Ga naar inhoud

Toekomstige sportpoules


Aanbevolen berichten

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

BTW, ik heb 148 punten in de laatste tijdrit ipv 145. {|

Je bedoelt waarschijnlijk bij de top 10 van de eindstanden? Heb ik niet goed opgeteld?

Jullie snappen natuurlijk dat er nu ook een Snooker poule gaat komen en dat jullie allemaal verplicht moeten gaan meedoen.

Begint pas in augustus, dus jullie hebben nog even om je te verdiepen in de materie en ik over hoe ik het ga doen met punten ;)

Snooker poule? Wahoew!

Ook een darts poule?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Darts is lastig, want dat is tegenwoordig alleen op Sport1 te ontvangen. Behalve de Lakeside in januari, maar daar doen vrijwel alleen onbekenden mee :P

Snooker weet ik een hoop van, dus verwacht ik ook een leuk systeem op te kunnen zetten waarbij je in de 1e ronde lekker kunt gokkenen daarmee flink kunt scoren.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Misschien kan je iets doen met de rankingpoints en zo een team samenstellen van x aantal spelers.

Ik dacht meer aan iedereen een bepaald aantal startpunten geven, bijvoorbeeld 100.

Die kun je inzetten op alle spelers van de 1e ronde, sommige spelers krijgen 1:1 (favorieten), anderen 10:1 (underdogs). Zodoende kun je toch zeker tot aan de kwartfinales punten sprokkelen. Daarna moeten we het wat interessanter maken. Je moet ook elke ronde opnieuw kunnen "inzetten". Wie het meeste punten heeft krijgt de award en eeuwige roem. Alle gewonnen punten van alle deelnemers zullen worden omgezet in retropunten voor het retropuntensysteem, zo is het voor iedereen leuk om mee te doen dacht ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, dat is ook een tof concept.

Even over de wielrennen-poules.

Ik heb zitten denken, om meer mensen mee te laten doen kunnen we misschien kijken om de renners in groepen te verdelen: sprinters, tijdrijders, klimmers en de rest. En per categorie renners kan je dan een aantal renners kiezen.

Zo kan iedereen toch wel mooie punten scoren en is het ook interessanter om te zien wie welke renners kent. (want nu hadden we bijna allemaal dezelfde renners en is het op 2 renners aangekomen, en ookal was dat ook wel spannend, het was wel duidelijk na anderhalve week dat niemand Niveath meer kon inhalen)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het spannende bij Snooker is dan weer dat er spelers zijn die je direct in de finale ziet zitten, maar hun dag niet hebben en de 1e ronde naar huis vliegen. Enige kennis is een pré, maar zeker geen garantie tot het winnen van een dergelijke poule.

Ik wil dit jaar in elk geval de Shanghai Masters nemen als proef (6 t/m 12 september)

En daarna een nieuw en spannend puntenconcept bedenken voor de Grand Prix (2 oktober t/m 10 oktober). De Grand Prix is namelijk geen knock-out tournooi, maar werkt met punten (winst +2 gelijk +1 verlies 0 + framescores), dus daar kunnen we ook wat mee gaan doen.

Uiteraard sla ik ook het WK niet over, maar dat is pas april 2011 ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kijk in ieder geval uit naar een snooker-poule.

Andere poules voor de toekomst kunnen misschien zijn:

- voetbal seizoen 2010-2011 (is iets wat TMP wel zal zien zitten :P)

- Veldrijden winter 2010-2011

- Formule 1 2011 (we zitten te ver in het seizoen om nu te beginnen aan een poule)

- Tour en Vuelta 2010 (deze wil ik zeker weer organiseren ;) )

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eredivisie poule wil ik wel doen ja, bij voldoende interesse ;).

Misschien een idee om de Eredivisie 2010 - 2011 in Toto vorm te doen? Dan hoef je alleen een lijstje met 1, 2 en 3 in te vullen. Heeft iedereen ook meer kans op punten. Eventueel kun je dan vooraf de kampioen en de degradant laten voorspellen en dan bonuspunten daarvoor geven.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Misschien een idee om de Eredivisie 2010 - 2011 in Toto vorm te doen? Dan hoef je alleen een lijstje met 1, 2 en 3 in te vullen. Heeft iedereen ook meer kans op punten. Eventueel kun je dan vooraf de kampioen en de degradant laten voorspellen en dan bonuspunten daarvoor geven.

