja, denk wat je wil, mensen die me echt kennen die weten dat ik het niet eens KAN doen en bovendien: het is echt ongelooflijk sneu om zoiets te doen.

Zal wel een studentengrap zijn, zijn die banden snel weer terug. Of het is zoals ik eerder zei een publiciteitsstunt.

Valt het je dan ook niet op dat "superboef" helemaal b&a-minded is, weet dat wij een b&a forum waren (terwijl hij er pas veeeeeeeeeeee later bij kwam), precies weet wat jouw relatie met Bas is, wie iedereen hier is, wat er allemaal is gebeurd, dat ie overal blaatte dat ie de sleutel 2dvd had en hier als eerste zijn afbeeldingen kwam plaatsen, hij gezien z'n ip uit belgi? komt, hij na het lezen van het Bas bericht op deze site gelijk z'n eigen site heeft geupdate, ik Lorenzo naar hem roep en hij na dat net te hebben gelezen niet verbaasd vraagt wie Lorenzo is of hoe ik er bij kom? :P

Trek uw conclusies :Y)

Overigens hoorde ik dat Bas 7500 euro uitlooft aan degene die de banden terug brengt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

:Y) Best jammer dat jullie mij vergeten zijn. Ook leuk dat jullie (omdat ik ook al lang ouder ben geworden) me niet door hadden.

Ik belde ook al via men skype naar mensen met de lach van Superboef maar niemand had me precies door. Maar ik zal het maar gewoon zeggen dat ik JennoH ben, aan jullie of jullie me terug verbannen.

En over dat van Djkoelkast heb ik me allang mijn exuses aangeboden, ik wou hem niet zo kwetsen (nogmaals sorry daarvoor!)

Groetjes Jenno Hallaert.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik belde ook al via men skype naar mensen met de lach van Superboef maar niemand had me precies door. Maar ik zal het maar gewoon zeggen dat ik JennoH ben, aan jullie of jullie me terug verbannen.

En over dat van Djkoelkast heb ik me allang mijn exuses aangeboden, ik wou hem niet zo kwetsen (nogmaals sorry daarvoor!)

Groetjes Jenno Hallaert.

Ik wist het! Dat heb je ook bij mij gedaan! GENIAAL! ECHT WAAR? Nee.
Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik belde ook al via men skype naar mensen met de lach van Superboef maar niemand had me precies door.

Maar wie is Superboef dan eigenlijk voor iemand? Ik dacht namelijk dat je zo heette omdat er in B&A boeven voorkomen maar er is daar niemand die Superboef heet dus ben wel benieuwd uit wat voor serie die dan komt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar wie is Superboef dan eigenlijk voor iemand? Ik dacht namelijk dat je zo heette omdat er in B&A boeven voorkomen maar er is daar niemand die Superboef heet dus ben wel benieuwd uit wat voor serie die dan komt.

Volgens mij zit er wel een boef die Superboef heet in die nieuwe Oostenrijk-serie van Bassie ;).

Raar verhaal dit trouwens, wat moet iemand nou met die tapes. Verkopen kan hij ze moeilijk na alle publiciteit...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar wie is Superboef dan eigenlijk voor iemand? Ik dacht namelijk dat je zo heette omdat er in B&A boeven voorkomen maar er is daar niemand die Superboef heet dus ben wel benieuwd uit wat voor serie die dan komt.

Uit Bassie En De Ontvoering, dacht ik... Maar ik zie net na het posten, dat het al opgemerkt is. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Volgens mij zit er wel een boef die Superboef heet in die nieuwe Oostenrijk-serie van Bassie ;).

Raar verhaal dit trouwens, wat moet iemand nou met die tapes. Verkopen kan hij ze moeilijk na alle publiciteit...

Voorkomen dat het wordt uitgezonden?

Voor de duidelijkheid, het gaat dus om de opnamen van de tv-show Bassie en zijn vriendjes, NIET Bassie en de ontvoering.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Kan me niet veel mensen voorstellen die daar ontzettend veel belang bij hebben. Het gaat om een kinderprogramma dat op regionale omroepen zou worden uitgezonden...

Ik kan het me ook niet echt voorstellen, maar omdat ik niet denk zoals iedereen, wil niet zeggen dat het onmogelijk is. Zo bekrompen denk ik niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...