Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Het is nog maar een paar weken weg en dan begint voor schoolgaand Nederland de lang verwachte zomervakantie. 6 weken bijkomen van leren, opdrachten maken, examens doen en nog veel meer ellende.

Voor de één betekent dit 6 weken uitslapen en 3 weken naar Salou om te feesten en voor de ander betekent dit 6 weken vroeg opstaan om lekker bij te verdienen, maar wat betekent de "zomervakantie" voor jouw?

TS begint:

Ons bedrijf is iedere jaar 3 weken gesloten. Wij gaan dit jaar de 1e drie weken van augustus dicht. Voor mij persoonlijk betekent dat dat ik 3 weken niet zo vroeg m'n bed uit hoef. Ik ben van plan om de achterkant van het huis en de deuren te gaan verven. Daar heb ik een ruwe week voor gepland. Daarna ga ik een weekje met mijn ouders mee varen en wanneer dat achter de rug is, nog even een paar dagen naar Valkenburg en met m'n schoonouders naar het nieuwe bungalowpark van de Efteling.

Nu jullie!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik neem in de zomer nooit vakantie. Zal je net zien dat we tijdens mijn maanden eerder vastgelegde vrije dagen midden in een smerige hittegolf zitten. Dan kan ik veel beter gewoon gaan werken.

Nee, ik hou het op december/januari ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is dat zo? Ik las juist dat de Oost-Europese keuken niet zo bijzonder was. :) Als je nog tips hebt, houd ik me aanbevolen! :)

Ik heb er zelf geen typisch Oost-Europese gerechten gegeten. Maar over het algemeen kon je er prima eten, en het bier was echt heerlijk :).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb mijn grootste vakantie al gehad in april op het Canarische eiland Fuerteventura samen met een goede vriend. Hiervoor gekozen omdat we allebei niet meer afhankelijk zijn van schoolvakanties en het daarbuiten wat rustiger is. Vorig jaar in juli was het bijvoorbeeld gewoon niet leuk meer met de drukte op Schiphol bij het afgeven van de koffers.

In juli ga ik echter nog (mits het lukt met vrije dagen) ook nog met een grotere groep vrienden op vakantie, waar is nog een verrassing maar het is wel binnen Nederland.

Link naar bericht
Delen op andere sites
...waar is nog een verrassing maar het is wel binnen Nederland.

Drievliet, is een overlevingstocht op zich :P

Ik ga deze zomer doen wat ik al hele zomers doe... Lekker helemaal niets doen. ...Al zou ik best een keer de States willen verkennen, op reis naar Florida of The Big Apple... :)

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga dit jaar met mijn schoonfamilie een weekend naar Volendam :')

Ben benieuwd of ik daar wat aan vind, maar ze hebben het cadeau gekregen en zagen het met zijn tweeen niet zitten. Daarom gaan mijn vriendin, haar zus, de vriend van haar zus en ik maar mee ;)

Gelukkig ga ik ook met mijn vriendin en nog 2 andere stelletjes 12 dagen naar Marmaris. All-in en elke dag op stap :)

Voor volgend jaar zet ik mijn zinnen op een studiereis, het liefst naar Japan, China of Zuid-Amerika.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Drievliet, is een overlevingstocht op zich :P

Hoezo dat dan en ook dat als "vakantie"? Ben er vroeger toch best veel geweest maar overlevingstocht? O}

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoezo dat dan en ook dat als "vakantie"? Ben er vroeger toch best veel geweest maar overlevingstocht? O}

- Je moet de goede route volgen (De verkeerde kant op zorgt ervoor dat je door de uitgang gaat en je staat buiten)

- Je moet je beschermen tegenover gevaarlijke dieren (Kippen die je eten willen pikken)

- Je moet hoge hoogtes beklimmen (Waterglijbaan :'))

Overlevingstocht. {|

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Het valt me tegen dat de laatste post van mei is. :P

Ik ben momenteel op vakantie in Duitsland. Heb het hier prima naar mijn zin, en helaas ga ik vrijdag weer terug naar huis. Het is hier heel gezellig, er is heel lekker eten en het zonnetje zorgt voor een temperatuur van meestal boven de dertig graden. Het voetbal leeft hier ook heel erg op, overal zie je wel een Duitser die feest aan het vieren is met een Duits shirt, maar ook zie ik hier enkele Nederlanders die dezer dagen gekleed gaan in oranje kleren. Het is hier echt tof. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

In juli ga ik echter nog (mits het lukt met vrije dagen) ook nog met een grotere groep vrienden op vakantie, waar is nog een verrassing maar het is wel binnen Nederland.

Intussen is het gelukkig zeker dat dit door kan gaan en weet intussen ook al dat ik (volgende week) naar Vlieland ga. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Interval mag wel wat korter, dan maar een langer filmpje ;)

Ja oke, maar dit was in totaal ook maar een half uurtje. De reis naar noorwegen is wel wat langer.. eerst nog eens zien hoe ik het beste in het donker fotografeer.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...