Ja precies, elke week een toto en eventueel voor het seizoen de eindranglijst laten voorspellen en daar nog wat punten aanhangen...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jullie snappen natuurlijk dat er nu ook een Snooker poule gaat komen en dat jullie allemaal verplicht moeten gaan meedoen.

Begint pas in augustus, dus jullie hebben nog even om je te verdiepen in de materie en ik over hoe ik het ga doen met punten ;)

Als jij mee doet met de WK 2010 pool dan beloof ik je dat ik mee zal doen met de snooker pool ;):P

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik wil even de aandacht terug vestigen op de tour-poule. (want binnen 3-4 weken zal deze opgestart zijn)

Zouden er meer mensen meedoen als ik jullie een iets makkelijkere selectiemogelijk geef.

Dus niet gewoon 15 renners kiezen uit de gehele deelnemerslijst, maar de renners groeperen en slechts een aantal renners uit die groepen laten kiezen.

bvb:

- klimmers

- sprinters

- tijdrijders

- overige renners

En dan een ploeg samenstellen met 4 klimmers, 4 sprinters, 2 tijdrijders en 5 overige renners.

Hierdoor kan iedereen een competitieve ploeg samenstellen en zal kennis ook worden beloond.

Als het zo'n concept wordt, zullen er meer users meedoen (want 5 deelnemers was tof, maar met 10-15 wordt het véél spannender!)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wel het probleem daarvan is eigenlijk dat het een ronde van 3 weken is, voor 1-dagskoersen zou dat geen enkel probleem zijn, maar zoals je hebt gezien tijdens de giro, stappen er wel een renners af, zijn sommigen minder en anderen dan weer goed (ik neem als voorbeeld in de giro Nibali en Scarponi, ik dacht respectievelijk te jong en te oud, maar hadden beiden een super-giro en daardoor ben ik zwaar afgegaan)

De reden achter de grote ploeg, 15 man is wat veel, is zodat je zowel klimmers, sprinters, tijdrijders en verrassingen in je ploeg kan steken, maar nog ruimte laat voor er een aantal in te steken. En maar kiezen voor 2 renners per soort is echt lastig hoor, want er is altijd de kans dat er iemand valt of ziek wordt en dan sta je ineens met maar 3 van je ploeg meer, en DAT werkt niet motiverend.

Ik zal het even duiden met de giro als voorbeeld.

Stel, je kon 4 klimmers kiezen en kreeg de keuze tussen Basso, Evans, Sastre, Vinokoerov, Nibali, Cunego, Gadret, Arroyo, Scarponi, Nibali, Vandevelde, ... en je mocht er 4 uitkiezen, goed wetende dat ze allemaal kans maakten op punten is het toch veel minder intimiderend om renners te kiezen?

Voor de tour zal ik ook de lijstjes niet té lang maken, zodat echt de toprenners in die groepen zitten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat mij betreft hoef je geen groepen te maken. Dan maak je het eigenlijk minder spannend, omdat mensen dan niet meer op sprinters of juist meer op klimmers kunnen gokken. Daarnaast moet je de teams zeker niet kleiner maken dan 15 renners, de Giro-teams waren al bijna identiek, laat staan de Tour-teams.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Poule schrijf je wel als Pool he ;)

Ik zie het meerdere keren verkeerd staan, maar een "poule" is een groep met bijvoorbeeld landen die onderling moeten strijden om door te gaan. Een pool is een voorspellingswedstrijd :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat mij betreft hoef je geen groepen te maken. Dan maak je het eigenlijk minder spannend, omdat mensen dan niet meer op sprinters of juist meer op klimmers kunnen gokken. Daarnaast moet je de teams zeker niet kleiner maken dan 15 renners, de Giro-teams waren al bijna identiek, laat staan de Tour-teams.

