Ga naar inhoud

Belangrijke info omtrend B&A


Aanbevolen berichten

Nr. 1: Na lang twijfelen heb ik toch maar een mail gestuurd naar Aad wanneer de DVD en het boek uitkwamen. Ik had het niet verwacht, maar kreeg mail terug.

Beste Jordy.

I ben nu genezen van een erstige ziekte en heb ook mijn condite terug,

Dat steld me in staat om weer hele leuke dingen te gaan doen zoals veel reizen

en nu de tijd nemen voor mijn familie en vrienden

De DVD en boek komen er, maar geen idee wanneer.

Groetjes

Adriaan

Nr. 2: Ik zat net te praten met Michel, een televisiebeeldenverzamelaar, en vertelde dat hij binnenkort enorm veel banden uit ongeveer 1977 binnenkreeg. Ik zei dus voor de grap: Misschien vind je dan wel de verloren Aflevering van Bassie & Adriaan :P

Hij vroeg dus hoe dat zat, en langzaam maar zeker kwamen we bij de plaaggeest aan. Ik vertelde dat ik ooit had gehoord dat de afleveringen korter duurden vroeger en dat er nu dus een paar afleveringen in 1 aflevering zitten. Hij pakte dus een ouwe Tv gids erbij uit Januari 1978, en hij vond dit:

Dinsdag 10 Januari 1978 was eerste uitzending, 1 aflevering kwam per 2 weken, en iedere aflevering duurde 20 minuten.

Aflevering 1: Ging over het Circus weg, Schande bakker

Aflevering 2: Ging over De School

Aflevering 3: Ging over de Garage

Aflevering 4: -

Aflevering 5: -

Aflevering 6: -

Aflevering 7, datum 4 april 1978!!!! Einde Serie Plaaggeest!

In Oktober 1978 (Helaas geen precieze datum beschikbaar) begon dus De sleutel. Zodoende.

Wat mijn 2e punt is dus: Er waren dus eerst 7(!!!) afleveringen van De plaaggeest! Nu nog maar 6... Wat voor stront is er aan de knikker?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Omg dat van de Plaaggeest is al eeuwen bekend.. dat zei Adriaan al toen hij bij Jensen was. De serie bestond eerst ook uit 7 afleveringen van +- 20 minuten, maar daar hebben ze later 6 iets langer durende afleveringen van gemaakt. Vroeger was er geloof ik nog een aflevering bij het wegrestaurant apart (tussen de garage en de boerderij / haven) -0-

Oh en een brief van Adriaan integraal posten was niet lief toch :Y)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Omg dat van de Plaaggeest is al eeuwen bekend.. dat zei Adriaan al toen hij bij Jensen was. De serie bestond eerst ook uit 7 afleveringen van +- 20 minuten, maar daar hebben ze later 6 iets langer durende afleveringen van gemaakt. Vroeger was er geloof ik nog een aflevering bij het wegrestaurant apart (tussen de garage en de boerderij / haven) -0-

Oh en een brief van Adriaan integraal posten was niet lief toch :Y)

Maak jij maar eerst de strip af en maak mij daarin verdomme weer tot leven :P
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ach ja, er zijn natuurlijk belangrijker dingen dan spel- of typefouten. Ook minder belangrijke dingen. In ieder geval is hij bezig aan boek en dvd, maar maakt er geen haast mee. En terecht, want haastige spoed...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 years later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...