Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of dit onderwerp al eerder aan de orde is geweest, maar Adriaan heeft (als ik het goed heb) 4 verschillende riemen gedragen. Welke vonden jullie de mooiste?

Ik vond als kind die riem met die mega grote gesp prachtig uit De Huilende Professor, Schatkaart, Kroon en de Diamant.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind die riem uit de diamant, professor, schatkaart, kroon etc. echt geweldig _O_ Ik ben al een tijdje op zoek naar een waardige Adriaan-riem, maar tot nu toe weinig geluk gehad. Ze zijn of te smal, of voor vrouwen. Schiet niet op :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind die uit de verzonken stad het mooist. 8-)

Waarmee hij de schroeven losdraait in het busje.

Ik weet niet of dat die ene uit de huilende professor is en die andere.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind die uit de verzonken stad het mooist. 8-)

Waarmee hij de schroeven losdraait in het busje.

Ik weet niet of dat die ene uit de huilende professor is en die andere.

Nee, dat is niet dezelfde. De verzonken schat-riem is vierkant, terwijl die uit onder andere de professor meer krullerig smeedwerk is.

http://www.bassie-adriaan.nl/foto/f79_gr.jpg <-- daar kun je het goed zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee, dat is niet dezelfde. De verzonken schat-riem is vierkant, terwijl die uit onder andere de professor meer krullerig smeedwerk is.

Ik let daar nooit zo echt op.

Link naar bericht
Delen op andere sites

HAHAHAHAHA jullie ook al.

Ik kon als kind vroeger nooit zo'n mooie riem vinden met zo'n dichte gesp. De riem van Aad uit de serie van de Verzonken Stad en Reis door Europa is dicht, daar staat 'n stukje geschiedenis op verwerkt.

De stoelen van "The Crocksons", in de linkerbovenhoek een sierlijke T en rechts een C.

Ik vond het vroeger zooo irritant dat Adriaan na de serie in Amerika nooit meer 'n nieuwe riem heeft gedragen, ook niet tijdens de voorstellingen.

Het is zo erg geweest dat ik vroeger 'n keer tijdens het kerstdiner niks meer door m'n keel kreeg omdat m'n riem zo strak als die van Adriaan moest zitten... gestoord, 8)7 maar wel grappig!

Groetjes, Sander.

Link naar bericht
Delen op andere sites
HAHAHAHAHA jullie ook al.

Ik kon als kind vroeger nooit zo'n mooie riem vinden met zo'n dichte gesp. De riem van Aad uit de serie van de Verzonken Stad en Reis door Europa is dicht, daar staat 'n stukje geschiedenis op verwerkt.

De stoelen van "The Crocksons", in de linkerbovenhoek een sierlijke T en rechts een C.

Ik vond het vroeger zooo irritant dat Adriaan na de serie in Amerika nooit meer 'n nieuwe riem heeft gedragen, ook niet tijdens de voorstellingen.

Het is zo erg geweest dat ik vroeger 'n keer tijdens het kerstdiner niks meer door m'n keel kreeg omdat m'n riem zo strak als die van Adriaan moest zitten... gestoord, 8)7 maar wel grappig!

Groetjes, Sander.

De Crocksons! Natuurlijk! _O_ Dat zal dan wel een hele ouwe gesp geweest zijn, waarom zou hij anders ineens die gaan dragen?

Ik heb wel een riem met zo'n soort gesp, maar die is niet zwart :P

Vraag me trouwens af of Adriaans riem echt zo strak zat. Lijkt me niet handig als je acrobatische toeren wil uithalen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik weet niet of dit onderwerp al eerder aan de orde is geweest, maar Adriaan heeft (als ik het goed heb) 4 verschillende riemen gedragen. Welke vonden jullie de mooiste?

