Ga naar inhoud

Lollige filmpjes


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
[..]

hehehe dat is wat beter dan die kiddo's die bij jochen van gelder langskomen :P Toch jammer dat ie een slechte muzieksmaak heeft :P

Maar hij is wel echt cool, geef mij later zo'n gaaf kind 8-)

Hij kan tenminste iets, beter dan die gastjes bij Praatjesmakers :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
  • 1 month later...
die man is later ook vermoord, is van de SBS6 serie Probleemwijken die daarna nooit meer uitgezonden mocht worden (maar ik heb de hele serie op dvd :P )

best triest...

Hmhm weet je dat zeker? Ik weet wel dat hij in elkaar is geslagen en dat zijn huis in de fik is gezet, maar ik dacht dat hij niet was vermoord. Er heeft wel een groninger zelfmoord gepleegd.

Kan ik trouwens die dvd's van jou overnemen? Een kopietje dan :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dit filmpje is genieten. Het is wel diep triest en terecht dat de volgende dag het huis van die man in de fik is gezet. Ik kan er wel om lachen :P
Verdomme! Dat heb ik lang niet gezien! Dat is nou in de probleemwijk van mijn stad! Oh ja, ik woon zelf gelukkig NIET in die wijk. Maar shit hey, dat was toen spannend. ME en alles kwam naar Den Bosch! En ik maakte alles van (Niet TE) dichtbij mee, heeeeeerlijk.
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
  • 4 years later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
gepost (aangepast)

Whahahaha-terbed!

Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat ik liever het waterbed compleet uit elkaar had zien spatten. Ik ving wel iets op als 'Voor het uit elkaar spat' waarna meneer er een gat in prikt... Maar still. Een bang is beter dan een flush.

EDIT: ...Oh, ik moest even wat verder kijken. -0-

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Late kick, maar goed,. beter laat dan nooit!

Beardyman is idd geniaal, voor zijn soloshow in The Underbelly, die bijna een uur duurt.. echt al tig keer gezien! Heb m ook keertje live gezien in Eindhoven op STRP Festival.

Maar ik wilde eigenlijk dit filmpje posten;

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...