Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ja hoi :W

Uitzondering op de regel, jou spreek ik nog wel eens ;)

Mwa, Termel ook, ok, heel af en toe, die heeft het te druk met zijn nieuwe huis denk ik :P

Dat is gelukkig inmiddels redelijk af. Druk nog wel steeds :W

Link naar bericht
Delen op andere sites

BOE! :P

Hier ook nog steeds alles goed.

Kort wat steekwoorden:

- Nog altijd veel met dingen met TV, figuratie en postbezorgen bezig.

- Alweer een halfjaar vrijgezel.

- Over 2 weken vakantie, eerst een midweek met een groep van 15 man naar Epen (Limburg). Direct daarna een lange week met een hele goede vriend naar het zonnige Gran Canaria, heel veel zin in! 8-)

Nog meer mensen die hier nog wel eens lezen? :P

--edit: als het kan verander de naam DJ Sjammie dan maar in Sam, die nickname is intussen ook allang voltooid verleden tijd. :P--

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo, dat is wel een heel tijdje geleden. Sam maakte mij attent op dit topic dus ja, dan post ik ook maar eens hoe het in mijn leven gaat :P

Mensen van hier die ik nog vaak spreek zijn eigenlijk B1000000/Yannick, Samba/Jordy en S(j)am dus. Met Sam ga ik vaak mee naar opnames. Onder tussen 20 afleveringen Deal or no Deal, twee van Laat ze maar lachen, drie van De rijdende rechter en zo nog een aantal programma's. En Jordy en Yannick door onze gezamenlijke Samson interesse. En door het forum aldaar.

Ook mijn B&A interesse is flink afgezwakt als zijn Sam & ik nog wel naar een optreden van Bas geweest.

Mijn interesse gaat tegenwoordig volledig uit naar Samson en Gert. Ik help dan ook bij een grote Studio 100 fansite. En ik ga ook wel heel erg vaak naar optredens toe. Daarnaast heb ik ook een flinke verzameling en een collectie van ruim 450 afleveringen (nog 300 te gaan), alle kerstshows en alle clips. En ook heb ik meegedaan met het programma Ik wed dat ik het kan. Ook een Samson uitdaging. Hier is het terug te zien: http://www.rtl.nl/components/shows/ikwe ... _plain.xml

Zo jullie weten nu ook mijn levensverhaal weer. Voor de rest ben ik weinig veranderd vergeleken met vroeger. Nog altijd single en zit nog altijd te veel op de computer. Het gaat nog altijd goed. Volgend schooljaar ga ik alweer naar het MBO dus ben ik in al die jaren alleen wat groter (1,87 m) en ouder (bijna 16) geworden :P

Edit: Ik zie opeens dat mijn laatste bericht voor dit bericht dateert van 20 augustus 2007 :')

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hehe k log net na een half jaar ofzo weer in (even iets nachecken voor FS 3) en er wordt nog steeds gepost zo te zien :7

FS3?

Hier heeft ooit (in een grijs verleden) een goedlopende strip gelopen.

Inmiddels heeft Mars 2 delen volledig af en is hij een 3e deel begonnen ;)

Ik leef ook nog steeds zoals jullie zien.

Alles goed en wel en niets te klagen.

- Over 2 weken vakantie, eerst een midweek met een groep van 15 man naar Epen (Limburg). Direct daarna een lange week met een hele goede vriend naar het zonnige Gran Canaria, heel veel zin in!

Welke periode zit jij dan op Gran Canaria en naar welk gedeelte ga je dan?

Ik was namelijk ook van plan om daar de zon te gaan zoeken...!

Link naar bericht
Delen op andere sites
- Over 2 weken vakantie, eerst een midweek met een groep van 15 man naar Epen (Limburg). Direct daarna een lange week met een hele goede vriend naar het zonnige Gran Canaria, heel veel zin in!

Welke periode zit jij dan op Gran Canaria en naar welk gedeelte ga je dan?

Ik was namelijk ook van plan om daar de zon te gaan zoeken...!