Wel dat is net waarom ik net wél die groepen zou maken, ik ga uiteraard niet alle klimmers en alle sprinters in de groepen steken, dus wat kennis is handig voor de renners uit de "andere renners"-categorie.

Maar neem nu dj in de giro-poule, ik wist dat hij géén verstand heeft van wielrennen, maar heb hem gevraagd mee te doen, hij moest uit een massale lijst renners kiezen waarvan hij misschien al eens van 5 renners heeft gehoord op het nieuws, dit was waarschijnlijk geen tof werkje voor dj.

Het resultaat was er ook naar hé, wij scoorden geregeld zéér hoge punten, maar dj niet.

Door de renners in groepen te verdelen verlaag je de drempel om mee te doen én als je uit 10 klimmers er maar 4 mag kiezen lijkt het me wel interessant om zien hoeveel gelijkenissen én verschillen er zijn (bvb voor de tour kan je niet om contador heen, maar wat doe je gokken op beide schlecks? toch sastre en evans een kans geven? Armstrong of Leipheimer? ... ) dit soort beslissingen zal zéker voor interessante teams zorgen.

Maar als de meesten liever gewoon uit de gehele deelnemerslijst kiezen is dat voor mij ook goed hoor. Maar dan wens ik wel een alternatief te horen voor de leken om hén te motiveren.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben wel voor de groepen van Randy. Ten eerste omdat ik dat gewend ben op mijn vader zijn werk tijdens de tourpoule. En ten tweede omdat je dan dus ook moet gokken op de bolletjes- en groene trui. Ook een gok voor het jongerenklassement vind ik tof.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk dat juist iedereen dezelfde neemt.

Bij de Giro werd het verschil ook vooral gemaakt door Nibali en Farrar. Iedereen (oke, dj misschien niet) had Basso, Evans, Sastre, Greipel etc.

En ik denk nou eenmaal dat de echte leken sowieso geen zin hebben om mee te doen. Ongeacht hoe je het doet. Anders wil ik wel eens iemand horen die zegt: "met die groepen doe ik wel mee, en anders niet...".

Maar goed, jij organiseert het, dus je mag ook de opzet bepalen. Het maakt mij ook niet enorm veel uit ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites

ok, fair point :P

Dus, daarom deze vraag aan iedereen die nog niet mee heeft gedaan aan een wielren-poule en deze post leest.

Zou je meedoen aan een tour-poule indien de renners in groepen worden verdeeld en je daaruit kan kiezen (minder zoekwerk tussen de renners), zou je meedoen met de tour-poule indien je uit het gehele deelnemersveld kan kiezen maar je wel een beetje hulp krijgt van de andere deelnemers of zou je gewoon niet meedoen?

(dit "hulp van de andere deelnemers" moet ik nog bekijken, maar bvb een mogelijkheid om een aantal renners te wijzigen, een paar vaste toevoegingen in jouw ploeg of misschien nog iets anders)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Pool is een biljartspelletje :P

Je hebt gezocht op het woord: pool.

1pool de; v(m) polen 1 uiteinde vd aardas 2 streek, land bij de noord- of zuidpool 3 uiteinde ve magneet waar de aantrekking het sterkst is 4 (elektr leiding) uiteinde

2pool de; v(m) opstaande haren ve tapijt

3pool [poe:l] de; m -s 1 spel waarbij om een 1pot (2) wordt gespeeld: voetbalpool 2 de inzet 3 depot van auto’s, schepen, arbeidskrachten enz.: arbeidspool, banenpool 4 op snooker lijkend biljartspel

 Pool de; m,v Polen iem uit Polen

 poolen De betekenis van dit woord is te vinden in Van Dale Online basis en Van Dale Online professioneel.

puntje nummer 3 ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

ok, fair point :P

Dus, daarom deze vraag aan iedereen die nog niet mee heeft gedaan aan een wielren-poule en deze post leest.

Zou je meedoen aan een tour-poule indien de renners in groepen worden verdeeld en je daaruit kan kiezen (minder zoekwerk tussen de renners), zou je meedoen met de tour-poule indien je uit het gehele deelnemersveld kan kiezen maar je wel een beetje hulp krijgt van de andere deelnemers of zou je gewoon niet meedoen?

