Ga naar inhoud

King of the Hill


Aanbevolen berichten

Idd, werd aangekondigd als "Een waardige tegenstander voor The Simpsons" maar vind het gewoon bagger

Het is te realistisch. Dat soort tekenfilms zijn alleen leuk als het allemaal tot in het extreme is doorgetrokken, maar dit kan een echt bestaand redneck gezin zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ze zijn een week of 2 opnieuw begonnen ermee (tv.com stond er vol van)

Yeah nieuwe episodes sinds vorige week. En het staat hier dus aan omdat Simpsons en American Dad en Family guy ervoor/erna komen. En dat is WEL leuk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 7 years later...

Een aantal jaar geleden heb ik dit weleens op Net 5 gezien, was altijd om 7.45 of zoiets. Ik heb één hele aflevering en verder wat losse fragmenten gezien.

 

Het op zich wel leuk getekend, maar ik vind het te serieus en weinig verhaal hebben.... 

 

Ik herinner me nog een scene dat een Aziatische man uitgescholden werd voor 'Banaan' omdat hij zich 'te blank' gedroeg of zo.  :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...