Ga naar inhoud

Aflevering 7 Geheim Van De Sleutel Online!


Aanbevolen berichten

Wat ik geweldig vind, is dat er een kleine overlap is met het vorige deel. Het is dus uiteindelijk mogelijk om de hele aflevering weer in elkaar te plakken. Hier valt dus wel iets mee te doen. Uiteraard alleen voor eigen gebruik.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat ik geweldig vind, is dat er een kleine overlap is met het vorige deel. Het is dus uiteindelijk mogelijk om de hele aflevering weer in elkaar te plakken. Hier valt dus wel iets mee te doen. Uiteraard alleen voor eigen gebruik.

Of je zet het op DVD, dat zou jij trouwens ook nog doen van die tour in september '05 :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mja. Ben benieuwd naar het laatste deel. Ik weet niet eens meer hoe dat precies zou moeten lopen.

Hoeveel delen komen er eigenlijk? 4x5 minuten ofzo? We hebben in ieder geval nog een droomwereld te goed, met karate of zoiets.

Hoewel ook in het volgende deel een lied zit, vind ik dat lang niet zo erg. De Spijskaart vind ik wel lachen.

Hopelijk zingen ze het in het restaurant en vallen ze lekker de gasten lastig, net als in het vliegtuig naar Benidorm.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nieuwe aflevering O+ Ik vind het steeds leuker worden. Leuke droom over karate (of welke vechtsport ze dan ook beoefenen). Adriaantje was zo schattig toen. Hij is best veranderd (Bassie ook, maar die is voornamelijk meer uitstaanbaar geworden). Toch jammer.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nieuwe aflevering O+ Ik vind het steeds leuker worden. Leuke droom over karate (of welke vechtsport ze dan ook beoefenen). Adriaantje was zo schattig toen. Hij is best veranderd (Bassie ook, maar die is voornamelijk meer uitstaanbaar geworden). Toch jammer.

Vind het ook erg leuk, met name karate, al hadden ze er wel wat muziek achter mogen zetten.

Wel een aflevering vol actie trouwens. Aan het begin het balkonklimmen en in het midden de karatestunts. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er staat niet voor niets "Het volgende deel kun je bekijken vanaf 05/02/07" :P

Bovendien moet de spijskaart nog komen.

Ik dacht even dat de Spijskaart al in dit deel zou zitten, maar dat wordt dus deel 4 :)

Leuke droom trouwens ^O^ vooral het gedeelte met de boefjes!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk dat er 5 delen zullen komen want de eerste 2 delen waren allebei 5 minuten (het nieuwste deel moet ik nog zien) en een aflevering duurt altijd ongeveer 25 minuten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik denk dat er 5 delen zullen komen want de eerste 2 delen waren allebei 5 minuten (het nieuwste deel moet ik nog zien) en een aflevering duurt altijd ongeveer 25 minuten.

Ik gok nog 1 deel. De speelduur van De Sleutel afleveringen zijn (dacht ik) nogal verschillend. De een 20, de ander neigt meer naar 25. Ik denk dus volgende keer het laatste deel.

Trouwens, iets anders... Die karatescene vind ik wel goed, maar volgens mij zijn B&A de enige 2 mensen die tijdens een vechtscene om de vijf seconden tien seconden in een deuk liggen. _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik denk dus volgende keer het laatste deel.

Er komt dus toch een vijfde deel, aangezien deel 4 nog geen aftiteling had.

Leuk deel weer trouwens, gezellig liedje (Spijskaart) en de boevenbaas, die het gebruik van pistolen niet toestaat (tsja het blijft een kinderserie natuurlijk). :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar even een dingetje, als afl. 7 nou goed genoeg was geweest, hadden we ook een groot stuk van afl. 6 & 8 terug, want Aad had gezegd dat hij daarvan een groot gedeelte moest wegknippen, om het verhaal te laten kloppen...

EDIT: Bij het 4e deel zie je bij de Boevenbaas bij een van die machines een kaartje hangen met erop: P.M.Q Vlaardingen :P Heeft iemand het gezien?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar even een dingetje, als afl. 7 nou goed genoeg was geweest, hadden we ook een groot stuk van afl. 6 & 8 terug, want Aad had gezegd dat hij daarvan een groot gedeelte moest wegknippen, om het verhaal te laten kloppen...

EDIT: Bij het 4e deel zie je bij de Boevenbaas bij een van die machines een kaartje hangen met erop: P.M.Q Vlaardingen :P Heeft iemand het gezien?

Ik was nog van plan hem daar een mailtje over te sturen ja... misschien wil jij dat doen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Er komt dus toch een vijfde deel, aangezien deel 4 nog geen aftiteling had.