(dit "hulp van de andere deelnemers" moet ik nog bekijken, maar bvb een mogelijkheid om een aantal renners te wijzigen, een paar vaste toevoegingen in jouw ploeg of misschien nog iets anders)

Wanneer er groepen worden gevormd waaruit je moet kiezen wordt het makkelijker voor iemand als ik om te kiezen ja. Ik heb de ballen verstand van tour-pools, dus dan zou ik wel eerder mee doen ja.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zou je meedoen indien er op een andere manier hulp wordt geboden?

Wat dit precies inhoudt moeten we nog bekijken, maar ik denk bijvoorbeeld dan om het groepen-concept gewoon niet zichtbaar te gebruiken, maar met een kost bvb.

Stel je kiest alle renners gewoon zelf: alle punten zoals je ze verdient

Je gebruikt de hulp en dan krijg je bij de eerste score van een renner een aftrek van 1-2 punten. (dit is een brainstorm hé, niets definitiefs)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zou je meedoen indien er op een andere manier hulp wordt geboden?

Wat dit precies inhoudt moeten we nog bekijken, maar ik denk bijvoorbeeld dan om het groepen-concept gewoon niet zichtbaar te gebruiken, maar met een kost bvb.

Stel je kiest alle renners gewoon zelf: alle punten zoals je ze verdient

Je gebruikt de hulp en dan krijg je bij de eerste score van een renner een aftrek van 1-2 punten. (dit is een brainstorm hé, niets definitiefs)

Tja, lastig...

Als je groepen zichtbaar maakt dan kun je als leek meteen enkele namen kiezen en groepen samenstellen. Wanneer je moet betalen (punten eraf getroken worden, omdat je hulp vraagt) zou dat aan de ene kant niet fair zijn ten opzichte van de users die er weinig van af weten, gezien ze dan al met een achterstand beginnen en aan de andere kant is het niet fair voor de users die er wel veel van af weten, gezien zij het op eigen kracht moeten doen.

Namen zoeken op internet lijkt mij tijdrovend en zal denk ik eerder afschrikken dan een lijstje met namen geven. Kortom zullen er eerder "leken" meedoen met aanbieding van enige hulp, dan dat er helemaal geen hulp wordt geboden.

Ik ben ook wel van mening dat iemand die voor de lol meedoet het niet veel uit zal maken hoe er gespeeld wordt en iemand die er totaal geen interesse in heeft doet sowieso al niet mee denk ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is een alternatief anders een beperkt aantal tips voor de leken? Dus bijvoorbeeld je kan een aantal renners gewoon opgesomd krijgen, of je stuurt jouw voorstel van ploeg door naar iemand en die helpt je dan om een aantal betere keuzes te maken.

Deze hints zijn gratis en voor niets, maar je krijgt er maar een aantal?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Concept-opzet voor de Eredivisie Pool:

- Voorspellen eindstand: 5 punten per juiste klassering

- Voorspellen kampioen: 10 punten (5 bonuspunten ten opzichte van de rest van de eindstand)

- Topscorer: 10 punten

- Wedstrijden voorspellen aan de hand van 1/2/X: 1 punt per goed voorspelde wedstrijd

Iemand andere voorstellen?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Concept-opzet voor de Eredivisie Pool:

- Voorspellen eindstand: 5 punten per juiste klassering

- Voorspellen kampioen: 10 punten (5 bonuspunten ten opzichte van de rest van de eindstand)

- Topscorer: 10 punten

- Wedstrijden voorspellen aan de hand van 1/2/X: 1 punt per goed voorspelde wedstrijd

Iemand andere voorstellen?

Ziet er goed uit, maar bedoel je met 1/2/x niet 1/2/3? Of staat X voor een gelijkspel?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ziet er goed uit, maar bedoel je met 1/2/x niet 1/2/3? Of staat X voor een gelijkspel?

Ja, de een zegt X, de ander 3. X of 3 is een gelijkspel :Y.