Ik vond als kind die riem met die mega grote gesp prachtig uit De Huilende Professor, Schatkaart, Kroon en de Diamant.

ja ik ben het helemaal met je eens. Ik vond die ook het mooist. Alleen die kan je nergens vinden denk ik. Ik denk dat die hem in spanje op de kop heeft getikt. WAnt in spanje zie je meer van dat soort riemen. Me oom heeft iets wat er op lijkt. :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ja ik ben het helemaal met je eens. Ik vond die ook het mooist. Alleen die kan je nergens vinden denk ik. Ik denk dat die hem in spanje op de kop heeft getikt. WAnt in spanje zie je meer van dat soort riemen. Me oom heeft iets wat er op lijkt. :Y

Moet je vragen of je hem mag gebruiken tijdens de film :P Verder vind ik de riem uit Professor, Schatkaart, Diamant en Kroon ook het mooist.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 weeks later...

Volgens mij is dit ook een van zijn gespen, die uit de verzonken stad waarmee hij het luik opende in de vrachtwagen, daar lijkt hij op, al is dit weer iets van The Crocksons...

Da's wel een heel leuk detail Adriaan draagt zijn verleden zelfs bij zich op een gesp. Subtiele hommage aan een fantastisch stoelennummer.

Link naar bericht
Delen op andere sites
bassie%20en%20adriaan%20tour%20018.jpg

Volgens mij is dit ook een van zijn gespen, die uit de verzonken stad waarmee hij het luik opende in de vrachtwagen, daar lijkt hij op, al is dit weer iets van The Crocksons...

(foto © benatour)

ik heb daarstraks nog een deel van de verzonken stad gekeken en dat is inderdaad die gesp die adriaan dan draagt.

wel grappig dat de initialen van the crocksons er ook op staan

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik heb daarstraks nog een deel van de verzonken stad gekeken en dat is inderdaad die gesp die adriaan dan draagt.

Hij draagt hem ook in de Geheimzinnige opdracht.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik heb daarstraks nog een deel van de verzonken stad gekeken en dat is inderdaad die gesp die adriaan dan draagt.

Hij draagt hem ook in de Geheimzinnige opdracht.

Ik heb het vermoeden dat hij deze tijdens zijn optredens als de Crocksons gebruikte, en hem uit het stof gevist heeft toen hij een solide gesp nodig had die hij als schroevendraaiter kon gebruiken. Dat gaat natuurlijk niet met die rijkgesmede uit de eerdere series ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die riem is gewoon nieuw gemaakt en niet uit de tijd van 'The Crocksons'. Hij heeft namelijk ook meerdere gespen/riemen laten maken, er moest namelijk in 'de Verzonken Stad' ook 'n pop mee worden aangekleedt.

Bas en Aad hebben allebei 'n identieke ring waar ook 't logo van 'the Crocksons' op staat, net als op de gesp van Aad. Die hebben ze samen laten maken en herinneren aan het legendarische stoelennummer waar ze zo succesvol mee waren.

Groetjes,

Sander

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die riem is gewoon nieuw gemaakt en niet uit de tijd van 'The Crocksons'. Hij heeft namelijk ook meerdere gespen/riemen laten maken, er moest namelijk in 'de Verzonken Stad' ook 'n pop mee worden aangekleedt.

Bas en Aad hebben allebei 'n identieke ring waar ook 't logo van 'the Crocksons' op staat, net als op de gesp van Aad. Die hebben ze samen laten maken en herinneren aan het legendarische stoelennummer waar ze zo succesvol mee waren.

Groetjes,

Sander

:W theorie.

Maar het is wel logisch ja, ik was die poppen even vergeten... Die ring, is dat die zegelring die ze altijd dragen? Da's wel stoer ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Om de 2 serie's heeft adriaan een nieuwe riem!,

Maar toch is die van de PLaaggeest+Sleutel En

Van de diamant+professor Het mooist!

