Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

In dit topic posten de moderators wanneer zij minder of niet aanwezig zullen zijn op het forum.

Ook als wij er niet zijn, gaan we er van uit dat jullie je gedragen :PWe lezen alles :P

Ik ben de komende drie weken wat minder actief op het forum door drukte en vakantie's in ons bedrijf. Meer werk voor mij dus... Rond 24 mei ben ik weer volledig tot jullie beschikking ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Ik ga er vandoor om een lang paasweekend in Valkenburg door te brengen (uiteraard met bezoek aan de mergelgrot en de rodelbaan...). Na het weekend ben ik weer volledig tot uw aller beschikking!

Link naar bericht
Delen op andere sites

We verwachten wel foto's natuurlijk ;)

Helaas, we zijn niet meer naar de grot geweest. Van de zomer (of misschien de week van 21 juni al) staat een nieuw bezoek gepland

Pasen alweer :+Veel plezier ;).

Ja ja, en lekkere eieren dat we op hebben...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Morgen zal ik hier zeer weinig aanwezig zijn en in het weekend helemaal niet want ik zit dan in Spa-Francorchamps voor de Formule 1 wedstrijd.

De deadline voor de Vuelta-poule blijft zaterdag om 12.00 's middags en zodra ik thuis ben zondagavond zal ik de ploegen bekend maken en de eerste uitslagen berekenen.

Goed weekend iedereen ;):W

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

Jullie hebben het misschien gemerkt, maar de laatste dagen ben ik vrij weinig aanwezig geweest.

Dit om een zeer simpele reden: ik heb nog massa's overuren staan op het werk en moest deze nog opnemen voor het eind van het jaar; dus ga ik (startend binnen een dikke 2-3 uur) een weekje op vakantie; en hiervoor moest veel worden geregeld (dat heb ik dus de afgelopen dagen gedaan)

Normaal gesproken kom ik zaterdag weer thuis.

De autocontest zal dus ook met een week worden verlengd, en jullie zullen nog een weekje moeten wachten eer je weer kan stemmen op een beste 2D platformer.

Ik vertrek nu naar Zaventem voor een weekje Italië,

Hooooiiii!!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 8 months later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...