Ga naar inhoud

ik zie ik zie wat jij niet ziet


Aanbevolen berichten

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Mijn eigen reet niet, en RM's reet zou ik niet weten maar ik weet bijna zeker ook niet :+
Jij weet niet zeker of je de reet van RM niet ziet?!?!?!?!?!? Dan weten we alweer voldoende.

Overigens is het goede antwoord heel simpel: Frits Wester :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mijn eigen reet niet, en RM's reet zou ik niet weten maar ik weet bijna zeker ook niet :+

Jouw reet is niet kaal? Eew...

Bradley is een harige beer maar zijn billetjes zijn lekker zacht en haarloos :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Een blok groen ijs? Een voetbalveld? Een schoen? Pantoffel? Krop sla? Doperwt? Spruit? Komkommer? Dildo?

Oh wacht het was plat...

Een plaat groen ijs? Een voetbalveld? Een platgetrapte schoen? Een platgetrapte pantoffel? Een krop sla waar je op bent gaan zitten? Een geperste doperwt? Een geplette spruit? Een mooi gesneden komkommer? Een hele aparte dildo?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Oh wacht het was plat...

Een plaat groen ijs? Een voetbalveld? Een platgetrapte schoen? Een platgetrapte pantoffel? Een krop sla waar je op bent gaan zitten? Een geperste doperwt? Een geplette spruit? Een mooi gesneden komkommer? Een hele aparte dildo?

:N

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hoezo? Ik maak gewoon een combi :P

jaja... als het object blauw is en wuppie is al gezegd, dan is een blauwe wuppie niets meer dan een pleonasme en gewoon een dubbel antwoord hoor :P Geeft niet, fijn dat je reageert, maar af en toe is het handiger als je ff leest, net als in dat Moderator topic in offtopic ;)
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

jaja... als het object blauw is en wuppie is al gezegd, dan is een blauwe wuppie niets meer dan een pleonasme en gewoon een dubbel antwoord hoor :P Geeft niet, fijn dat je reageert, maar af en toe is het handiger als je ff leest, net als in dat Moderator topic in offtopic ;)

Ter info voor jou...de officiele wuppiekleur is oranje, maar we hadden ze ook in het rood, wit en blauw En bij een wuppie zaten we warm ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ter info voor jou...de officiele wuppiekleur is oranje, maar we hadden ze ook in het rood, wit en blauw En bij een wuppie zaten we warm ;)

ter info voor jou... Wuppies hebben geen officiele kleur. Het officiele formaat van een wuppie is zoals die kleine die je bij de appie kon krijgen en niet XXL zoals de reuzenwup die je bij de appie kon kopen. :P
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ter info voor jou... Wuppies hebben geen officiele kleur. Het officiele formaat van een wuppie is zoals die kleine die je bij de appie kon krijgen en niet XXL zoals de reuzenwup die je bij de appie kon kopen. :P

Oke oke jij je zin! :P

Maar vooralsnog is nog steeds niet geraden wat er nu op je monitor zit :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Oke oke jij je zin! :P

Maar vooralsnog is nog steeds niet geraden wat er nu op je monitor zit :P

indd, slecht van jullie :P

K kan er wel een hint bijgeven... "Vier letters, pratende vogel.." Bert Vischer :Y)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hmm tja dat past niet...Ach dan maken we er wel een hokje bij :P

dan maken we er gewoon klotepino van _O-

Oh Maike, duh is goed ;) Zitten sesamstraatfiguurtjes bij een of andere joghurt troep ding gezond, die 50 cent per unit kost. Dus ik heb er drie meegenomen en heb nu een Bert 8-) Koekiemonster (is ook blauw, dus had ik ook goed gerekend) 8-) en PINO!!! 8-) op mn monitor staan :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

dan maken we er gewoon klotepino van _O-

Oh Maike, duh is goed ;) Zitten sesamstraatfiguurtjes bij een of andere joghurt troep ding gezond, die 50 cent per unit kost. Dus ik heb er drie meegenomen en heb nu een Bert 8-) Koekiemonster (is ook blauw, dus had ik ook goed gerekend) 8-) en PINO!!! 8-) op mn monitor staan :P

Ooo die bert en Ernie yoghurt die die kleine k*tkinderen allemaal staan uit te drukken, zodat bij de helft of meer die speeltjes al ontbreken voor het de kassa bereikt?! Jaaa die ken ik wel :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...