Van de shorties en de schatkaart,die is pas echt mooi *O* . Eigenlijk zijn ze allemaal wel mooi behalve die hele simpele gespen. *(*

Link naar bericht
Delen op andere sites

het valt mij wel op nu ik ze zo naast elkaar zie dat de gespen vanaf europa steeds kleiner worden. ik vind dat niet mooi. die grote zijn veel mooier.

Link naar bericht
Delen op andere sites
het valt mij wel op nu ik ze zo naast elkaar zie dat de gespen vanaf europa steeds kleiner worden. ik vind dat niet mooi. die grote zijn veel mooier.

Ckr , maar dei van de verzonkenstad is ook klein. (O)

Link naar bericht
Delen op andere sites
het valt mij wel op nu ik ze zo naast elkaar zie dat de gespen vanaf europa steeds kleiner worden. ik vind dat niet mooi. die grote zijn veel mooier.

Ik heb het vage vermoeden dat dat iets te maken heeft met zijn buik ;) Je wil niet dat zo'n gesp in de weg zit, dat is enorm irritant. In de schatkaart kun je het een beetje zien, als hij naast Lara naar de voetbalwedstrijd zit te kijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Goed, mijn vermoeden dat hij in de Sleutel uit het meer komt gekropen ZONDER zijn riem om werd bevestigd door een mailtje van Aad (naar WatZegIe?). Die riem ligt nu op de bodem van het Kudelstaart meer, afgerukt door een waterstraal.

Vraag ik me toch af of dat de laatste scene was, want hij heeft volgens mij in alle andere scenes dezelfde gesp, en heeft pas een nieuwe in de Diamant...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Goed, mijn vermoeden dat hij in de Sleutel uit het meer komt gekropen ZONDER zijn riem om werd bevestigd door een mailtje van Aad (naar WatZegIe?). Die riem ligt nu op de bodem van het Kudelstaart meer, afgerukt door een waterstraal.

Vraag ik me toch af of dat de laatste scene was, want hij heeft volgens mij in alle andere scenes dezelfde gesp, en heeft pas een nieuwe in de Diamant...

Misschien een "look-a-like"

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

ik denk dat Aad ze hebt laten maken allemaal. misschien is het een leuke vraag voor de Adriaan site.

Ik heb ook me Riem gesp die ik meestal aan heb laten maken. Het kost wat maar dan heb je ook wat!

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik denk dat Aad ze hebt laten maken allemaal. misschien is het een leuke vraag voor de Adriaan site.

Ik heb ook me Riem gesp die ik meestal aan heb laten maken. Het kost wat maar dan heb je ook wat!

Die van The Crocksons I.I.G. Van de prof. kun je kopen bij de bijenkorf. Hij kost 56,95

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Die van The Crocksons I.I.G. Van de prof. kun je kopen bij de bijenkorf. Hij kost 56,95

doe maar lekker duur! Ik heb veel over voor B&A maar ik ga niet naar de bijenkoft om een riem van 56,95! Al is het een hele mooie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

doe maar lekker duur! Ik heb veel over voor B&A maar ik ga niet naar de bijenkoft om een riem van 56,95! Al is het een hele mooie.

Misschien een keer een leuke prijs voor een prijsvraag :P Een Adriaan riem + gesp. (alleen dan niet zo'n dure ;))

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

doe maar lekker duur! Ik heb veel over voor B&A maar ik ga niet naar de bijenkoft om een riem van 56,95! Al is het een hele mooie.

Ik zit er heel erg over te denken om wel te gaan :@ Eerst es zien hoe hij eruit ziet, maar ik ben al heel lang op zoek naar zo'n riem.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb het nog niet gezegd, maar ik vind de Professor-gesp ook de mooiste

en die riem in De Bijenkorf, waaw, voor Freaks als Wonderer de ideale plaats ;) ( niet kwaad bedoelt he ).

(Zit nu te denken of er een ding ook is in België 8)7 )

Ik neem "freak" en "weirdo" en zo op als compliment, so don't worry ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...