Twice Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 Jongens, ga eens weg. Ga slapen, ga een leven zoeken, ga een boek lezen of ga je verdiepen in de problematiek van de huidige samenleving... Het is dus niet de bedoeling dat als ik een topic lees er ondertussen weer andere reacties geplaatst worden. Dit gaat niet werken. Waar zijn die tijden dat je maar 1x in de maand hoefde langs te komen en dan in 5 minuten alles had gelezen Link to post Share on other sites
samba-boy Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 Die zijn weg. Link to post Share on other sites
Wer-Al_Zwowe Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 Ik ken het gevoel. Het is een persoonlijke omschakeling, die je moet maken. Als je alles gelezen wilt hebben op een forum dat loopt, dan hou je geen tijd over voor andere dingen. Link to post Share on other sites
Twice Posted March 21, 2010 Author Share Posted March 21, 2010 Mijn geklaag was uiteraard sarcastisch. Leuk dat we weer wat te lezen hebben... Link to post Share on other sites
Frey Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Mijn geklaag was uiteraard sarcastisch. Leuk dat we weer wat te lezen hebben... En dat het straks alleen nog maar meer mag worden. Link to post Share on other sites
Recommended Posts