Ga naar inhoud

Kijkeens wat ik heb!


Aanbevolen berichten

Leuk dat je het teruggevonden hebt, heb dit ook nog verder nooit ergens gezien dus wel iets exclusiefs ook! :D

Wist je dat je het nog had en was je er speciaal naar op zoek of vond je het zomaar ineens? Ben ik wel benieuwd naar.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Leuk dat je het teruggevonden hebt, heb dit ook nog verder nooit ergens gezien dus wel iets exclusiefs ook! :D

Wist je dat je het nog had en was je er speciaal naar op zoek of vond je het zomaar ineens? Ben ik wel benieuwd naar.

Ik wist dat ik het nog ergens had, maar waar... mijn moeder vond het toen ze de zolder ging opruimen.

Als je goed kijkt, zie je dat ie ook nog gesigneerd is door Bassie :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

mist er een stuk uit het hoofd van die clown of is die pruik misvormd?

edit: gaaf dat je hem hebt gevonden eindelijk (woei, zelfs ik wist dat ze um had, k heb een beter geheugen dan sjammie :D )

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoe zou ik het dan eerder geweten moeten hebben dan dat dit topic er was? :P
omdat ze best vaak verteld heeft dat ze um had, maar dat die na de verhuizing nooit meer is weer gevonden en mogelijk ergens in een doos op zolder stond, mar een vluchtige zoekpoging leverde geen resultaat op, een paar jaar geleden, als ik mij goed herinner ;)
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

omdat ze best vaak verteld heeft dat ze um had, maar dat die na de verhuizing nooit meer is weer gevonden en mogelijk ergens in een doos op zolder stond, mar een vluchtige zoekpoging leverde geen resultaat op, een paar jaar geleden, als ik mij goed herinner ;)

Afgezien van de verhuizing (dat was opruiming ;)) helemaal goed ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

omdat ze best vaak verteld heeft dat ze um had, maar dat die na de verhuizing nooit meer is weer gevonden en mogelijk ergens in een doos op zolder stond, mar een vluchtige zoekpoging leverde geen resultaat op, een paar jaar geleden, als ik mij goed herinner ;)

Sjammie weet alles, hij deed gewoon alsof hij het niet wist. Niet klagen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...