Ga naar inhoud

Raad het plaatje : films #2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Het is idd 3, en de titel was ook reeds juist

Maar Fackler?

Het zijn Zed en Sweetchuck die als ze net aankomen roommates worden

Maargoed, Marsje, you're up

Ah... mmm ok O} . Ik dacht dat die ene gast Fackler was :P . Goed gegokt op een verkeerde aanwijzing dus :Y)

Even kijken voor een nieuw plaatje :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ah... mmm ok O} . Ik dacht dat die ene gast Fackler was :P . Goed gegokt op een verkeerde aanwijzing dus :Y)

Even kijken voor een nieuw plaatje :P

Fackler zat maar heel even in 3, toen z'n vrouw naar de academy ging en hij haar wou stoppen door op de motorkap te gaan liggen.

(hmmm, ik denk dat ik toch maar nog eens een rtm topic zal openen morgen ofzo :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Fackler zat maar heel even in 3, toen z'n vrouw naar de academy ging en hij haar wou stoppen door op de motorkap te gaan liggen.

(hmmm, ik denk dat ik toch maar nog eens een rtm topic zal openen morgen ofzo :P)

Oh ja, die gast :D . Ik vond de leukste grappen met de Blue Oyster Bar in deel 1 t/m 4 -0- . En die gast die een scheet liet in de lift bij deel 5 -0-

Maar goed:

bwy1187271690o.JPG

Link naar bericht
Delen op andere sites

hey hey pas geleden ook al he :P

man, ik had het echt niet geweten, ik zie een neger dus dan weet ik al dat ik de film niet gezien heb, nee niet discriminerend bedoeld maar al die films waar een neger in de hoofdrol zit liggen niet in mijn straatje, ik noem een blade, men in black en alle andere wesley snipes, eddy murphy en weet ik wat films :P Toeval maar zo is het nou eenmaal, ik heb niets tegen negers ;) (voor we daar weer gezeik over krijgen).

Ok, ik heb wat films met Morgan Freeman gezien :P

Goed, een nieuwe film:

rgh1187353632x.jpg

kan nooit moeilijk zijn :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Opzich is The Simpsons ook niet altijd "grappig". Ik kan zo een aantal afleveringen achter mekaar zien waar ik hooguit 1 of 2 keer een schamele glimlach bij heb. De kracht zit 'm hier ook in de goede scenario's met een heuze diepgang, op maar krap 22 min. per aflevering. De serie weet al 18 seizoenen en 400 afleveringen lang bij velen boeiend en razend populair te blijven en dat is naast een record opzich ook gewoon knap. Ik kan zo 1,2,3 ook geen andere serie bedenken waar je na een seizoen of 6 (als er al zoveel zijn) niet al vele geluiden over "saai en uitgemolken" hoort. En die familie-perikelen enz. zijn allemaal ook zo lekker herkenbaar :Y .

Als je echt púúr voor de humor wilt gaan kan The Simpsons nog wel eens teleurstellen. Voor de echte onderbroekenlol moet je bij Family Guy wezen :P (ik lig altijd al krom als Peter Griffin' weer loopt te ruften :+ )... alleen daar zijn in Nederland weer geen dvd-boxen van :'( . Maar gelukkig wel van The Simpsons :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb wel een verhaal over The Simpsons Movie, ik heb hem namelijk ALS EERSTE IN NEDERLAND GEZIEN!!! VORIGE MAAND! Voorvertoning bij de bios, en het mooiste komt nu: We kregen ons geld terug! Het was niet druk, vandaar.

Je kon Donuthappen, Bowlen, button laten maken, op de foto met de simpsons, enzovoort, enzovoort. Enige nadeel: Hij was nederlands. De stemmen waren wel gelukt, dat zeg ik niet, maar na een tijdje miste je gewoon Dan Castellaneta, oftewel de Amerikaanse Homer, met z'n "D'oh!" :P Maar voor de rest, topfilm.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...