Ga naar inhoud

[NL] Bassie & Adriaan: De Shorties


Aanbevolen berichten

  • 1 year later...

Ik vind het filmpje waarin Bassie en Adriaan boodschappen doen in de supermarkt wel lollig. Vooral die scène waarin Bassie een zak Capucijners uit de schappen haalt, die lek blijkt te zijn. En Adriaan roept: Bassie, die zak met Capucijners is lek! WOOOOOOOH BASSIE WOOOH! Haha, en dan hoor je een hoop geknetter en dan ligt Adriaan tussen allerlei producten die zijn afgeprijst.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

't is alleen wel jammer dat op de DVD Leren en lachen met Bassie & Adriaan, de filmpjes op willekeurige volgorde staan. Dan heb je een stel filmpjes die van een film komen, en dan heb je filmpjes uit de jaren 90 die van een video komen. 't was leuker geweest, als alles op de juiste volgorde op DVD geplaatst werd.

Link naar bericht
Delen op andere sites

't is alleen wel jammer dat op de DVD Leren en lachen met Bassie & Adriaan, de filmpjes op willekeurige volgorde staan. Dan heb je een stel filmpjes die van een film komen, en dan heb je filmpjes uit de jaren 90 die van een video komen. 't was leuker geweest, als alles op de juiste volgorde op DVD geplaatst werd.

Klopt, ben ik het ook mee eens. Het valt echter in het niet bij die achterlijke tussenstukjes waarin ze de complete shorty inclusief beelden die je net gezien hebt, lopen te herkauwen. We weten dat je je gordel om moet in de auto, dat hebben we net al gezien!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weet je wat ik ook zo opmerkelijk vind? In de shortie met daarin het liedje: Veilig oversteken, dan zie je tijdens het tweede refrein Bassie en Adriaan dus zingend oversteken, en dan zie je links in beeld een voetgangers stoplicht, en daarop zie je dat het bovenste licht groen is. Volgensmij hebben ze de kleur van het rode stoplicht veranderd in groen. Ziet er maar maf uit. En dan heb ik het dus over de DVD versie. Ik geloof dat dat lichtje op de videoband gewoon rood was.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weet je wat ik ook zo opmerkelijk vind? In de shortie met daarin het liedje: Veilig oversteken, dan zie je tijdens het tweede refrein Bassie en Adriaan dus zingend oversteken, en dan zie je links in beeld een voetgangers stoplicht, en daarop zie je dat het bovenste licht groen is. Volgensmij hebben ze de kleur van het rode stoplicht veranderd in groen. Ziet er maar maf uit. En dan heb ik het dus over de DVD versie. Ik geloof dat dat lichtje op de videoband gewoon rood was.

Verrek, nu je het zegt... Was er een paar jaar geleden op het forum ook niet gedoe over dat Bassie en Adriaan door rood liepen ofzo? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...