Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

- Ik kan niet meer commenten, krijg bij het invoeren de melding "Warning: Wrong parameter count for debug_backtrace() in /home/openadmin/web/www.retroforum.nl/ips_kernel/classDb.php on line 1564 www.retroforum.nl Driver Error"

- Namen bij updates laten de filenaam zien; "samba-boy heeft een score van 66 gehaald in: ObeyTheGameAS3v2GHOTh samba-boy heeft een score van 61250 gehaald in: motherloadibpg samba-boy heeft een score van 64250 gehaald in: motherloadibpg"

- "Autobahn" stuurt je, nadat je crasht, niet meer automatisch door naar het scorescherm. Je score kan dus niet worden opgeslagen.

Voila :)

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kom er op dit moment niet in:

[#1] iArcade-notEnabled

Had net een nieuwe highscore ;(

Klopt, hij stond even uit omdat ik met een nieuwe hal bezig ben, alleen die wil niet echt in combinatie met de oude lijkt het.

Je score staat er wel in: TMP heeft een score van 1093915 gehaald in: bubblemasterAS3VH

Link naar bericht
Delen op andere sites

Klopt, hij stond even uit omdat ik met een nieuwe hal bezig ben, alleen die wil niet echt in combinatie met de oude lijkt het.

Je score staat er wel in: TMP heeft een score van 1093915 gehaald in: bubblemasterAS3VH

*O*

Goed bezig trouwens dj, zitten leuke spelletjes tussen :).

Link naar bericht
Delen op andere sites

*O*

Goed bezig trouwens dj, zitten leuke spelletjes tussen :).

Die andere is een stuk overzichtelijker en verder gevorderd, alleen hij werkt momenteel niet. Zelfs op een clean install op een testlocatie werkt 'ie niet, het ligt dus niet aan ons forum of de modificaties ervan. Hopen dat er snel een oplossing komt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je krijgt een error als je een reactie bij een game wil zetten.

Warning: Wrong parameter count for debug_backtrace() in /home/openadmin/web/www.retroforum.nl/ips_kernel/classDb.php on line 1564

www.retroforum.nl Driver Error

- Ik kan niet meer commenten, krijg bij het invoeren de melding "Warning: Wrong parameter count for debug_backtrace() in /home/openadmin/web/www.retroforum.nl/ips_kernel/classDb.php on line 1564 www.retroforum.nl Driver Error"

;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Misschien is het wel leuk om ergens (apart) de all-time highscores te bewaren. Alleen laat je ze dan niet meetellen voor het klassement...

Dat komt in een latere versie van de arcade, de scores zullen dan automatisch worden gereset en de all-time hihg blijft dan staan in een apart veld.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Hij is er ook in 5 minuten, 10 minuten en ongelimiteerd.

Die 3 minuten is echt een "arcade" versie en daarbij gaat het dus niet om wie het meeste tijd heeft, maar wie het snelste een hoge score haalt.

Ik zal de ongelimiteerde er bij zetten, dan is het gewoon spelen tot je geen moves meer hebt of tot je het spel wint.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 7 months later...

De scores zijn weer gereset, ik doe ze nu eens in de 4 maanden (3x per jaar).

Eerstvolgende reset is dus: 1 september 2011

Happy playing! http://www.retroforum.nl/index.php?app=arcade

ps: Als je kijkt bij het spel zelf en dan bij highscores zie je wel de oude highscore, bijvoorbeeld:

http://www.retroforum.nl/index.php?app=arcade&module=stats&g=165

Frey

is de Swim Mr.Fish

topscorer

Sinds: 21-01-2011 - 17:04

met een score van : 35,080

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...
  • 7 months later...

De scores zijn weer gereset

Er zijn nieuwe games toegevoegd

Er zijn nieuwe opties (je kunt een ander bijvoorbeeld uitdagen)

Kortom: spelen maar weer!

Samba-boy houdt de award de komende maanden. In september worden de scores weer gereset, wie dan de meeste highscores heeft krijgt de arcade award!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 10 months later...
  • 8 months later...

De scores zijn weer gereset. Wat vinden jullie een goede termijn om de scores te resetten en de award uit te delen?

NB: de 'hall of fame' scores blijven wel staan, dus de hoogste score ooit staat altijd bij het spel, ook na de reset.

Voorbeeld: http://www.retroforum.nl/index.php?app=arcade&module=stats&g=22

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...