Ga naar inhoud

Vanavond weer een liveuitzending


Aanbevolen berichten

Vanavond is er weer een gezellige liveuitzending op www.xms.nl

Luister dus allemaal mee via http://www.xms.nl of http://www.xms.nl/live

We beginnen +/- 20:30 uur

Er zijn van de week nieuwe microfoons geïnstalleerd dus als het goed is klinkt het allemaal nog beter dan voorheen *)

Ik hoop dat jullie allemaal gaan luisteren (en kijken) !

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Te erg dat ik nog wakker ben, ik weet het (overigens is Jordy net zo erg :')), maar goed nu ontopic. De uitzending was super, wat heb ik gelachen zeg. Het bellen was voor mij het hoogtepunt van XMS tot nu toe _O-

aangepast door Sweety
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Morgenavond is er weer een uitzending (woensdagavond), ik schat weer rond 20:30-21:00 uur dat we beginnen.

Speciaal voor Frey: Nu in volbeeld :P

Dat komt omdat we nu 4 camera's hebben hangen met een videomixer er tussen en die snapt geen breedbeeld helaas :P

Het wordt morgen een heel gezellige en speciale thema avond *O* Zorg dat je het niet mist!!!

Link naar bericht
Delen op andere sites

en dat bellen van Maria 'Jewel' was echt geweldig :D Mijn complimenten!

Wel, DAT is de druppel! }:| Ik ben het beu! Al 7 uitzendingen doe ik verdorie mijn best de luisteraars te entertainen en dan komt 1 keer zo iemand en hup het is meteen geweldig... Bekijk het maar! Ik doe niet meer mee, NAH! Belachelijke gedoe!

Luister maar vanavond want dan zal je horen wat ík eens een keertje 'in de petto' heb. *(*

(Wat gaat er vanavond allemaal gebeuren? Waarom is Jordy zo kwaad? Kijk én luister vanavond allemaal naar XMS voor de grote climax!)

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 months later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...