Ga naar inhoud

Lekker weertje vandaag


Aanbevolen berichten

  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Voor mij als postbezorger is dit weer gewoon echt super, belooft verder ook nog wat voor als ik over 2 weken weer met vakantie naar de Canarische eilanden ga!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Ik voorspel, 35 graden..

Ik zie wit beton, veel pvc buis, 2 buigveren etc. Dat houdt dus weer in dat ik met die verdomde brandende zon op het witte schitterbeton sta, een electrovloertje te maken :'( Zodra je dan naar beneden gaat, en in de schaduw gaat staan, ben je eerst 10 minuten je ogen aan het "stellen"...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik voorspel, 35 graden..

Ik zie wit beton, veel pvc buis, 2 buigveren etc. Dat houdt dus weer in dat ik met die verdomde brandende zon op het witte schitterbeton sta, een electrovloertje te maken :'( Zodra je dan naar beneden gaat, en in de schaduw gaat staan, ben je eerst 10 minuten je ogen aan het "stellen"...

Lijkt me voor je ogen beter als je een zonnebril draagt...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oh, dat kan ik me levendig voorstellen, moet er niet aan denken, bah.

Hier is het mooi weer, dus alle ramen staan open, eindelijk :) Hopelijk hoef ik niet met de auto weg want die is nu heter dan een sauna :')

Link naar bericht
Delen op andere sites

Had ik vandaag ook, moet een klooster/kerk herbestemmen tot Wellnesscentre/Hotel, dus de hele dag schetsen enzo, maar de beste ingeving kwam pas een uur geleden. Halve dag geSOGt :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Om even weer ontopic te gaan, ik mis het zonnige Fuerteventura waar ik afgelopen week ben geweest. Was elke dag zon en 's middags steeds ruim 30 graden! Bij de landing in Nederland zag ik de buien letterlijk al hangen...

Link naar bericht
Delen op andere sites

We hadden gisteren Special Warnings en thunderstorm watch. Altijd leuk. Verder naar het noorden was er wel schade, wij hadden gelukkig alleen regen (ik hou niet van onweer).

Link naar bericht
Delen op andere sites

We hadden gisteren Special Warnings en thunderstorm watch. Altijd leuk. Verder naar het noorden was er wel schade, wij hadden gelukkig alleen regen (ik hou niet van onweer).

Je bent ook altijd bang voor die Amerikaanse huizen, bij een gemiddelde thunderstorm zie je altijd het hout door de lucht vliegen en blijkt een fatsoenlijke fundering vaak non-existent te zijn. :+ Althans, dat zijn de cliché's die ik ken. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou, ik heb nog nooit een huis weg zien vliegen bij een onweersbui, hoor :D

Begin maart hadden we een flinke storm waarbij er voor miljoenen aan schade was (omgewaaide bomen en telefoonpalen vooral) en wij zaten een heel etmaal zonder stroom. Sommige kleine dorpjes wel vijf dagen. Dat was niet zo leuk.

Maar ik heb geen huizen voorbij zien vliegen :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Yeah, en die worden met uitsterven bedreigd, dus dat was best klote... :{

Oei, Adriaan weet waar ze in het wild groeien, dus wellicht kunnen we een soort natuurreservaat voor oude, afgedankte Telefopalia's oprichten en zodoende dat mooie stukje natuur bewaren. Adriaan is dan uiteraard 1e lid van de beherende vereniging.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 6 months later...

Ja, 's ochtends kwartiertje op de fiets naar de universiteit, pal richting het oosten. De eerste 5 min extreem tranende ogen (huilen met de pet op :P) vanwege de koude droge lucht. Daarna merkte ik dat mn haar bevroren raakte (had net gedoucht). Ik heb echt medelijden als je een half uur op de fiets moest zitten of langer.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 6 months later...

In Nederland is het met hitte altijd meteen zo benauwd. Maar die regen is ook niets. Ofwel, doe mij maar zon met een graad of 15-20, prima zat.

Helemaal mee eens. Vond het de afgelopen dagen qua temperatuur wel lekker. Wel jammer van de regen.

Volgende week wordt het meteen weer ontzettend warm als ik de voorspellingen moet geloven...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik begrijp best dat mensen van de zon houden, maar wat is er leuk aan dat zweetweer waarbij je een stuk minder productief je werkzaamheden kan doen, de lucht benauwder is, je 's ochtends je bed uit brandt en 's avonds moeilijk in slaap komt vanwege de hitte. Om nog maar te zwijgen van temperatuurverschillen tussen kantoren/winkels (airco) en buiten waardoor je in no-time verkouden bent.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...