Ga naar inhoud

De grote spelontwikkelaars/-uitgevers van vroeger


Aanbevolen berichten

  • Reacties 118
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Apogee/id Software stond bekend om het shareware-principe, zodat er bijna geen boxed spellen gereleased zijn. Ik volgde zojuist even een objectveiling op eBay en vond dat er toch wel vrij veel geboden werd op Keen Dreams. :O

Natuurlijk zijn er voorbeelden van veel hogere bedragen voor spellen, maar meestal gaat het dan om een console-spel in puntgave conditie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...
  • 6 months later...
  • 9 months later...

Dikke schop! (Ohnee dat hoeft niet want het topic is sticky :P)

 

Ik had het nieuws blijkbaar gemist, maar een paar weken geleden heeft 3D Realms (opvolger van Apogee) een doorstart gemaakt en al hun spellen zijn nu te koop op de website: https://3drealms.com/catalog/

 

Wel heel jammer dat het digitale downloads zijn. Voor de 3D Realms Anthology box had ik in fysieke aanrakbare staat wel een flinke duit over gehad. Heel veel oudere Apogee games hadden nooit eerder een fysieke release (bijv. Dangerous Dave, Bio Menace, Monuments of Mars, ARctic Adventure, Pharaoh's Tomb, etc), dus dat staat altijd nog op mijn lijstje.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
  • 2 years later...
  • Hinse unpinned this topic

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...