Ga naar inhoud

Flink wat nieuwe Youtube en Zideo-toevoegingen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geweldige beelden! Dat Jungleboek kende ik niet, maar het doet me qua figuren denken aan Zoobilee Zoo. En Johan Derksen met die rookwalm (waar Kees Jansma raar van op kijkt)_O-

Echt schitterende beelden! En DJ, wat voor software gebruik je hier voor? Is je nabewerking zo briljant of waren de banden in zulke topkwaliteit?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geweldige beelden! Dat Jungleboek kende ik niet, maar het doet me qua figuren denken aan Zoobilee Zoo. En Johan Derksen met die rookwalm (waar Kees Jansma raar van op kijkt)_O-

Echt schitterende beelden! En DJ, wat voor software gebruik je hier voor? Is je nabewerking zo briljant of waren de banden in zulke topkwaliteit?

Capturen: Pinnacle Studio 14

Capture hardware: Goede videorecorder (Panasonic) en een Pinnacle Dazzle Platinum (DVC170)

Logo/croppen exporteren etc: Adobe Premiere Pro CS5

De banden zijn van goede kwaliteit, want ik heb behalve wat inzoomen om ribbeltjes en randjes te verwijderen en een logo er op plakken niets gedaan.

Nog 2 dan:

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat omnummeren was inderdaad het gesprek van de dag. Wij kregen het getal 4 voor ons huidige telefoonummer en er verdween een 0 van het netnummer/kengetal.

Ik wist niet eens dat Uh...Vergeet Je Tandenborstel Niet eerst op de publieke zender kwam. Wie was nou die bekende internationale artiest?

Ook mooi om te zien hoe die presentatrice na de aankondiging van het programma heel ongeïnteresseerd weg kijkt. :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

David Copperfield als ik het goed heb (lees: Wouters verkleed als Copperfield :P )

Ik heb hier een hele band vol mee, zo'n 8 uur totaal ;)

Tandenborstel kwam eerst op het publieke Veronica, later het commerciële veronica en nog later Yorin. Programma is steeds meeverhuisd. Dit 2e seizoen is Veronica al commerciëel trouwens.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sowieso al legendarisch dat ze een programma van Jimmy Geduld aankondigt. _O_

Jimmy was destijds inderdaad helemaal leip van dat Amerikaanse football. Programma heeft het overigens niet lang uitgehouden meen ik me te kunnen herinneren.

En die technische probleempjes blijven leuk! Omroepsters die wanhopig blijven kijken of alles wel goed gaat. Julia Samuël loste het goed op zo. Meteen werd de naam ook nog even gecorrigeerd (Lambergs).

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 6 months later...

Aankondigingen van Tros Aktua export, de eerste de beste, de tv show, Tros Aktua en Flesh and blood.

Daarna een postbus 51 blok (belastingdienst / de groene kikker)

Daarna een STER blok (Queen, Fleuril, Holland International, Whiskas, Vidal Sasoon Wash & Go, Boerenmelkse van UnieKaas, C1000, AMEV)

Tot slot een stukje "pauze"

Komt van een heel stoffige Betamax dus niet optimaal in kwaliteit.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Ik ga nog een stuk Disco Train uploaden, deze keer met een Time Base Corrector gecaptured (die zorgt ervoor dat je geen dropframes meer hebt, makkelijk gezegd) en dan nabewerkt via Adobe Premiere om alle ruis weg te filteren zonder dat de boel onscherp wordt.

Volgens mij is het goed gelukt. Dit is nog voor de kleurcorrectie, het resultaat zien jullie straks op youtube.

post-8-0-74908700-1318001508.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...