Ik wil trouwens niet te veel punten toekennen aan de eindstand + topscorer, omdat het voornamelijk gaat om de wekelijkse voorspellingen.

aangepast door TMP
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zal meteen mijn snookerpoule idee onthullen.

Je krijgt vooraf in het topic de top 64 spelers te zien, dan de lijst met spelers en hun ranking. Q = qualifier, dus nog zonder ranking.

Bijvoorbeeld:

Speler A (3) vs. Speler B (q)

Speler C (12) vs. Speler D (48)

Speler E (16) vs. Speler F (15)

Speler G (6) vs. Speler H (8)

Het is dan zaak om vooraf alle winnaars te voorspellen, met een bonusoptie: het aantal gescoorde centuries (breaks van 100 of hoger) in het tournooi. Ook krijg je bonuspunten als jouw speler een century scoort.

Stel dit is alles, dan voorspel je wie wint:

Speler A en Speler D uit groep A, dan is de tweede ronde Speler A vs. Speler D en dan zeg je Speler A wint.

Speler F en Speler G uit groep B, dan is de tweede ronde Speler F vs. Speler G en dan zeg je Speler G wint.

Dat betekent een finale tussen Speler A en Speler G en je zegt Speler G wint, dan wint G het tournooi (volgens jouw voorspelling).

Dat is het een beetje, 2 spelers, jij voorspelt de winnaar, daar krijg je punten voor. Ligt je speler er uit dan natuurlijk geen punten, tenzij die speler 3 centuries maakt in zijn pot, dan krijg je voor die 3 centuries natuurlijk wel punten.

Dus als bovenstaand schema uitkomt en jij hebt Speler A gezegd, maar B wint dan heb je geen winstpunten, maar wel centurypunten als deze gemaakt worden. Zo kan iedereen scoren en aan de hand van de rankings kun je een aardige inschatting maken.

Het is meestal zo dat er 32 of 16 spelers spelen, dat betekent 16 of 8 wedstrijden in de 1e ronde. Ik denk dat hiermee in elk geval iedereen wat punten kan scoren en na dit tournooi kan ik de poule evalueren en verbeteren. De 1e wordt dus behoorlijk basic, maar hopelijk wel leuk.

2e week van augustus is de loting bekend, begin september is het tournooi en dat duurt 8 dagen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De snookerpool lijkt me in ieder geval tof.

Het lijkt wel vrij ingewikkeld, maar ik denk dat het in de praktijk wel simpeler zal worden.

Er komt een schema waar je heel makkelijk namen uit kunt pikken, dus ook al weet je er niks van kun je altijd gewoon lukraak of op ranking namen pakken. Wat niet altijd wil zeggen dat degene die nu 1 staat het ook goed gaat doen, dat is het spannende er aan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Ik heb net het topic voor de tour poule gesloten, en nu is het uitkijken naar de Vuelta, binnen 2 weken open ik het topic voor die poule.

Van de deelnemers had ik graag gehoord of de methode goed was? (deze keer niet per user de score was voor mij makkelijker én de spreadsheet kan uiteraard opgevraagd worden)

Ik had uiteraard ook graag feedback gehad, want bij de Vuelta is er een extra klassement dat meetelt (combinatie-klassement).

En van de mensen die niet meededen: waarom niet? RM heeft nog geen uurtje naar renners gezocht en hij heeft het ENORM goed gedaad. Niets weten van wielrennen is geen uitvlucht meer!!! :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Randy, nog gefeliciteerd met de eindzege! Dat kon niet meer in het Tour-topic omdat die al gesloten is. ;) Ik vond het prima geregeld, ik zou niet weten hoe het beter zou kunnen. Misschien dat de het aantal punten dat je per plek kunt verdienen nog wat kunt aanpassen, zodat de top-3 bijvoorbeeld nog meer punten krijgt. Bijvoorbeeld 20-15-11, en dan vanaf plek 4 door met 7, 6, 5, etc. Ook is het de moeite om een kopman te kiezen, wiens punten worden verdubbeld als hij punten haalt. Het zijn maar ideeën hoor, maar misschien kan het de boel nog spannender maken?