Leuk deel weer trouwens, gezellig liedje (Spijskaart) en de boevenbaas, die het gebruik van pistolen niet toestaat (tsja het blijft een kinderserie natuurlijk). :)

Ja, toch wel! *O*

Leuk gedeelte dit. Ik hoop dat Adriaan in het laatste deel de boeven nog tegen het lijf loopt, als hij bij Sweety een kijkje neemt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Erg leuk deel weer. Veel dingen die je in deze aflevering ziet zijn trouwens ook te vinden in het 2e stripboek van B&A zoals Bassie die bij de ober sangria bestelt in dit gedeelte en ook dingen uit de vorige 3 gedeeltes.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik dacht juist dat B&A sc?nes extra hadden gemaakt om zo het verhaal weer kloppend te maken. Maar ik kan me goed vergissen, het is een idee dat ik had...

Dat was in de plaaggeest. Van de sleutel raakten die twee afleveringen pas NA de uitzending zoek, en om dan nog extra dingen te gaan opnemen... hadden ze net zo goed die twee afleveringen opnieuw kunnen schieten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het was toch zo dat de boeven juist de vervangers van de plaaggeest waren omdat veel kinderen die te eng vonden of vat ik de vraag nu verkeerd op?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nu staat ook het laaste deel online. Op 3:01 zie je een duidelijke kleuren verandering. Alles is opeens helderder!

Volgens mij hebben ze daar uit een andere bron geput. Die kwaliteit is nog veel erger, maar dat kan door de compressie komen. 't Is wel meteen duidelijk waarom ze hem niet op DVD kunnen zetten :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is wel een mooie aflevering, toch jammer dat hij niet bij de rest komt en niet in betere kwaliteit is.

Ik denk trouwens dat dat laatste stuk wat veel slechter is, dat dat is opgenomen op een oude VCR-band toen de aflevering bij de tros werd uitgezonden op tv, maar dat op de kopie van de filmrol het einde ontbrak, en dus hebben ze dat einde erbij gedaan. Ik vindt wel dat op het eind het geluid aanzienlijk beter is.....

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik kon het zo snel niet vergelijken, maar die ober is dat dezelfde die de koffers naar de kamers bracht? (Holland?s).

Volgens mij niet, maar ik kan het ook niet nakijken wegens 6000 km tussen mij en DVD's ;)

Overigens wel jammer dat dus ook de dos calvados grap een recycling is ;(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Volgens mij niet, maar ik kan het ook niet nakijken wegens 6000 km tussen mij en DVD's ;)

Overigens wel jammer dat dus ook de dos calvados grap een recycling is ;(

Ja, ik moest ook meteen denken aan de Europa serie.

Verder vind ik het erg leuk dat de aftiteling samenging met bewegende beelden. Ik vraag me af of dit ook bij andere originele Sleutel afleveringen het geval is.

Vond het trouwens enorm komisch, B1 en B2 rennend op het strand in Spanje. Echt fantastisch. ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Die grap met dat "spooklaken" komt ook al 3x voor in de sleutel ofzo :P

Waar dan precies? Is al weer een tijd geleden dat ik die serie gezien heb, maar vind het wel gaaf hoe de boeven hiermee worden verjaagd in deze aflevering.

Zouden ze bij Europa eigenlijk speciaal die scene van de pannenkoeken met calvados erin hebben gezet omdat deze aflevering van de Sleutel (met in dit gedeelte een scene die erop lijkt) zoek was?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Waar dan precies? Is al weer een tijd geleden dat ik die serie gezien heb, maar vind het wel gaaf hoe de boeven hiermee worden verjaagd in deze aflevering.

Zouden ze bij Europa eigenlijk speciaal die scene van de pannenkoeken met calvados erin hebben gezet omdat deze aflevering van de Sleutel (met in dit gedeelte een scene die erop lijkt) zoek was?

Ik denk het niet. Die grap konden ze gewoon weer gebruiken omdat die streek zich daar mooi voor leende. Immers wordt die grap met die Flamingo ook 2 keer gebruikt

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Waar dan precies? Is al weer een tijd geleden dat ik die serie gezien heb, maar vind het wel gaaf hoe de boeven hiermee worden verjaagd in deze aflevering.

Zouden ze bij Europa eigenlijk speciaal die scene van de pannenkoeken met calvados erin hebben gezet omdat deze aflevering van de Sleutel (met in dit gedeelte een scene die erop lijkt) zoek was?

hmmz ja geen idee waar, maar die grappen met spoken worden heel vaak gebruikt. Kan ook wel de Plaaggeest zijn geweest. En ook die vrouw die met dat laken uit die lift wordt "ontvoerd".

Oh ja, ik herinner me trouwens dat ik het ook nog zag bij Jelger en Sebastiaan :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

hmmz ja geen idee waar, maar die grappen met spoken worden heel vaak gebruikt. Kan ook wel de Plaaggeest zijn geweest. En ook die vrouw die met dat laken uit die lift wordt "ontvoerd".

Oh ja, ik herinner me trouwens dat ik het ook nog zag bij Jelger en Sebastiaan :+

:D Ja. Alleen probeerde Sebastiaan zich juist te verstoppen voor monsters en reuzenkonijnen. ;)

Trouwens, bij B&A zit het ook nog in een shorty.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...