Ga naar inhoud

Back to school/Fietsbel


Aanbevolen berichten

7 September komt een nieuwe DVD uit. Deze heeft als titel Back to school/Fietsbel.

Ik heb geen idee wat ik mij hierbij moet voorstellen. Fragmenten die ze ooit eens voor één of ander programma hebben opgenomen en vroeger dus een op de televisie zijn geweest, maar daarna nooit meer zijn uitgezonden of op DVD zijn verschenen? Zoiets als Leer het Verkeer dus. Wat zou er op deze DVD staan.

Is er trouwens behoefte aan een Laat je verzamling zien-topic? Ik ben op zich best wel benieuwd wat de grote fans op dit forum voor een verzameling hebben. Ik had eigenlijk verwacht zo'n topic hier wel al zou bestaan, maar ik kon deze niet vinden. Volgens mij kennen jullie elkaar al jaren van andere forums en kennen jullie elkaars verzamelingen al lang. :P

Ik zou jullie verzamelingen best wel eens willen zien. Dus als jullie zin hebben om foto's te maken, zal ik binnenkort een topic hiervoor aanmaken. Ik zal dan ook zelf een aantal foto's plaatsen (ook al denk ik dat mijn verzameling behoorlijk klein is in vergelijking met jullie verzamelingen).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk dat het wel leuk is om een verzameling-topic te maken, maar je kunt natuurlijk ook de Gallery hiervoor gebruiken. :) Daar kun je ook reacties plaatsen onder foto's enzo. Alleen als je alles centraal wil behandelen kun je er best een topic voor aanmaken, als het maar niet te algemeen wordt. Een algeheel retro-verzameling-topic is denk ik iets te breed.

aangepast door Hinse
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk dat het wel leuk is om een verzameling-topic te maken, maar je kunt natuurlijk ook de Gallery hiervoor gebruiken. :) Daar kun je ook reacties plaatsen onder foto's enzo. Alleen als je alles centraal wil behandelen kun je er best een topic voor aanmaken, als het maar niet te algemeen wordt. Een algeheel retro-verzameling-topic is denk ik iets te breed.

Bedankt voor je reactie. Ik denk dat een apart topic in dit geval handiger is. Ik zal dit weekend foto's maken en het topic openen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Ik heb zitten zoeken, maar heb niks over die dvd kunnen vinden.

Terwijl het inderdaad wel aangegeven staat op div sites qua dvd releases.

Iemand die toevallig meer weet?

Ik vraag me ook af wat er met deze DVD gebeurt is. Afgelopen weekend is hij ineens uit de lijst "Verwacht op DVD" van Kindertv.net geflikkerd, terwijl het toen nog geen 7 September was. Ik heb de DVD nog niet zien opduiken in de lijst "Nieuw op DVD" en ook op andere websites is de DVD niet te vinden. Ook zou je verwachten dat op de website van Bassie of Adriaan zou staan dat een nieuwe DVD is uitgekomen. Het lijkt erop alsof de DVD is geannuleerd.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vraag me ook af wat er met deze DVD gebeurt is. Afgelopen weekend is hij ineens uit de lijst "Verwacht op DVD" van Kindertv.net geflikkerd, terwijl het toen nog geen 7 September was. Ik heb de DVD nog niet zien opduiken in de lijst "Nieuw op DVD" en ook op andere websites is de DVD niet te vinden. Ook zou je verwachten dat op de website van Bassie of Adriaan zou staan dat een nieuwe DVD is uitgekomen. Het lijkt erop alsof de DVD is geannuleerd.

Wat moest deze DVD voorstellen? wat voor filmpjes stonden/staan hierop?

Wel jammer als dit het geval is.

Klopt in google als je er op zoekt staat die in de lijst van Kindertv.net echter als je er gaat kijken staat die er niet meer tussen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat moest deze DVD voorstellen? wat voor filmpjes stonden/staan hierop?

Dat vraag ik mij dus ook af. Dat was ook de reden waarvoor ik dit topic opende.

Ik heb net het contactformulier ingevuld op de website van Bridge Entertainment om te vragen wat er met deze DVD is gebeurd, maar ik kreeg de volgende e-mail terug van Bridge:

188.203.144.245 does not like recipient.

Remote host said: 550 5.1.1 User unknown

Giving up on 188.203.144.245.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Zie hier: De Verdwenen Trosster op Youtube!

Moest je daar nu echt een topic uit september omhoogkicken? :P Geef het een weekje en het is offline.

EDIT: Let op, zo was Bassie in 1978 en zo is hij nu nog steeds; Hey, dat is mijn eigendom!

http://www.youtube.com/watch?v=FmXPpR4b85w

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 months later...

Lijkt me leuk, iets nieuws... Kan me niet voorstellen dat het een heruitgave is, dan zou er toch Bassie & Adriaan moeten staan i.p.v. clown Bassie... Tenzij het gaat om het sinterklaasverhaal en de twee delen van Charly.

Dat laatste lijkt mij eerlijk gezegd het geval. Zeker omdat het om 3 uitgaves in een keer gaat...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...