Link naar bericht
Delen op andere sites

De bijklassementen kregen steeds een punt voor de leider.

Maar ik vind Hinse's idee wel tof, zowel met de kopman als voor de extra punten voor de winnaar.

15-12-9-7-6-5-4-3-2-1 lijkt me mooi, maar er kan natuurlijk aan gesleuteld worden.

Zeker dubbelle punten voor de kopman lijkt me een tof concept. Dan wordt het afwegen: sprinters tegenover klimmers.

Link naar bericht
Delen op andere sites
En van de mensen die niet meededen: waarom niet? RM heeft nog geen uurtje naar renners gezocht en hij heeft het ENORM goed gedaad. Niets weten van wielrennen is geen uitvlucht meer!!! :P

Randy, je snijdt hier een goed punt aan. Ik heb zelf ook gedacht om mee te doen aan de Tour poule, maar inderdaad vanwege een te kleine kennis van de beste renners van het moment heb ik het niet gedaan. Gaandeweg de Tour heb ik er echter wel een beetje spijt van gekregen dat ik geen lijstje ingeleverd heb. De Vuelta poule lijkt me daarom een mooie uitdaging!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Randy, je snijdt hier een goed punt aan. Ik heb zelf ook gedacht om mee te doen aan de Tour poule, maar inderdaad vanwege een te kleine kennis van de beste renners van het moment heb ik het niet gedaan. Gaandeweg de Tour heb ik er echter wel een beetje spijt van gekregen dat ik geen lijstje ingeleverd heb. De Vuelta poule lijkt me daarom een mooie uitdaging!

Zoiets lees ik zeer graag!

En ik hoop dat andere actieve users zoals samba-boy, Y J en anderen zeker ook meedoen.

Ik ga ook het hintssysteem op een of andere manier nog verfijnen en eventueel een paar vroegere resultaten etc. bijzetten zodat een keuze van 15 renners echt wel makkelijker zal worden.

Tevens heb ik ook al een paar hersenspinsels voor een veldrijden-poule, maar die zitten nog in een beginfase (ook iets met een ploeg samenstellen, maar kleiner en een simpelere selectiemogelijkheid)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zoiets lees ik zeer graag!

En ik hoop dat andere actieve users zoals samba-boy, Y J en anderen zeker ook meedoen.

Ik ga ook het hintssysteem op een of andere manier nog verfijnen en eventueel een paar vroegere resultaten etc. bijzetten zodat een keuze van 15 renners echt wel makkelijker zal worden.

Tevens heb ik ook al een paar hersenspinsels voor een veldrijden-poule, maar die zitten nog in een beginfase (ook iets met een ploeg samenstellen, maar kleiner en een simpelere selectiemogelijkheid)

Als jij me de namen van de renners doorgeeft dan maak ik een speciale pagina waar je de renners kunt aanklikken die je wil, zodat het nog makkelijker wordt.

Je hoeft dan alleen de renners aan te klikken en er onder verschijnt dan een copy/paste lijstje. Zo heeft niemand meer een excuus, al klik je random wat namen aan dan nog moet het lukken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als jij me de namen van de renners doorgeeft dan maak ik een speciale pagina waar je de renners kunt aanklikken die je wil, zodat het nog makkelijker wordt.

Je hoeft dan alleen de renners aan te klikken en er onder verschijnt dan een copy/paste lijstje. Zo heeft niemand meer een excuus, al klik je random wat namen aan dan nog moet het lukken.

Zeer tof!!!

Probleem is natuurlijk dat die startlijsten meestal maar een week op voorhand worden vrijgegeven. Maar in een week kan natuurlijk iedereen eens naar die pagina gaan hé!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zeer tof!!!

Probleem is natuurlijk dat die startlijsten meestal maar een week op voorhand worden vrijgegeven. Maar in een week kan natuurlijk iedereen eens naar die pagina gaan hé!

Ik kan het alvast maken natuurlijk, dan kunnen we van tevoren even testen zonder echte namen maar gewoon met testnamen. Ik zal er mee aan de slag, hoe lang voor het af moet?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...