Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik zat trailmix te eten (vijf of zes soort nootjes en knabbels in een zak) en realiseerde me dat ik de nootjes op volgorde van lekkerheid aan het eten was. Eerst de "vieste" en het lekkerste voor het laatst bewaren. Da's wel een aparte tic, hoewel misschien niet abnormaal en zullen meer mensen het doen.

Toiletpapier is ook zoiets, dat moet met het losse velletje naar voren handen zodat je er makkelijk bij kan. En zo is er vast nog wel iets, maar daar kan ik even niet opkomen.

Wat zijn jullie tics?

En bonusvraag: zou het iets over je persoonlijkheid/karakter zeggen of je het lekkerste meteen opeet, of juist voor het laatst bewaart?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik doe dat altijd met japanse nootjes, de minst lekkere eerst. En trouwens ook met snack mix in zo'n zakje :P

En het velletje van het wc papier moet dus altijd naar achter, naar de muur, anders ziet het er niet uit.

We hebben dwangneuroses 8))

Ik bewaar altijd het lekkerste voor het laatst en de radio/tv mag nooit op volume 13 staan :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zelf heb ik niet echt rare tics...

Toiletpapier moet voor mij wel naar voren hangen.

Het enige dat ik écht steeds doe is een variatie op de "3 taps", bij mij zijn het er 4: Sleutels, gsm, mp3-speler, geld :P

Oh ja, en een iets geeky-er ding, als ik vertrek zeg ik steeds gedag tegen mijn 2 18-inch Jason Voorhees-beeldjes :P (hou ze happy, je weet nooit wanneer de echte eens langs zou komen ;))

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat betreft het toiletpapier behoor ik tot het ´velletjes naar achteren´ kamp. Op één of andere manier vind ik dit de standaard manier.

Verder heb ik vaak het even - oneven gedoe. Bij mij moet alles op even uitkomen, geen idee waarom, maar ik voel me er gewoon prettiger bij.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...