Ga naar inhoud

Updates adriaan-homepage.nl


Aanbevolen berichten

Ik hoorde het vanmiddag op de radio (538) bij Ruud de Wild.

Hij belde met Bassie.

Bassie had net via Skype contact gehad met Adriaan en had op dat moment ook nog niet eerder de figuurtjes gezien. Die stuurde Adriaan hem door.

Overigens wel geinig; Ruud belde Bassie, maar hij nam niet op.

Ruud belt na het draaien van een nummer nog eens naar Bassie en hij neemt op;

Bassie: "Met Bassie Producties BV"

Ruud (met zware stem): "Waarom nam je net niet op?"

Bassie: "Wat zegt u?"

Ruud (wederom met zware stem): "Waarom nam je net niet op, waarom nam je net niet op"

Bassie: "Meneer heb je niets anders dan dat geouwehoer? Ik ga lekker eten, dag!"

Verbinding verbroken :P

En Ruud belt direct terug, krijgt hem weer aan de lijn en biedt excuses aan. Bassie had niet door dat het de eerste keer ook Ruud was en begint meteen te schateren van de lach.

Kwam erop neer dat hij altijd wordt gebeld rond 18.30 (Ruud belde rond 18.15) door enquetebedrijven en daar heeft hij niet zo'n behoefte aan, maar die reactie was echt prachtig!

Hierbij de link: http://www.ruuddewild.nl/fragmenten/bassie-en-adriaan-in-3d/

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Nieuwe update, 3 foto's uit Wales en de afleveringen op telekids beginnen op 26 September. Doordeweeks om 7:50 en om 16:25 in een blok van 10 minuten. In het weekend komt het om 8:55 een volledige aflevering.

Ze beginnen met de verdwenen kroon.

aangepast door jeugdmemories
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Ja, maar volgens mij stond het liedje zelf nog niet eerder zichtbaar op de site.

EDIT:

Voor de geïnteresseerden: hier staat de open dir van de bijgewerkte pagina's: pagina's en plaatjes. Het lijkt erop of de webmaster per ongeluk een bepaalde serverinstelling heeft aangevinkt want dit lijkt me niet de bedoeling. :P

aangepast door Hinse
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, maar volgens mij stond het liedje zelf nog niet eerder zichtbaar op de site.

Ik heb het anders allang een keer gehoord vanaf de site?

Enige wat voor mij nieuw is, is die werkmix. Mogelijk een achtergrondmuziekje? Lijkt zo haast wel een nooit afgemaakt Bassie en Adriaan-nummer. Het is nu in ieder geval wel voortaan mijn ringtone :')

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Heel bizar. Gisteren keek ik op Adriaan's homepage en zag ik een pagina over Ben_B&A's modelauto & -caravan met foto's en een begeleidende tekst. Ineens blijkt het te zijn verwijderd. Ik vraag me af waarom ze het weer verwijderd hebben. De pagina is gewijzigd op 20 januari om 14.37. Er is nu ook een Facebook-button toegevoegd, dus men is bezig geweest met het bewerken van de site. Zouden ze de pagina bewust of onbewust hebben weggehaald? :P

Edit: het is vast een foutje. Hier staat de pagina nog op de server.

aangepast door Hinse
Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is dat erbij staat dat ie gemaild had, anders zou ik denken dat ze hier meelezen :') En zomaar andermans foto's op je site zetten kan natuurlijk niet, da's inbreuk op het auteursrecht! :')

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inderdaad zeg! Wat is dit nu weer? Eerst mijn modelletje op de site zetten... en nu er weer afhalen... -_- WHY?!

Ik denk dat het een foutje is, want alle bestanden zijn vernieuwd op de server gisteren. Ik denk dat ze per ongeluk een oude versie van de nieuwtjes hebben geplaatst, aangezien de pagina zelf nog wel bereikbaar is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...

Dag mensen,

Ik post niet regelmatig op dit forum maar lees jullie berichtjes wel regelmatig :P

Nou kwam ik vandaag tijdens het googlen toch helaas wel een berichtje tegen over B&A wat ik even wilde melden:

Vorig jaar werd er aangekondigt dat er een game voor de Ipad uit zou komen. We hebben er volgesmij tot vandaag niets meer over gehoord.

Ik was aan het googlen op het bedrijf die de animaties zou verzorgen van de game. Het bedrijf is in December faillet gegaan!

http://www.faillissementsdossier.nl/faillissement/145705/creative-graphics-bv.aspx

Dit zal denk ik verklaren waarom we niets meer van de game gehoord hebben.

Nouja wat er ook gebeurd altijd blijven lachen,

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 8 months later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...