Ik ga van zaterdag 24 juli tot en met zondag 1 augustus en om precies te zijn naar Puerto Rico, waar B&A in de Professor volgens het briefje tussen de ruitenwisser bij het politiebureau ook in de haven moeten zijn. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
- Over 2 weken vakantie, eerst een midweek met een groep van 15 man naar Epen (Limburg). Direct daarna een lange week met een hele goede vriend naar het zonnige Gran Canaria, heel veel zin in!

Welke periode zit jij dan op Gran Canaria en naar welk gedeelte ga je dan?

Ik was namelijk ook van plan om daar de zon te gaan zoeken...!

Ik ga van zaterdag 24 juli tot en met zondag 1 augustus en om precies te zijn naar Puerto Rico, waar B&A in de Professor volgens het briefje tussen de ruitenwisser bij het politiebureau ook in de haven moeten zijn. :P

Aha...Nou dan komen we elkaar niet tegen. Ik ben er te vinden van 17 augustus t/m 31 augustus

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi :P

Ondertussen heb ook ik weer de route naar het forum teruggevonden, leuk om weer iedereen te zien. Het lijkt hier wel zo'n schoolreunie waar je niet heenwilt :P

Ik heb ondertussen wat van mijn verzameling weggedaan (Verschillende versies met precies hetzelfde erop, hoe heb ik die zooi ooit kunnen verzamelen -0-), maar heb nog wel wat liggen wat ik toch als herinnereing van dit forum niet zo gauw wegdoe. Mijn Radio-CD, de 1 juli- en TV fragmenten-DVD, ga zo maar door. Sommigen spreek ik nog heel af en toe (DJ Koel), maar anderen ook best redelijk vaak (Dico, Mitch/Sweety), en sommigen totaal niet meer (Sam, Yannick... :P). Maargoed, een reunietje :P

Ik ga dit jaar naar 4VMBO-T, ben meer Samson-freak geworden zoals Mitch, en dat is het zo'n beetje.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ondertussen ben ik trouwens met Dj. Darcli een nieuwe studio aan het bouwen, zie: www.xms.nl/xms/fotos/fotos.html

Kan zijn dat de site af en toe down is, er is iets geks met de server dus alles is af en toe down, maargoed, het forum bestaat nog altijd en begint toch wel een sparteling van leven te vertonen nu :P

Toch leuk te lezen wat iedereen zoal doet.

Sweety: ben je op tv geweest bij ik wed dat ik het kan? Welke aflevering? Dan gaan we die natuurlijk even terugkijken ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
warboel! :D Hoe is het met je? Men, dat is lang geleden...

Ja, dat is inderdaad een tijdje terug. Maar met mij gaat het wel. Tegenwoordig afgestudeerd en werkende. Met jou ook alles goed?

Ik merk nu trouwens dat het nu zo ongeveer vijf en een half jaar geleden is dat ik me hier registreerde. Wat vliegt de tijd...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sweety: ben je op tv geweest bij ik wed dat ik het kan? Welke aflevering? Dan gaan we die natuurlijk even terugkijken ;)

Sweety: http://www.rtl.nl/components/shows/ikwe ... _plain.xml

+

"Naam uitdager: Jordy van Eijndhoven

Leeftijd: 13 (Ok, nu wel inmiddels 14 :P)

Woonplaats: Den Bosch

Beroep: Scholier

Jordy is al een tijd megafan van Frans Bauer. Hij is al vaak naar concerten geweest en hij is na een optreden vaak het podium op geklommen om hem bloemen te overhandigen. Hij vindt Frans leuk omdat hij zo gewoon is gebleven’ en omdat hij zijn liedjes fantastisch vindt."

http://www.rtl.nl/components/shows/ikwe ... _plain.xml

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sweety: ben je op tv geweest bij ik wed dat ik het kan? Welke aflevering? Dan gaan we die natuurlijk even terugkijken ;)

Sweety: http://www.rtl.nl/components/shows/ikwe ... _plain.xml

+

"Naam uitdager: Jordy van Eijndhoven

Leeftijd: 13 (Ok, nu wel inmiddels 14 :P)

Woonplaats: Den Bosch

Beroep: Scholier

Jordy is al een tijd megafan van Frans Bauer. Hij is al vaak naar concerten geweest en hij is na een optreden vaak het podium op geklommen om hem bloemen te overhandigen. Hij vindt Frans leuk omdat hij zo gewoon is gebleven’ en omdat hij zijn liedjes fantastisch vindt."

http://www.rtl.nl/components/shows/ikwe ... _plain.xml

Dat gaan we eens even bekijken :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Na heel lange tijd kom ik nog eens kijken naar het forum waar we zoveel liefde en leed hebben gedeeld.

