Ga naar inhoud

Joran van der Sloot


Aanbevolen berichten

Gezien het hoge kijkcijferaantal zal ik niet de enige zijn hier die de reportage van Peter R. de Vries heeft gezien. Wat een eng mannetje is die Joran zeg. Totaal geen spijt of wat dan ook en zelfs nog proberen financieel en ander voordeel te halen uit de hele zaak.

Knap van de Vries dat hij dit boven water heeft gekregen _O_!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ik heb niks gezien, want het was Carnaval. En je moet toch prioriteiten stellen ;)

Wel even dat stukje van die bekentenis gezien. Vandaag ook gelezen dat Joran niet vervolgt wordt. Kan me voorstellen dat het allemaal te weinig bewijs is, maar het blijft krom al die rechtsystemen. Want laten we eerlijk zijn: vanaf ongeveer het eerste moment wist iedereen wel dat Joran het had gedaan, en al die tegenstrijdige verklaringen van hem maken het er niet makkelijker op voor hem. Maargoed, hij wordt niet vervolgt, jammer want die jongen spoort niet en zou toch wel een straf verdienen.

Anderzijds, de uitzending is door 7 miljoen mensen bekijken, ik denk dat van de personen van 12 jaar en ouder zo'n 95% uiteindelijk het heeft gezien (op Internet). Dit is de ergste straf die Joran heeft gekregen en ook als hij een half jaartje had gekregen was dat de ergste straf geweest. Deze jongen hoeft voorlopig niet op een (verstandige) vriend(in) te rekenen en ook in solicitatiegesprekken van fatsoenlijke bedrijven is hij volslagen kansloos. Dat lijkt me een verdiende straf voor deze losgeslagen jongen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben eigenlijk blij dat Joran niet is opgepakt. Nu kunnen alle mensen hem tot pulp slaan! :P

Er is trouwens alweer een liedje gemaakt op de muziek van Boten Anna hierover:

Mijn naam is Sloot

Mijn naam is Joran, Joran van der Sloot

Ik heb een vriend die heeft een hele mooie boot.... *O*

Afmaken dat varken! Hij zegt dat hij geen gevoel heeft (Hij kon gewoon slapen toen hij haar had vermoord!!!), nou, dan moet hem eens in zijn noten trappen, dan zal hij wel wat voelen, sjonge :P

Welterusten :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb niks gezien, want het was Carnaval. En je moet toch prioriteiten stellen ;)

Wel even dat stukje van die bekentenis gezien. Vandaag ook gelezen dat Joran niet vervolgt wordt. Kan me voorstellen dat het allemaal te weinig bewijs is, maar het blijft krom al die rechtsystemen. Want laten we eerlijk zijn: vanaf ongeveer het eerste moment wist iedereen wel dat Joran het had gedaan, en al die tegenstrijdige verklaringen van hem maken het er niet makkelijker op voor hem. Maargoed, hij wordt niet vervolgt, jammer want die jongen spoort niet en zou toch wel een straf verdienen.

Anderzijds, de uitzending is door 7 miljoen mensen bekijken, ik denk dat van de personen van 12 jaar en ouder zo'n 95% uiteindelijk het heeft gezien (op Internet). Dit is de ergste straf die Joran heeft gekregen en ook als hij een half jaartje had gekregen was dat de ergste straf geweest. Deze jongen hoeft voorlopig niet op een (verstandige) vriend(in) te rekenen en ook in solicitatiegesprekken van fatsoenlijke bedrijven is hij volslagen kansloos. Dat lijkt me een verdiende straf voor deze losgeslagen jongen.

Misschien is deze straf wel minstens zo erg, omdat hij door bijna iedereen al openlijk veroordeeld is. Voor het "dumpen" van Natalie zou hij sowieso geen al te hoge straf krijgen. Moord wordt zeer moeilijk te bewijzen zonder haar lichaam...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 years later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...