Ga naar inhoud

Verduidelijk hier jouw avatar.


Aanbevolen berichten

Ja, nou, begin dan? Waarom heb jij die van jou gekozen? :P Goed, die van mij is Paul McCartney uit de videoclip 'Coming Up'. Daarin speelt hij meerdere rollen en ook deze drummer. Ik heb hem gekozen omdat ik Paul een geniale artiest vind, ben vorig jaar ook naar z'n concert in het Gelredome geweest, en deze foto vind ik ook gewoon heel grappig.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wou even wachten met mijn verduidelijking.

Nuja, ik heb het masker van Jason Voorhees genomen. Voor wie het niet weet, Jason Voorhees is de seriemoordenaar in de Friday The 13th reeks. Deze reeks is steeds mijn favoriete horror en slasher reeks geweest.

Vorig jaar kwam er een reboot van de reeks, een nieuwe start dus.

En wat past beter bij de nieuwe start hier, dan een reeks die ook een nieuwe start heeft gekregen!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Timmy uit Shaun the Sheep. Eigenlijk niet met een bepaalde reden, ik heb een map avatars op mijn computer die gesorteerd zijn op grootte (50x50, 60x60, 80x80 etc) en ik heb gewoon in het mapje 100x100 gekeken tot ik een leuke tegenkwam. Andere optie was de omslag van mijn nieuwe boek, maar ik ga er binnenkort wel weer eentje uit B&A maken met de juiste grootte (ik vind grote avatars tof dus als ik een grote kan nemen, ga ik niet een ouwe van 60x60 gebruiken).

De avatar van Timmy had ik gemaakt voor MSN. Of nou ja, gedownload, van de officiele site, want Timmy vind ik echt superschattig :')

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ohja en die van mij is natuurlijk gewoon een koelkast :P

Maar wel eentje die permanent open én aan staat. Niet erg milieubewust. :P

Op mijn eigen avatar zijn mijn initalen (en [nieuwe] gebruikersnaam) te zien. Heb dit ooit voor de gein zo ontworpen en dat is blijven hangen. Heb gezocht naar een leukere avatar, maar die kon ik zo gauw niet vinden op mijn harde schijf.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn icon is dezelfde als die op Fok!, vooral omdat ik te lui ben een ander te maken en deze wel leuk is: Nintendo World Cup, een humorvol voetbalspel op de NES.

Ik vond jouw Hinsert avatar altijd zo leuk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

Zal ook eens gaan denken aan een nieuwe, ik kom er nog wel op terug ;)

En Dj een andere avatar kan eigenlijk echt niet, die zit zo vastgeroest, en omdat ie al zo oud is dus ook lekker retro :P

Alhoewel je ook zo'n oude koelkast kan pakken zoals deze:

koelkast1960.JPG

aangepast door Niveath
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik moet ook nodig een nieuwe :(

Nee, de past bij je. Zeker houden!

Is imo ook bij de naamsveranderingen opzich... tenzij je écht een B&A-gerelateerde Nick hebt... nu moet je toch ook weer enorm wennen bij sommigen O}

Valt eigenlijk wel mee vind ik, ik ben er al aan gewend. (Ben nog het minst gewend aan mijn eigen nieuwe nickname eigenlijk...).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Valt eigenlijk wel mee vind ik, ik ben er al aan gewend. (Ben nog het minst gewend aan mijn eigen nieuwe nickname eigenlijk...).

Ik weet niet eens wie je bent :')

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is imo ook bij de naamsveranderingen opzich... tenzij je écht een B&A-gerelateerde Nick hebt... nu moet je toch ook weer enorm wennen bij sommigen O}

Dat heb ik ook altijd. Ik heb in mijn MSN echt de mensen nog staan onder nicknames van 6 jaar geleden. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

Jouw nieuwe naam valt voor mij nog mee, gewoon de initialen van je vorige naam met de initiaal van je voornaam.

Yep. Ik wilde van die oude af en het toch enigzins herkenbaar houden. Helaas niet helemaal gelukt schijnbaar ;).

aangepast door TMP
Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, daar heb ik het momenteel ook wel wat moeilijk mee, vooral Antonio zit er echt wel vast in. 8-)

Ik kan het me voorstellen :) Overigens heb ik wel getwijfeld of ik een andere nick zou nemen, want inderdaad zit ik al sinds de start van het B&A Forum als Antonio hier. Echter ik gebruik Joost eigenlijk vaker op fora, dus vond ik het wel een idee om die naam hier ook te gebruiken. Antonio is altijd een vaag verzinsel geweest, omdat ik destijds een nick moest verzinnen. Ik zag toen de naam Toon staan en heb daar een Italiaanse variant van gemaakt.

Ohja en mijn avatar heb ik een stukje vergroot, niet alleen qua formaat, ook qua afbeelding.

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

Gedaan, ;)

niet veel over te zeggen,behalve dat ik hemzelf gemaakt hebt op me werk.

ik geloof dat ik 1 van de weinige ben die me eigen foto er op hebt gezet.

aangepast door jofe14
Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat is 't eigenlijk :)?

Stukje van de aankondigingsposter van de show 'Raveleijn, de stad waar raven ruyters worden', geschreven door Paul van Loon. De show is vanaf april 2011 dagelijks te bekijken in attractiepark De Efteling, in een gloednieuw gebouw, dat momenteel in aanbouw is. Dat gebouw (de toren) is dus op mijn avatar te zien, met onderaan de Magische Poort, die de ingang naar het complex vormt (deze poort is inmiddels al klaar).

aangepast door Joost
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Pokémon Trainer Red uit HeartGold en SoulSilver. Ik gebruik de naam PokémonTrainer op verschillende andere sites, en dus heb ik deze avatar genomen op deze site. Vind het wel aardig retro, ook al is het afkomstig uit nieuwe games. Het is een retro personage, en dat zal hij altijd blijven.

Edit: Heb toch maar de G/S/C versie genomen. Die heb ik ook lange tijd gehad en het heeft meer charme. Och, de nostalgie!

aangepast door iFabianX
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...

Ghe ghe, waarom mijn avatar....

Naam heb ik lang lang gelee verdiend.

Gekregen omdat ik een groot fan van tekenfilms ben.

En het woord opgeven (als ik ECHT) iets wil niet ken.

Daardoor kwam de vergelijking met de Coyote uit de Roadrunner al snel naar voren.

Wat ook tijdenlang me avatar was maar wou met de tijd toch iets persoonlijkers.

Vandaar dit ontwerp.

Ps: Ja ik ben ook vaak genoeg onderuit gegaan :-).

aangepast door Coy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Er is ook zo'n blauwe miereneter en een mier, ook Coyote-achtige tekenfilms. Alhoewel die iets minder leuk zijn omdat die miereneter praat en er een lachband onder zit vind ik ook die leuk om te zien.

cast-aardvark.jpg

The Ant and the Aardvark

Volgens mij een werk van de makers van The Pink Panther cartoons.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...