(ik kreeg de nood om eens de url in te tikken na een video van Plassie waar ik toevallig door zinloos youtube-geklik op kwam)

Als ik sommige gebruikersnamen zie denk ik weer terug aan de geniale B&A topics, vrienden die ik hier heb leren kennen en een aantal foute avondjes waarin we met een paar voor meer dan 500 posts in 1 zitting hebben gezorgd.

Toch jammer he, dat het eens zo levendige forum nu in een quasi comateuze staat is.

Maar onderdertussen toch wel ook even zeggen waar ik mij mee bezig houd ondertussen.

Eigenlijk zeer simpel: werken, vriendin, werken, videogames verzamelijk en nog wat werken. (interessant leven, ik weet het :7 )

Nuja, ik zal af en toe nog eens komen kijken hoe het hier gaat.

Belgische groet van de "knuffelbelg" O+

Link naar bericht
Delen op andere sites

Randy! Wat gaaf dat jij er ook nog steeds bent!

Het forum is inderdaad een langzame en zeer pijnlijke dood gestorven, maar na de posts van de afgelopen weken, gaat het toch weer enige stuiptrekkingen vertonen.... (Gelukkig....)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Sorry, ik ben ook nog niet weg :W

Ik dacht dat ik zojuist Arjen (ehm... hoe heette hij ook alweer op het forum?) zag op de reclame van Autotrack.

op het einde. Maar weet niet of het jullie al was opgevallen, of misschien is hij het wel helemaal niet...

En Sjambo, ik blijf je gewoon Sjambo noemen *wonderer*

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...
Na heel lange tijd kom ik nog eens kijken naar het forum waar we zoveel liefde en leed hebben gedeeld.

(ik kreeg de nood om eens de url in te tikken na een video van Plassie waar ik toevallig door zinloos youtube-geklik op kwam)

Als ik sommige gebruikersnamen zie denk ik weer terug aan de geniale B&A topics, vrienden die ik hier heb leren kennen en een aantal foute avondjes waarin we met een paar voor meer dan 500 posts in 1 zitting hebben gezorgd.

Toch jammer he, dat het eens zo levendige forum nu in een quasi comateuze staat is.

Maar onderdertussen toch wel ook even zeggen waar ik mij mee bezig houd ondertussen.

Eigenlijk zeer simpel: werken, vriendin, werken, videogames verzamelijk en nog wat werken. (interessant leven, ik weet het :7 )

Nuja, ik zal af en toe nog eens komen kijken hoe het hier gaat.

Belgische groet van de "knuffelbelg" O+

*P*

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
Late reactie dj :P.

Ik zag dat je tegenwoordig bij de Frontpage-redactie van Fok! zit trouwens ;). Leuk :).

Dit topic is vol van late reacties :P

Ik ben nu reviewer dance (en af en toe een uitstapje naar andere stijlen) op Fok!, erg leuk om te doen. Dit weekend komt er weer een review van me online ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Late reactie dj :P.

Ik zag dat je tegenwoordig bij de Frontpage-redactie van Fok! zit trouwens ;). Leuk :).

Dit topic is vol van late reacties :P

Ik ben nu reviewer dance (en af en toe een uitstapje naar andere stijlen) op Fok!, erg leuk om te doen. Dit weekend komt er weer een review van me online ;)

Ik zal 'm eens lezen als ik er aan denk. Alhoewel dance sowieso niet echt mijn muziek is :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites

En? Is het wat dj? of hou je dat exclusief voor Fok! ;)

Als fan van Falco kan ik je zeggen dat het een bijzonder album is. Een paar nummers zijn echt typisch Falco maar ik had zelf de nummers als single of op best-of uitgebracht, want een heel nieuw album voor een paar nieuwe nummers vind ik te ver gaan. Maar je vraag was gericht aan dj, ik weet het.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...