Ga naar inhoud

Triviant: Algemeen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 252
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ja, was 2 jaar oud, niet alsof ik het live heb gezien :P

Hebben het ooit tijdens de lessen Engels over gehad, en dit soort nutteloze kennis blijft dan in mijn kopje zitten.

Volgende vraag:

Welke acteur zou oorspronkelijk the Predator gespeeld hebben in de film met Arnold Schwarzenegger in de hoofdrol.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Was maar 1 seizoen, meestal hebben Amerikaanse series 24 afleveringen. Gokje dus. :)

Heb de series hier staan :P

17 aflevering + de pilot

Helaas, beide antwoorden zijn niet correct

Link naar bericht
Delen op andere sites

23 dan?

Dit is juist, er zijn in totaal (zoals randy al zei) 17 afleveringen en een pilot gemaakt. Mijn vraag was echter hoeveel er geschreven zijn/waren.

Quote van Wikipedia (Tevens link): "Op 3 december 2008 maakte NBC tevens bekend het aantal afleveringen voor seizoen 1 terug te schroeven naar 17. De scripten voor de vijf afleveringen die zo kwamen te vervallen zullen worden doorgeschoven naar een eventueels tweede seizoen.

Op 19 mei 2009 heeft NBC aangekondigd dat er geen tweede seizoen zal komen." :'(

17+1+5=23

aangepast door Mr_T
Link naar bericht
Delen op andere sites

Dus dan is mijn gok waarschijnlijk fout, maar Witje?

Bijna goed, Witje is goed, maar er komt nog wat voor, het is je toegestaan om hem op te zoeken, al betwijfel ik of je het vindt. De meesten zullen "meneer Nielson" zeggen, maar dat is het aapje en niet het paard van Pippi ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ok, even denken. Ik herinner me dat ik ooit gelezen heb dat er 1 clip was met enkel computeranimatie, nu begin ik toch te twijfelen dat dat Innuendo was... Dan valt die af. Barcelona werd destijds gemaakt vanwege de Olympische Spelen van 1992 (Toch?), dus dat zou lijkt mij, een van de laatste clips kunnen zijn waarin Freddie te zien was. Als ik verder terugdenk, herinner ik me ook dat er een clip van de single "The show must go on" is gemaakt. Maar zat daar wel nieuw opgenomen materiaal in? Zowiezo weet ik dat "Those were the days of my life" (Titel is verkeerd maar ik kan niet op de goede komen op dit moment) de laatst opgenomen clip met Freddie is.

Probeer ik het nog een keer;

Barcelona

The show must go on

Those were the days of my life

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...