Ga naar inhoud

Raad de filmquote #1


Aanbevolen berichten

  • Reacties 290
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Het was Batman Forever, en Koeiestaart heeft het geraden

(lees jij de laatste posts van een topic door of is dat niet interessant :P?)

Oh, ik had niet gezien dat er een nieuwe pagina was. Neem me niet kwalijk :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
(ik wacht dus nog steeds op de eerste quote die ik niet ken :P)

Lord of the Rings: The Two Towers (de sc?ne waarin Aragorn, Legolas en Gimli de Uruk-Hai achtervolgen, hierna zegt hij "I'm wasted on cross-country, Dwarves are natural sprinters, very dangerous on a short distance")

Alhoewel het mijn favoriete film is, wist ik deze nog niet eens :P. Ben hier echt te slecht in vrees ik...

Link naar bericht
Delen op andere sites
(ik wacht dus nog steeds op de eerste quote die ik niet ken :P)

Lord of the Rings: The Two Towers (de sc?ne waarin Aragorn, Legolas en Gimli de Uruk-Hai achtervolgen, hierna zegt hij "I'm wasted on cross-country, Dwarves are natural sprinters, very dangerous on a short distance")

OMG jij weet ze echt allemaal. Alhoewel dit een van de makkelijkere was. Ik kan wel een hele moeilijk zoeken maar uit het hoofd is leuker :)

Ik maak dalijk weer eens de stand op.

Randy staat toch bovenaan :')

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heeeel makkelijke, maar wel volledig uit het hoofd :P (excuseer mij bij het maken van eventuele typfouten)

The path of the rigeous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tirany of evil men.

Blessed is he, who in the naam of charity and good will shepperds the weak through the valley of darkness, for he is trully his brother's keeper and the finder of lost children.

And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger, those who attemt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the lord, when I lay my vengeance upon thee.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heeeel makkelijke, maar wel volledig uit het hoofd :P (excuseer mij bij het maken van eventuele typfouten)

The path of the rigeous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tirany of evil men.

Blessed is he, who in the naam of charity and good will shepperds the weak through the valley of darkness, for he is trully his brother's keeper and the finder of lost children.

And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger, those who attemt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the lord, when I lay my vengeance upon thee.

2e beste film

Pulp Fiction.

Ezechiel 25:17

Link naar bericht
Delen op andere sites
(nu ben ik even beschaamd dat ik hem ken)

Ali G In Da House

Daar gaat je 'ik kijk alleen kwaliteitsfilms-status' :P

Ik dacht juist dat je dit soort films niet zou kennen ;(

Maar hij is goed ja.

Randy 13

Niveath 6

MarsM 3

Wonderer 2

Wer-Al Zwowe 2

Samba-boy 1

RM 1

Koeiestaart 1

Ik zie nu dat Randy net zoveel heeft als de rest bij elkaar :')

Link naar bericht
Delen op andere sites
(nu ben ik even beschaamd dat ik hem ken)

Ali G In Da House

Daar gaat je 'ik kijk alleen kwaliteitsfilms-status' :P

Ik dacht juist dat je dit soort films niet zou kennen ;(

Maar hij is goed ja.

Randy 13

Niveath 6

Wonderer 2

Wer-Al Zwowe 2

Samba-boy 1

RM 1

Koeiestaart 1

Ik zie nu dat Randy net zoveel heeft als de rest bij elkaar :')

Als je mij er niet bij zet wel ja :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik wilde Zakmes gokken, maar dan is het Tasjesdief. Het is met zo'n klein jongetje iig ;)

Yep! *O*

Echt een geweldige jeugdfilm! ;) . Het is trouwens ook hetzelfde "jongetje"als bij het zakmes... allebei Olivier Tuinier :Y) . Anyway Randy, als je 'm niet kent... ga 'm eens bekijken, hij is echt leuk en een eye-opener voor pestkoppen :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jaah, thuis eten wij frieten uit een puntzak en hebben we zo'n mayo pomp...

(zoals elke Nederlander een windmolen in z'n tuin heeft staan zeker)

Geen mayo pomp, wel een perfectdraft 8-) . En we hebben tulpen in onze tuin staan, duh :P . En we trekken 15 miljoen uit om onze molens op te laten knappen ja... logisch toch? :P . En we lopen op klompen en vreten bergen met kaas, ook al mag half Nederland niet meer omdat we een Sonja Bakker hype ondergaan... :P

Anders nog iets? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Geen mayo pomp, wel een perfectdraft 8-) . En we hebben tulpen in onze tuin staan, duh :P . En we trekken 15 miljoen uit om onze molens op te laten knappen ja... logisch toch? :P . En we lopen op klompen en vreten bergen met kaas, ook al mag half Nederland niet meer omdat we een Sonja Bakker hype ondergaan... :P

Anders nog iets? :P

Wat is een Sonja Bakker?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

??n of andere mateloos populaire di?tiste (of hoe schrijf je dat? :P )

Lang leve het vette bekken voedsel in ieder geval :Y)

Ahzo, laat dat maar mooi in Nederland, wij Belgen hoeven al die onzin niet.

(ze zou misschien durven zeggen dat je geen bier mag drinken en geen vette frieten met een liter of 2 mayo en een halve fles cola)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...