Ga naar inhoud

Ik haat films


Aanbevolen berichten

Tja, ik kan er niks anders van maken. Ik kijk redelijk vaak films met mensen mee maar ik vind ze vrijwel allemaal saai. Niet realistisch vooral. Er zijn verslaafden die elke avond 5 verschillende films willen zien en als dat niet gecombineerd lukt dan zappen ze over :?

Nagoed, ik vind het totaal niet ontspannend. Dat mensen graag een boek lezen kan ik nog inkomen, dat is ontspannend, maar een film :r

Het lijkt of niemand op de aardbol deze mening met mij deelt, of wel?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er zijn maar weinig films die ik echt goed vind, actie, drama en comedy heb ik meestal niks mee, ik ga meer voor thrillers en soms een horror (mits niet te ongeloofwaardig zoals met zombies enzo). Maar er zitten wel degelijk heel goede tussen, ik probeer toch elk weekend wel een filmpje te kijken hoor ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er zijn weinig dingen die ik leuker vind dan film kijken. Zo gauw ik de tijd heb zet ik een filmpje op. Ik hou van veel verschillende genres en een film moet wel echt heel slecht zijn wil ik 'm niet afkijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben ook gek op films, maar ik begin wel te merken dat namate ik meer films gezien heb mijn filmsmaak verandert. De standaard Hollywoodfilm is niet automatisch leuk meer. Andere films die niet onder het mainstreamlabel vallen vind ik nu erg leuk. In het filmhuis in Wageningen draaien ze goede films. Zeker een aanrader!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het heerlijk om een goede film te kijken! Lekker met m'n natje en droogje erbij, dat vind ik ontspannend! Ik hou er weer niet van om een boek te gaan lezen. Van mij hoeft een film niet altijd realistisch te zijn, maar het moet idd niet TE nep worden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kan ook niet zeggen dat ik films haat. Een tijdje terug zag ik de film Oldboy. Dat vond ik een goede film, ook filmtechnisch gezien. Koreanen kunnen geloof ik wel goed films maken.

Verder vind ik het fijn dat je bij de meeste films ff lekker niet na hoeft te denken. Gewoon lekker niksen voor de tv.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...