Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

De eerste twee seizoenen zijn geniaal, daarna wordt het minder, met het vierde seizoen als dieptepunt.

Dexter is cool omdat hij alles onder controle heeft en in deel vier maakt het gewoon TE veel stomme fouten en laat hij zich door zijn emoties meeslepen. Hij is helemaal Dexter niet meer.

Boeken zijn trouwens ook best aardig (nou ja, de eerste) maar het plot is nogal tam vergeleken bij het plot van de eerste serie.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De eerste twee seizoenen zijn geniaal, daarna wordt het minder, met het vierde seizoen als dieptepunt.

Dexter is cool omdat hij alles onder controle heeft en in deel vier maakt het gewoon TE veel stomme fouten en laat hij zich door zijn emoties meeslepen. Hij is helemaal Dexter niet meer.

Boeken zijn trouwens ook best aardig (nou ja, de eerste) maar het plot is nogal tam vergeleken bij het plot van de eerste serie.

John Lithgow speelt echt geweldig in seizoen 4. Maar ik ben het met je eens dat Dexter zelf wel erg veel fouten maakt. Benieuwd hoe/of ze daar in seizoen 5 nog op terug gaan komen.

Seizoen 2 is denk ik wel favoriet. Doakes was sowieso wel een cool personage...

Het einde van seizoen 4 was wel echt geweldig zeg _O_!

Link naar bericht
Delen op andere sites

John Lithgow speelt echt geweldig in seizoen 4. Maar ik ben het met je eens dat Dexter zelf wel erg veel fouten maakt. Benieuwd hoe/of ze daar in seizoen 5 nog op terug gaan komen.

Naar wat ik al heb gelezen gaan ze geen "jump" doen, dus ze blijven in dezelfde periode, om te tonen hoe Dexter ermee gaat omgaan.

Mijn gok: Deb laten intrekken en tegen het einde van het seizoen zal Deb weten wat Dexter écht doet.

Trouwens, hebben er hier nog het gevoel dat ze al zeeer lang aan het spelen zijn met te verhullen dat Harry Dexters biologische vader ook is?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hij had DNA-bewijs in het eerste seizoen dat die dooie kerel zijn biologische vader was. Hij had toch stiekem dat bloed laten onderzoeken? Was Deb nog zo kwaad over, op die manier zou hij de herinnering aan Harry besmeuren of zo...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dexter :D, wow, wat een top serie! Jammer dat we nog minimaal tot september moeten wachten voor het nieuwe seizoen.

In seizoen 2 speelde ik al met de gedachte dat Harry best wel eens zijn biologische vader zou zijn. Dat zou een logische reden zijn om alleen Dexter te "adopteren" toch? Ik zit zelf te denken aan een plot tussen Harry en de vader van Brian Moser.

Seizoen 2 is trouwens mijn favoriet, maar het einde van 4 voorspelt een nog beter seizoen 5. Ben benieuwd! Heb heel de reeks in 4 weken gekeken en daar was mijn vrouw het niet helemaal mee eens. Daarom vind ik het leuk om te zien dat er nog meer fans zijn! Kan ik er eindelijk met iemand over praten ;-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Ik vind er niks an :{ Dexter stapelt fout op fout en is alleen maar tenenkrommend bezig. Beetje jammer.

Niet mijn favoriete seizoen tot nu toe. Het is wel spannend, maar seizoen 4 was stukken beter. Al waren daar ook genoeg losse eindjes, waarop eigenlijk niet verder door wordt gegaan...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb ook al veel negatieve commentaren gehoord, maar ik vind dit seizoen eigenlijk heel goed.

Eindelijk heeft Dexter iemand waartegen hij eerlijk kan zijn, de spanningen die door Quinn worden veroorzaakt zijn spannend en niet te vergeten:

PETER WELLER _O_ _O_

Alleen het geleuter tussen Batista en Laguerta begint op m'n zenuwen te werken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dexter is Dexter niet meer met al die menselijke kantjes... Vind ik niet leuk. In het eerste seizoen had je eigenlijk alleen dat jochie in die kofferbak die hem "bedreigde" en dat was spannend, maar nu maakt hij in elke aflevering wel een stomme fout waardoor hij in gevaar kan komen...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Misschien wel het minste seizoen tot nu toe. Ik vond de laatste aflevering niet geweldig.

Jordan Chase werd wel erg makkelijk overmeesterd en vermoord, als grootste tegenspeler van het seizoen.

Verder werd ook niet echt ingegaan op enkele losse eindjes uit het vorige seizoen. Het gaat allemaal wel erg makkelijk voor Dexter.

Ook loopt het met Quinn wel erg makkelijk af.

Maar het blijft toch zeer vermakelijk. Leuk dat ze nog (minstens) een seizoen doorgaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...
gepost (aangepast)

Laatste seizoen vind ik weer iets beter dan seizoen 5. Seizoen 4 blijft het beste, maar de serie blijft zeer de moeite waard. Vooral die cliffhanger op het einde zorgt ervoor dat ik wel uitkijk naar volgend seizoen.

Werd natuurlijk ook wel eens tijd dat Debra achter Dexter's ware aard zou komen. Wel benieuwd hoe dat verder wordt uitgewerkt.

aangepast door TMP
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...

Ik zit nu te kijken (moet nog vier afleveringen). Vind het... raar. Sowieso lijkt er niet echt een full season story arc te zijn (hoewel ik net de aflevering heb gezien dat de brain surgeon weer toesloeg). Niet echt spannend.

Wel leuk om Julian Sands weer eens te zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...