Ga naar inhoud

Arcadehal verzoektopic


Aanbevolen berichten

Ik heb weer wat toegevoegd:

9 Dragons Hexa (hexa/bejeweled idee, diagonaal)

Angel Bobble (puzzle bobble stijl, echt retro)

Bola (soort bejeweled maar dan diagonaal)

Diamond Mine (soort bejeweled)

MarineBalls (soort Zuma)

Ultimate Jewel (jawel, nog een soort bejeweled)

En ook Hexxagon!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 11 months later...

Je kunt hier alle spellen proberen: http://www.ibpdownloads.com/ipb/index.php?autocom=arcade

Scores worden daar niet opgeslagen trouwens, svp niet aanmelden daar, er mag maar 1 rep per forum zijn. Ik kan er onbeperkt downloaden, dus post de titel van het spel naar keuze hier en ik voeg het toe.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Dan moet je de laatste 6 weken van het jaar nog wat highscores hebben gehaald, want ik herinner me dat ik en dj (of was het Frey) een tijd lang boven je stonden. :) Anyway, gefeliciteerd!

Ik wil jou ook de award geven omdat de laatste dag de arcade niet werkte had je geen kans je scores op te halen. Dit zal ik in orde maken zodra de awards plugin weer helemaal werkt, maar zoals je neem ik aan begrijpt hebben er nu nog andere dingen prioriteit.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wil jou ook de award geven omdat de laatste dag de arcade niet werkte had je geen kans je scores op te halen. Dit zal ik in orde maken zodra de awards plugin weer helemaal werkt, maar zoals je neem ik aan begrijpt hebben er nu nog andere dingen prioriteit.

Ik functioneer ook wel normaal zonder award hoor, dus het heeft geen haast verder. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 6 months later...
  • 4 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...