Ga naar inhoud

Wekkertoon


Wie vindt zijn wekkertoon ook k*t en veranderd de toon regelmatig omdat de oude irriteert (ja met regelmatig kan ik bedoelen ??n week maar ook enkele dagen h?)?  

13 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie vindt zijn wekkertoon ook k*t en veranderd de toon regelmatig omdat de oude irriteert (ja met regelmatig kan ik bedoelen ??n week maar ook enkele dagen h?)?

    • Ikke!
      5
    • Ikke niet...
      8


Aanbevolen berichten

Mijn wekkertoon (telefoon) is echt zo f*cking vervelend! Ik leg um altijd ergens in mn kamer neer en ga slapen in mn hoogslaper. Doordat die toon zo kut is, MOET ik wel mn nest uitklauwteren om hem uit te doen en daar word k wel wakker van. Dus ik ben blij dat ie vervelend is.

Ik heb in Epe een wekker met zon standaard TUUUUT TUUUUT TUUUT toon ;) Die me vier jaar lang (brugklas tot 4vwo ofzo) steeds om een uur of zes wakker maakte.. Ding staat op mn nachtkastje. Tegenwoordig doe ik die volautomatisch in een reflex op uit als hij afgaat. Dit doe ik volgens mij al slapende, want ik kan me nooit herinneren dat dat ding is afgegaan... Heb um wel eens aan de andere kant van de kamer neergezet, werkt wel, maar is niet praktisch... Dus zet dan altijd alsnog gewoon mn telefoon.. Eigenlijk zou ik daarvoor wel een ander toontje in willen stellen, zou volgens mij ook wel werken. Of een wekker met pincode ofzo, dat je een iets ingewikkeldere procedure moet doorlopen voor dat dat ding uitgaat. Zou ook een hoop helpen. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb 3 wekkers, 5 minuten op elkaar volgend. Ook heb ik de intensiteit volgend op elkaar ingesteld. Ik word eerst met een vriendelijk zacht deuntje gewekt, 5 minuten later een irritant getring en 5 minuten daarna met een hels kabaal wat je doet denken aan een brandweersirene. Werkt op zich prima, je word er alleen niet vrolijk van :{

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik gebruik al jaren radio... Bevalt best ;)

Brad gebruikt zijn iPod als wekker (met een stel boxen en klok erbij enzo) en die gaat van zacht langzaam naar hard. Schijtirritant want hij gaat best wel heel hard. En dan ben ik ook wakker ;(

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb zowel de wekkerradio als m'n mobiel die ik als wekker gebruik. Telefoon leg ik vaak wel wat verder weg zodat ik er niet doorheen slaap maar daarvan ben ik vorige week tot de ontdekking gekomen dat ik daar de toon nog van kan veranderen. Wel handig want het was eerst een heel irritante toon die ook de hele tijd nagalmde.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik word elke dag gewekt door mijn horloge met standaard pieptoon. Omdat ik geen kastje heb staan naast mijn bed waar ik dat horloge op kan leggen ligt deze op de grond. Dat horloge gaat net zo lang af (tot 1 minuut) tot je hem uitzet. Dan ben ik ook wel wakker...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik gebruik 3 wekkers

1- gsm: is gewoon m'n beltoon en ik leg die meestal onmiddellijk af (maar word er wel elke keer eventjes wakker van)

2- wekkerradio: gaat 5 minuten later af: is een hels geluid met op de achtergrond radio. Schrik er meestal wel van maar blijf toch liggen

3- PC: Citrus Alarm Clock: moet de pc wel aanlaten, maar hij maakt niet zoveel geluid.

Die start media player op en ik verander elke 2 dagen de mp3 die hij opstart.

Dus ik heb er enerzijds last van (pc) maar de rest is al 2 jaar hetzelfde

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Is een soort ritueel voor ik in m'n bed kruip en de dvd-speler aanzet.

Brengt me wat tot rust

Oh, okee ;)

Ik vergeet in het weekend al regelmatig mijn wekker gewoon uit te zetten, laat staan dat ik er drie moet aanpassen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

En je zal eens een dagje vrij hebben en vergeten zijn alles af te zetten. Dan slaap je nooit meer...Dat is zonde want dan kun je nog niet uitslapen :P

Ik check ook altijd de tijd van mijn alarm (maar heel vaak is het standaardtijd (half 6)) Enkel in het weekend veranderen de tijden

Link naar bericht
Delen op andere sites
En je zal eens een dagje vrij hebben en vergeten zijn alles af te zetten. Dan slaap je nooit meer...Dat is zonde want dan kun je nog niet uitslapen :P

Ik check ook altijd de tijd van mijn alarm (maar heel vaak is het standaardtijd (half 6)) Enkel in het weekend veranderen de tijden

Ik kan in extreme gevallen terug in slaap vallen nadat ik de wekkers heb afgezet :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
  • 7 years later...

(Oei, dit topic is 8 jaar geleden, dus ik ben wel een stoute jongen dat ik die weer omhoog schop.  :P )

 

Goed, dat kan vervelend zijn. Maar is het niet de bedoeling dat wekkers irritant zijn? anders gaan je die toch ook niet uitdoen?  :P

aangepast door Floris97
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zie in de oude posts allemaal dingen die inmiddels volgens mij wel in elke wekker-app onder de zon te vinden zijn. Yay voor vooruitgang.

 

Ik heb deze

 

 

Werkt prima ;) 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...