Ga naar inhoud

Het grote "welk nummer was dat ook alweer topic"


Aanbevolen berichten

Het grote "Welk nummer was dat ook alweer" topic.

In dit topic kan iedereen een sample, youtube link, of iets dergelijks plaatsen, waar de rest van de forumleden dan helpt met het zoeken naar de artiest en/of titel.

Nu zeggen ze altijd TS begint....

Nou goed komt goed hoor .. :9

Op 4:23, welk nummer word daar gespeeld? Ik denk dat ik het ergens van ken, maar ik kan het niet thuisbrengen

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 months later...
  • 2 months later...
  • 6 months later...
  • 1 month later...

Ik moest lachen. :')

Weten jullie toevallig hoe dat liedje heet wat nu heel erg in is? Zo'n dame zingt daarin iets als 'I.... Know.... *****************" en dat wordt dan op een beat allemaal doorelkaar gehaald. ...Het zit in mijn kop maar ik kan niet op de titel komen :P

Bingo Players - Cry (Just A Little)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...

Ik ben op zoek naar een mooi bekend filmnummer gebruikt in deze video, eerst het begin van het nummer op 0:00:30 en later het einde op 1:26:20.

http://www.youtube.com/watch?v=isrxjFmAiHY

(Zie deze History Channel aflevering over acient aliens (?) )

Het is gebruikt in veel films, games en tv programma's. Deze specifieke uitvoering is ook gebruikt in Het Huis Anubis als spanningsmuziek, en vermoedelijk komt dit stuk muziek van de Alan Ett Music Group (Dit geven de credits van Acient Aliens aan, Music: Alan Ett Music Group)

Het enige wat ik tot nu toe gevonden heb is een zeer slechte cover: "Behold the Darkness" van Medwyn Goodall (Album: Comet)

http://www.youtube.com/watch?v=exKwPZIR5v8 (vanaf 0:35)

Ook bepaalde games zoals Medievil II, Empire Earth en Heroes of Might and Magic III sampelen het deuntje waar ik naar op zoek ben.

Weet iemand waar de versie uit Huis Anubis en Ancient Aliens (De originele dus) vandaan komt?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Medwyn Goodall heeft voor zijn nummers rechtenvrije samples gebruikt (Het begin van het nummer "Behold the Darkness" [0:00 - 0:35] gebruik een sample van de Distorted Reality Library, deze zelfde sample zit ook in een Rayman spel ) Zie ook zijn nummer "Ice Crystals" (Ook van de cd Comet) vanaf 0:20, deze zullen jullie ongetwijfeld ook kennen:

(Ook deze is gesampled in veel films en games, zoals Max Payne 2)

Ik DENK dat het origineel rechtenvrije nummers zijn, aangezien het in zo veel producties is gebruikt.

Naar mijn vermoeden is het liedje waar Behold the Darkness op is gebasseerd een bekend stukje horror (of sci-fi) stockmusic.

Ik heb al gemaild naar de Alan Ett Creative Group maar nog geen mail terug.

aangepast door Deemster
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...

Het introliedje van het programma "Wat als?" van RTL4.

Ben zover dat het lied: Tell me that you love me, heet, alleen de goeie artiest heb ik er nog niet bij gevonden, iemand wie dit toevallig weet?

Het is niet van RTL4, maar oorspronkelijk een Vlaamse serie, de Nederlandse versie is 1 op 1 nagespeeld :(

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 years later...

Na ruim 2 jaar heb ik een 'nummer' waar velen van jullie waarschijnlijk zullen zeggen "schande dat je dat niet weet" :P

Betreft de volgende link: 

 

 

Het muziekje van 

0:15 t/m 0:43

 

Ik ken het ergens van en het ligt op het puntje van me tong waar die ook al weer vandaan komt, maar kom er echt niet meer uit :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...