Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

TrueBlood_Poster.jpg

Plot

In True Blood wordt de wereld in de nabije toekomst getoond. Vampieren zijn 'uit de kist' gekomen dankzij de ontwikkeling van synthetisch bloed door een Japans bedrijf. Mensen zijn voor vampieren nu niet langer nodig als voedselbron en de wereld probeert een balans te vinden in het samenleven van mensen en vampieren. De serie draait om de levens van de telepathische serveerster Sookie Stackhouse (Anna Paquin) en de vampier Bill Compton (Stephen Moyer) in het fictieve stadje Bon Temps, Louisiana.

Belangrijke Personages

TrueBlood_AnnaPaquin.jpg

Sookie Stackhouse

bill-compton.jpg

Bill Compton

eric-northman.jpg

Eric Northman

jason-stackhouse-true-blood-hbo.png

Jason Stackhouse

Tara-True-Blood-Poster.jpg

Tara Thornton

normal_93244_sam-trammell-as-sam-merlotte-in-character-art-for-hbos-true-blood-season-2.jpg

Sam Merlotte

jessica-hamby.jpg

Jessica Hamby

:9~:9~ :9~

Ik dacht met het nieuwe seizoen in aantocht mag een True Blood topic hier natuurlijk niet ontbreken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je bent LaFayette vergeten :D

Toffe serie, weer eens wat anders. Vind het accent vreselijk en de plotlijntjes kloppen ook niet altijd helemaal, maar het is wel weer genieten elke week.

Kan alleen niet tegen die mensen (m/v) die zo over Eric kwijlen. Zo knap is die kerel niet :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je bent LaFayette vergeten :D

Toffe serie, weer eens wat anders. Vind het accent vreselijk en de plotlijntjes kloppen ook niet altijd helemaal, maar het is wel weer genieten elke week.

Kan alleen niet tegen die mensen (m/v) die zo over Eric kwijlen. Zo knap is die kerel niet :P

Lafayette is toch meer een bij personage dan een hoofdpersonage al telt dat ook voor Jennifer.

Maar Jennifer is mijn persoonlijke favoriete erg sterke *rol* ;)

En ik denk persoonlijk ook dat Eric zo populair is omdat Bill bij de vrouwelijke fans een beetje tegenvalt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Technisch gezien is iedereen behalve Sookie en Bill een bijpersonage, maar LaFayette heeft wel een kleinere rol dan de anderen, ja. Maar ik vind hem zo leuk :')

Heeft iemand de boeken gelezen?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...