Ga naar inhoud

USB-stick of USB-stuck??


Aanbevolen berichten

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een klein probleempje en dat is het volgende:

Van de week plug ik 's ochtends mijn USB-stick in de computer, ik werk er de hele dag mee, zet er wat bestandjes op en haal er wat af en aan het einde van de dag haal ik deze stick eruit. Ik stop de stick in een andere computer om daar wat af te halen en daarna stop ik hem weer terug in mijn computer om de gegevens weer te verwerken. Daarna trek ik de USB-stick er weer uit en ik sluit alles af. Tot zover alles goed (tussen 2 haakjes, ik sluit de USB-stick af zoals het hoort, dus eerst dat schijfje met die groene pijl in de taakbalk weg klikken en daarna de stick eruit).

De volgende dag zet ik de computer weer aan en na het uitladen van dat ding stop ik mijn USB-stick er weer in. Tot mijn verbazing opent de map en ik zie....HELEMAAL NIETS!!!

Alle bestanden zijn onzichtbaar en links is te zien dat ik nog 50,7 MB vrije ruimte heb en de rest van de capaciteit is verbruikt.

Ik heb geprobeerd om de USB-stick te pluggen in verschillende computers, maar in alle computers die ik heb geprobeerd ondervind ik ditzelfde probleem. Als ik vervolgens probeer om er een bestandje op te zetten verschijnt de foutmelding dat de schijf vol is en ik het opnieuw moet proberen op de ene computer en op de ander kan ik probleemloos bestandjes plaatsen.

Wat kan ik doen om bij mijn bestanden te komen, want ik neem aan dat die er nog gewoon op staan als ik de schijf kan laden, de capaciteit niet is veranderd en gewoon bestanden aan de schijf kan toevoegen...???

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...