Ga naar inhoud

Triviant: Algemeen #3


Aanbevolen berichten

En weer een nieuw deel!

De vorige delen:

Deel 1

Deel 2

Openstaande vraag:

Wie waren de vier assistentes van Jos Brink in het programma Wedden Dat?

(het gaat om alle Wedden Dat afleveringen die Jos presenteerde, dus ook die van RTL4 / VTM).

Samba-boy antwoordde:

Myrna, Sandra, Manuela, en de laatste kan iemand anders afmaken.

Sandra Reemer vanaf begin, Myrna Goossens eind 80's, iemand ertussenin, en Manuela Kemp in iedergeval in jaar 1992.

Antwoord is bijna goed. Degene die de complete lijst neerzet mag de volgende vraag doen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Openstaande vraag:

Wie waren de vier assistentes van Jos Brink in het programma Wedden Dat?

Myrna, Sandra, Manuela, en de laatste kan iemand anders afmaken.

Sandra Reemer

Myrna Goossens

Marlène de Wouters d'Oplinter

Manuela Kemp

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heel even tussendoor, ik heb gelezen in een Prive vorig jaar(Artikel dat Jos weer wilde beginnen met Wedden Dat..?, Snif) dat ALLES van Wedden Dat...? bewaard is gebleven, behalve het seizoen met die Marlene. Dat was ook het jaar dat VTM en RTL samenwerkte, en dat het EEN JAAR(!!!) duurde voor hier de uitzendingen werden uigezonden na ze bij VTM waren geweest.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heel even tussendoor, ik heb gelezen in een Prive vorig jaar(Artikel dat Jos weer wilde beginnen met Wedden Dat..?, Snif) dat ALLES van Wedden Dat...? bewaard is gebleven, behalve het seizoen met die Marlene. Dat was ook het jaar dat VTM en RTL samenwerkte, en dat het EEN JAAR(!!!) duurde voor hier de uitzendingen werden uigezonden na ze bij VTM waren geweest.

Dit had je beter kunnen posten in het andere topic denk ik...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...