Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Het meeste Pokerstars, die is gewoon het fijnst. Bij geen van allen kun je gratis een eigen tournooitje op zetten. Natuurlijk kun je wel een tafel afspreken en dat dan iedereen bijvoorbeeld 500 chips naar de tafel brengt. Je laat dan je seat op Sit Out staan zolang er nog onbekende zitten, die gaan dan vanzelf weg als er niet gespeeld wordt, tot dat iedereen er is. Als het compleet is wordt het even gemeld op msn en kunnen we beginnen.

Woensdag kan ik altijd, zondag ook eigelijk wel altijd 's avonds, en dinsdag en vrijdag vanaf 21.00 uur.

Is mij best. Ik kan maandagavond, donderdagavond en zondag altijd wel, de rest is een kwestie van afspreken en kijken of ik dan kan...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het enige nadeel van pokerstars is het lage aantal chips wat je krijgt, ik zag dat het er zelfs maar 1000 zijn...

Als je 0 hebt krijg je er weer 1000, dus de verliezers kunnen de volgende ronde ook weer gewoon meedoen. En verder maakt 1000 of 1500 niet uit, het is maar net wat de blinds zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Is mij best. Ik kan maandagavond, donderdagavond en zondag altijd wel, de rest is een kwestie van afspreken en kijken of ik dan kan...

Op Vrijdag, Zaterdag of Zondagavond zou mij het beste uitkomen, maar doordeweeks zou eventueel ook wel kunnen, tenzij ik echt teveel schoolwerk heb.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als je 0 hebt krijg je er weer 1000, dus de verliezers kunnen de volgende ronde ook weer gewoon meedoen. En verder maakt 1000 of 1500 niet uit, het is maar net wat de blinds zijn.

ah ok, dat wist ik niet.

De blinds in de tafels die me geschikt lijken zijn 5/10, dat lijkt me ook goed te doen. Dan moeten we eerst even een oefenpotje afspreken, zodat iedereen kan wennen aan de software en de manier waarop we gaan spelen.

Dan moeten we nog bedenken met hoeveel we beginnen (gewoon 1000 of misschien 500?) en hoe de puntverdeling is, ik dacht zelf zoiets:

(in volgorde van hoe snel je er uit ligt, chips op = klaar voor die dag)

1e: 0 punten

2e: 1 punt

3e: 2 punten

4e: 3 punten

5e: 4 punten

6e: 6 punten

7e: 8 punten

winnaar: 10 punten

(als we met 8 spelen dan, als het er 6 zijn dan doen we bijvoorbeeld 0, 1, 2, 4, 6, 8)

Of heeft iemand een beter idee?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als je 0 hebt krijg je er weer 1000, dus de verliezers kunnen de volgende ronde ook weer gewoon meedoen. En verder maakt 1000 of 1500 niet uit, het is maar net wat de blinds zijn.

ah ok, dat wist ik niet.

De blinds in de tafels die me geschikt lijken zijn 5/10, dat lijkt me ook goed te doen. Dan moeten we eerst even een oefenpotje afspreken, zodat iedereen kan wennen aan de software en de manier waarop we gaan spelen.

Dan moeten we nog bedenken met hoeveel we beginnen (gewoon 1000 of misschien 500?) en hoe de puntverdeling is, ik dacht zelf zoiets:

(in volgorde van hoe snel je er uit ligt, chips op = klaar voor die dag)

1e: 0 punten

2e: 1 punt

3e: 2 punten

4e: 3 punten

5e: 4 punten

6e: 6 punten

7e: 8 punten

winnaar: 10 punten

(als we met 8 spelen dan, als het er 6 zijn dan doen we bijvoorbeeld 0, 1, 2, 4, 6, 8)

Of heeft iemand een beter idee?

Lijkt me prima ja :Y.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb via een vriend nog een hele mooie site ontdekt, namelijk http://www.pkr.com. Ook deze site maakt gebruik van software die je kan downloaden en het is echt heel erg mooi, ik denk wel de mooiste pokersite die ik gezien heb. Er zijn tafels in verschillende soorten ruimtes en je kan vanuit verschillende hoeken kijken terwijl je speelt. Ook hier kun je zowel onbeperkt met speelgeld als met echt geld spelen maar of je hier een eigen tafel kan krijgen weet ik niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb via een vriend nog een hele mooie site ontdekt, namelijk http://www.pkr.com. Ook deze site maakt gebruik van software die je kan downloaden en het is echt heel erg mooi, ik denk wel de mooiste pokersite die ik gezien heb. Er zijn tafels in verschillende soorten ruimtes en je kan vanuit verschillende hoeken kijken terwijl je speelt. Ook hier kun je zowel onbeperkt met speelgeld als met echt geld spelen maar of je hier een eigen tafel kan krijgen weet ik niet.
"

Is idd gewoon hetzelfde als pokerstars e.d. alleen het ziet er heel veel mooier uit. Volgens mij kan je hier ook geen eigen tafel krijgen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wanneer plannen we onze 1e pokeravond? De 1e keer zal zijn om aan de software enzo te wennen dus gaan we nog niet om punten spelen, maar het moet nu toch wel van de grond komen anders lukt het nooit meer ;)

Ik heb het de komen de 2 weken erg druk, maar als er een datum wordt geprikt pas ik mij wel aan ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wanneer plannen we onze 1e pokeravond? De 1e keer zal zijn om aan de software enzo te wennen dus gaan we nog niet om punten spelen, maar het moet nu toch wel van de grond komen anders lukt het nooit meer ;)

Je hebt gelijk maar ik heb het de komende tijd erg druk!

Vind het sowieso moeilijk te beloven een avond vrij te zijn. Ik stel voor dat we een avond prikken en dan stemmen we wel af wie er wel en niet kunnen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoe werkt dat partypoker precies?

Verder maar eens een tijd prikken: 19.30u ofzo ?

Net als alle andere pokerprogramma's, een account aanmaken en spelen in de PLAY MONEY spellen, onderaan vind je ook TOURNAMENTS en daarop kun je je inschrijven. De tijden zijn in Eastern Time, dus een uur of 5 vroeger dan hier. Afhankelijk van de tijden betaal je 33, 44 of 55 chips (soms ook meer) om deel te mogen nemen. Je moet je ongeveer een half uur van tevoren inschrijven (zo rond de ochtendtijden in ET) of een uur of langer bij populaire tijden (hier laat in de avond).

Dan ga je naar een tafel om het tijdstip en krijgt iedereen 3.000 chips. De blinds en antes gaan ook steeds omhoog, elk uur is er 5 min. pauze.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Morgen zal voor mij enkel lukken als het na 23.00 is (moet AutoCad les gaan geven)

Voor mij is dit ok, maar ik hoop dat voor die tijd de anderen die op het lijstje om mee te doen staan ook nog even reageren.

Voor vanavond was ik trouwens op het laatste moment geselecteerd om (betaald) in het publiek van het nieuwe programma Celebrity Poker wat op Tien zal worden uitgezonden te zitten. Hierin werd er gepokerd met BN'ers en was erg leuk. Ook kon je er zelf leren pokeren aan aparte tafels maar die waren helaas allemaal erg druk bezet. Ondanks dat toch een erg geslaagde avond.^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanavond kan ik niet helaas. En van het weekend ook niet. Volgende week woensdag is der eerst volgende keer dat ik kan, maar je kunt toch niet iedereen mee laten doen denk ik ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Wie kan allemaal donderdag 4 mei? (Morgen lijkt me wat kort dag...)

Ik heb even gekeken en ik zie dat 4 mei op vrijdag valt, bedoel je niet eigenlijk donderdag de 3e dus?

Link naar bericht
Delen op andere sites

je moet juist wel op een site waar je software nodig hebt, dit speelt vele malen prettiger en denk je eens in als je aan het pokeren bent, iemand stuurt een link via msn, jij klikt, weg pokerroom. Nee bedankt.

We gaan naar PartyPoker.com want daar zijn ook kleinere tafels. De blinds zijn maar heel laag op die tafels (5 en 10 cent) en je speelt met weinig chips.

Het probleem is wel dat er zo'n tafel helemaal leeg moet zijn en er 6 deelnemers zijn.

aanmelden/downloaden: http://www.partypoker.com

Link naar bericht
Delen op andere sites
je moet juist wel op een site waar je software nodig hebt, dit speelt vele malen prettiger en denk je eens in als je aan het pokeren bent, iemand stuurt een link via msn, jij klikt, weg pokerroom. Nee bedankt.

We gaan naar PartyPoker.com want daar zijn ook kleinere tafels. De blinds zijn maar heel laag op die tafels (5 en 10 cent) en je speelt met weinig chips.

Het probleem is wel dat er zo'n tafel helemaal leeg moet zijn en er 6 deelnemers zijn.

aanmelden/downloaden: http://www.partypoker.com

Zal ik morgen wel naar kijken dan, ben gaar nu :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...