Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik zie alleen maar als nieuwe berichten berichten die sinds vandaag nieuw zijn. Ofwel alles wat jullie gisteren hebben gespamd wordt hier niet gemarkeerd als zijnde ongelezen. Verdorie...

Heb hetzelfde,

zit voor het eerst in meer dan anderhalve dag nog eens op het forum en zie 5 nieuwe posts :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Openen jullie in de tussentijd het forum nog, of alleen de frontpage? Want hij berekent het aantal nieuwe posts sinds je laatste bezoek.

Ja... daarom log ik ook altijd uit. Als ik dat niet doe heb ik inderdaad ook vaak dat ie op standby ofzo valt of dat ik een hoop nieuwe posts mis enzo steeds :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mja ;) Ik vind het ook irritant als het gebeurt, omdat er ook niet echt een manier is om het na te kijken.

Op een ander forum waar ik kom, blijft het icoontje "nieuw" staan tot je dat topic gelezen hebt, ook al log je in en uit. Da's wel fijn. Alleen verdwijnt dat topic dan wel meteen uit de "nieuwe posts sinds je laatste bezoek" dus als je het daarna nog terug wil vinden ...

Eigenlijk heb ik wat dat betreft nog nooit een perfect forum gezien. Fok doet het wel redelijk, maar ook daar staan er alleen posts van het laatste half uur en posts waar je zelf in gepost hebt. Nu wil ik natuurlijk geen lijst van alle nieuwe posts sinds mijn laatste bezoek op Fok, dat is een ellenlange lijst, dus ik weet het niet...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik denk dat de techniek van Mars het effectiefst is, gewoon elke keer uitloggen, zo kan het enkel gebeuren als er met de klok wordt geklooit

I guess. Het boeit me eigenlijk niet zo of ik iets mis of niet. Dat topic wordt op een gegeven moment toch wel weer omhoog geschopt en dan merk je vanzelf wat je wel en niet gelezen hebt ;)

Toch ben ik wel benieuwd hoe die andere fora het doen, zoiets wil ik in mijn nog zelf te bouwen forum ook hebben namelijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

I guess. Het boeit me eigenlijk niet zo of ik iets mis of niet. Dat topic wordt op een gegeven moment toch wel weer omhoog geschopt en dan merk je vanzelf wat je wel en niet gelezen hebt ;)

Toch ben ik wel benieuwd hoe die andere fora het doen, zoiets wil ik in mijn nog zelf te bouwen forum ook hebben namelijk.

Een gay, griezel, foto of House forum?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ahzo, cool

(al ben ik welgeteld 2 keer op griezel.net geweest)

Jammer, daar zijn een hoop belgen lid, daar zou je niet de enige zijn ;) Heb zelfs al eens een barbecue gehad in Antwerpen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maarja, ben niet zo gek van griezelboeken, ?nkel "griezelfilms"

Die krijgen op de nieuwe site wat meer aandacht, en de boeken krijgen een wat minder prominente plaats. Tenminste, dat is het plan.

Leden mogen ook voor punten recensies schrijven ;) Dus misschien is het tzt wel leuk om weer eens te komen kijken ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
open eens een venstertje als films een meer prominente rol krijgen

Want over griezelfilms, DAAR kan ik lang over leuteren

Aangezien ik nog moet beginnen met bouwen, zal dat nog wel even duren :')

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben er het hele weekend niet geweest, maar waarom krijg ik nou nooit eens een goed overzicht van wat ik nog niet heb gelezen? Is het niet mogelijk er een optie in te zetten dat je steeds zelf berichten vanaf een bepaalde datum en tijd kan in een schema kan laten weergeven zodat je niet steeds alles in 1 keer hoeft te lezen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben er het hele weekend niet geweest, maar waarom krijg ik nou nooit eens een goed overzicht van wat ik nog niet heb gelezen? Is het niet mogelijk er een optie in te zetten dat je steeds zelf berichten vanaf een bepaalde datum en tijd kan in een schema kan laten weergeven zodat je niet steeds alles in 1 keer hoeft te lezen?

Zoek een hack/mod en kijk DJ lief aan of hij het wil installeren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
waren er niet zo veel hoor dit weekend, gewoon ff ieder subforum langsgaan, alle berichten lezen boven "laatste reactie door *jouwnaam*", werkt perfect hier.

Aangezien Sjammie niet zo vaak reageert, zal dat niet echt werken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wedden dat hij die in het valentijntopic vergeet...? :P

Nee hoor, juist als eerste van allemaal geopend en daarna dit topic. Nog maar een 2e Valentijnstopic openen (heb nog wel een creatief idee voor een mooie startpost) of zullen we het zo maar laten?

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...