Ga naar inhoud

Paul McCartney is dead?


Aanbevolen berichten

Het gerucht dat in 1969 kwam omtrend Paul McCartney, toen nog één van The Beatles. Hij zou in 1966 overleden zijn en vervangen door een dubbelganger die bovendien ook nog eens gigantisch goed kon zingen, een geniale bassist was en een niet onverdienstelijk potje piano kon spelen. Dit zou blijken uit de verstopte 'clues' op de albumcovers. Ook zou je als je de nummers achterstevoren afspeelde geheime boodschappen kunnen horen. Na een interview met Paul in 1969 waarin hij het allemaal ontkende verdween het gerucht langszaam, tot het ergens in 2000 weer gigantisch opkwam op het internet. Nu hebben ze het niet alleen over de aloude albumcover-clues en het achterstevoren afspelen, maar ook over foto-vergelijkingen waaruit zou blijken dat Paul McCartney weldegelijk een andere man was na 1966. Ik zelf geloof dat hij niet dood is en ook niet vervangen is door een dubbelganger. Discussieer!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat valt daar nu over te discussieren? Waarom zouden ze daar in vredesnaam hints over in de nummers enzo verstoppen als het waar zou zijn?? En als niemand het tot nu toe gemerkt heeft, omdat hij zo goed kon zingen en musiceren, who the hell cares?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het zal je nog verbazen hoeveel er nu nog over gesproken wordt. Er zijn mensen die hier 100% in geloven en eerlijk gezegd steekt mij dat een beetje, als echte fan. Hints zouden in de nummers gestopt zijn om aan de buitenwereld duidelijk te maken wat er gebeurt is zonder het toe te geven. Ik geloof er zelf ook geen hol van hoor. Maar niet iedere discussie hier hoeft jou aan te spreken, natuurlijk.

Ik dacht, een plaatje hier kunnen we wel gebruiken, voor verduidelijking. Eerst eentje die gebruikt wordt om te bewijzen dat hij dood is:

paul_mccartney_faux_paul_comparison.jpg

En eentje die gebruikt wordt om te bewijzen dat hij nog leeft:

001.jpg

En voor de duidelijkheid nogmaals, ik geloof dat het gewoon dezelfde is, maar ik ben heel benieuwd naar wat mensen hier daarover te zeggen hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik mag hopen dat die mensen die dit geloven dat alleen doen als ze teveel gezopen hebben en dat ze daarnaast ook heilig overtuigd zijn van het bestaan van de verschrikkelijke sneeuwman.

Verder trouwens eens met wonderer... who cares? :P

Je moet voor de grap eens zoeken op 'faulconandsnowjob'. Dat mens is er van overtuigd dat ze de wereld verbetert door mensen duidelijk te maken dat Paul vervangen is. Ze heeft ook een eigen blog, plasticmacca, en beweert advocate te zijn :P. Echt helemaal geschift. Maar het wekt mij dus wat zorgen, en ik zal daar wel alleen in zijn, omdat je echt vrij vaak leest dat mensen hem dood willen maken omdat hij Paul vervangen zou hebben. Het is redelijk beangstigend. Niet dat er ook maar 1 iemand is die dat uiteindelijk echt zal doen, maar er is sprake geweest van iemand die beweerde in te gaan breken bij hem en een paar dagen later kwam het nieuws dat er daadwerkelijk ingebroken was bij Paul. Behoorlijk gestoord.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hij zal zich vast meer druk maken om zn jeugdige ex-vrouwen aan wie hij miniscule

geldbedragjes moet betalen :P

En wat betreft dat soort mensen... who cares either. Het hele internet staat vol met blogs waarin personen ergens heilig in geloven en iedereen hetzelfde willen doen geloven. Dat moet ieder voorzich weten... niks om je zorgen over te maken. Als je niet van de kerk bent maak je je toch ook geen zorgen als je weer eens ziet of ervaart dat er regelmatig mensen met bijbels langs de deuren gaan? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hij zal zich vast meer druk maken om zn jeugdige ex-vrouwen aan wie hij miniscule

geldbedragjes moet betalen :P

Wat is dit voor opmerking :P. Paul is twee keer getrouwd geweest, 1 keer met Linda McCartney die in 1998 aan borst!@##$!@# overleed, en daarna met Heather Mills die hem genaaid heeft, een echte golddigger. Er zijn niet meerdere jeugdige ex-vrouwen :P. Ja, ik verdedig mijn held even. {|:P

Maar je hebt verder wel gelijk natuurlijk, het is niet zo erg en maakt allemaal geen verschil. Alleen ik heb zelf meegemaakt, op mijn vorige school, dat mensen het op hadden gezocht naar aanleiding van een SBS6-uitzending van de 25 meest ... en er spontaan in gingen geloven: 'Hij is nu echt veel groter :O' en dat soort opmerkingen, kreeg ik naar m'n hoofd geslingerd. Ik werd ermee geconfronteerd, als het ware, dat ik fan was van iemand die niet was wie hij beweerde te zijn. Na lang praten heb ik het uit hun hoofden kunnen halen. Maar dat legt misschien uit waarom ik het geen prettig verhaal vind, en ik dus wel 'care'.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ergens heeft het ook wel weer wat die geruchten. Net zozeer als die mensen die maar blijven beweren dat ze Elvis onlangs waren tegengekomen in het winkelcentrum en dat 2Pac ergens verscholen zit.

Het heeft denk ik ook te maken met het niet kunnen verwerken van veranderingen. In het geval van Elvis en 2Pac de dood, en in het geval van Paul was het dat hij van 'schattig'-uitziende jongen met 'moptop' naar een volwassenere persoon met andere kledingsstijl ging. Mensen die er nu nog over zaniken konden die transitie niet waarderen, denk ik, en hebben zichzelf wijsgemaakt dat hun echte Paul altijd dezelfde jongen gebleven zou zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...
  • 2 months later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...