Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
TMP

Wielrennen #2

Recommended Posts

Keetie   

Het blijft slecht weer in Italie en Frankrijk. De klim van zaterdag naar Sestrière in de Giro wordt geschrapt in verband met mist en sneeuw, volgens de Belgische teletekst.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
TMP   

Zijn er ook Tour de France kijkers? Wat denken jullie van de SKY ploeg?

Als ik zie dat Froome de klim naar Ax 3 Domaines sneller rijdt dan Armstrong en Ullrich in hun dopingdagen, dan heb ik wel mij twijfels.

Verder wel een leuke Tour tot nu toe. De Nederlanders doen het ook nog zeer behoorlijk, nu nog eens een ritzege...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Joost   

Jammer dat Mollema net nu ziek is geworden, maar ook al haalt hij de top 10 niet, dan blijft het een prima prestatie.

Verder wel een mooie tour, met fraaie locaties. Ben nu al benieuwd naar de avond-finish in Parijs!

aangepast door Joost

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Keetie   

De leuke dingen gebeuren inderdaad langs de weg. Zo vond ik die GAP en 100 zeer mooi gemaakt door die mensen met de gele kartonnen borden boven hun hoofd en gisteren was er een mooie grote witte fiets te zien die tussen 2 gespannen draden reed. Knap werk!

Het staat er nog niet eens zo slecht voor voor Mollema...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
TMP   

De Tour de France is vandaag begonnen in Utrecht onder zeer zomerse weersomstandigheden. In ieder geval geen geel voor Dumoulin...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
TMP   

Ik heb er eerlijk gezegd niet aan gedacht totdat de Tour gisteren begon, maar ik volg het wielrennen dan ook een stuk minder dan voorheen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hinse   

Ik volg de Tour dit jaar juist wel ivm de Tourstart hier. Wellicht volgend jaar een idee om via een andere website mee te doen, want dan hoeft niet iemand dagelijks scores e.d. bij te houden. Dat is namelijk best wel tijdrovend. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
TMP   

Daar kan ik mij wel in vinden, en dan kunnen we even goed een award uitreiken ;).

Al aardige tijdsverschillen vandaag trouwens, enkele favorieten al op achterstand gereden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Keetie   

Ik vind de buiten-de-weg dingen zo leuk en creatief. Hebben jullie ook de mega-fiets gezien bij Woerden, toen de tour nog in nederland was?

Ik niet, heel jammer na al dat werk dat er aan besteed was door de leerlingen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
TMP   

Ik heb maar weinig van de Tour gezien dit jaar, vandaag een mooie rit naar Alpe d'Huez, benieuwd of de strijd om het geel nog spannend wordt...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Keetie   

Holland Boppe!

La Course, de race voor vrouwen op de Champs Elysées voorafgaande aan de Tour de France, is gewonnen door de Nederlandse Anna van der Breggen.

En de BMX wedstrijd voor de wereldtitel die in Zolder, België, gehouden werd, door Niek Kimmann en de tweede plaats was voor Jelle van Gorkom, beide Nederlanders.

Sinds Karel van de Graaf de BMX wedstrijden becommentarieerde (heette het toen niet FietsCross?), ben ik hier gecharmeerd van.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
TMP   

Ik heb nog niet veel van de Tour de France gezien, maar vandaag wel een stuk kunnen kijken. Mooie etappezege van Mollema!

Sowieso een goed wielerjaar tot nu toe, met de mooie Giro-winst van Dumoulin.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen