Ga naar inhoud

Raad het plaatje: Games! #2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 250
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Lol niet de goede naam. Ik zie op YT video`s van de amiga versie van een race game die qua layout er ong hetzelfde eruit ziet alleen grafisch iets anders. En daar staat duidelijk de naam Chase H.Q. Ik kan je er een filmpje van laten zien. Of de naam die hun aangeven is niet goed of de game die jij hebt heeft een andere naam.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, NU geef je de goede naam wel. Daarnet noemde je H.Q. er niet achterna, dus het was de eerste keer gewoon fout.

Oh en trouwens, willen mensen niet zo gaan lopen opzoeken? Dank u.

Hoe bedoel je met zo gaan lopen opzoeken?

aangepast door CNRArcade
Link naar bericht
Delen op andere sites

Je mag hier uiteraard wel zoeken, zeker als het al zo lang stil ligt.

Ja als het zolang stil ligt, dan wel... Maar het is zo gemakkelijk als iedereen meteen alles gaat opzoeken.

Hoe bedoel je net zo gaan lopen opzoeken?

Dat mensen alles gaan na lopen kijken op filmpjes of google om misschien het spel te kunnen achterhalen. Maargoed, DJKoelkast staat opzoeken toe, dus het maakt totaal niet uit.

Jij bent aan de beurt.

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja als het zolang stil ligt, dan wel... Maar het is zo gemakkelijk als iedereen meteen alles gaat opzoeken.

Dat mensen alles gaan na lopen kijken op filmpjes of google om misschien het spel te kunnen achterhalen. Maargoed, DJKoelkast staat opzoeken toe, dus het maakt totaal niet uit.

Jij bent aan de beurt.

Als je het zoeken niet toelaat dan hebben alleen mensen die het toevallig wel weten een kans en dat lijkt me toch niet de bedoeling. Je wilt toch iedereen een kans bieden?

Ik zal eens een screenshot zoeken.

aangepast door CNRArcade
Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij games is het opzoeken moeilijker dan bij bijvoorbeeld een triviantvraag, daarom bij triviasnt niet zoeken, hier wel. Anders ligt het spel natuurlijk veel te lang stil en stel nou ik ken het spel wel maar ik kan niet op de titel komen, dan vind ik ook zoeken gerechtvaardigd.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Naja blijkbaar hebben niet veel mensen spellen op de pc gespeeld of andere genres gepeeld.

aangepast door djkoelkast
Het is: genres, niet genre's of genre`s
Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...