Ga naar inhoud

Laat je verzameling zien


Aanbevolen berichten

  • Reacties 273
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Vier keer al? Er zijn ook mensen die de banden nog geen enkele keer hebben. Wil je ook iets voor anderen overlaten?

De op stap heb ik 1x uit een kringloop 1x toen ik hem nog niet had via MP en de laatste keer moest ik hem er bij kopen ( bij die penta deel 2 en op bezoek bij. ) en bij een stapel videos die ik had gekocht zat die toevallig tussen zonder hoes. vandaar ik bied er verder niet meer op.

Heb je ook de spreuk geprobeerd om hem te laten ontbranden? :P

haha nee ik zal het eens proberen!:P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Moet 'ie toch zelf weten :P

Wat ben je toch een frikandel :P.

Het gaat erom dat hij geld genoeg heeft en hij altijd door blijft bieden totdat hij het heeft. Er zijn mensen die geen €25 willen uitgeven aan een band.

Als ik nu een penta band wil kopen voor €20 dan bied hij toch altijd meer, dus uiteindelijk heb ik nog niks.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat ben je toch een frikandel :P.

Het gaat erom dat hij geld genoeg heeft en hij altijd door blijft bieden totdat hij het heeft. Er zijn mensen die geen €25 willen uitgeven aan een band.

Als ik nu een penta band wil kopen voor €20 dan bied hij toch altijd meer, dus uiteindelijk heb ik nog niks.

Ik heb nooit meer dan 4 euro voor een videoband van B&A uitgegeven, altijd wachtend op koopjes, nooit te veel bieden ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tsja, het is 'wat de gek er voor geeft' soms. Je moet gewoon zelf afwegen wat iets waard is voor jou. Ik snap echter niet waarom je veel geld zou uitgeven voor iets wat je al hebt (ik lees dat hij sommige banden 4x heeft, daar zie ik het nu niet zo van). Ik ben er zelf niet zo in geinteresseerd, dus ik kan er verder ook niet veel over zeggen :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hat gaat erom dat hoe hoog ik ook bied Branko altijd meer bied. En daardoor mensen geen kans hebben. Hij zei zelf dat het hem geen flikker uitmaakt hoeveel het kost.

Jah, als hij het ervoor over heeft is het zijn goed recht om met geld te gooien hé.

Je moet er niet om zeiken.

Ik vind niet dat Branko zich moet verontschuldigen of verantwoorden tegenover iemand anders over wat hij met z'n eigen geld doet.

Mij interesseert het totaal niet, de dingen die ik wou, heb ik (nuja, op 1 lp na) en ik heb net zoals dj nooit écht hoge bedragen gegeven voor een vhs, lp of cd (denk dat het hoogste 7€ was voor de circus lp)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hij hoeft zich ook niet te verondschuldigen of verantwoorden, maar het is gewoon vervelend voor andere die een product ook graag willen en het geld niet ervoor hebben om zo hoog te kunnen bieden, dat hun de kans wordt afgepakt. Zeker als je al 3x dezelfde band hebt.

Nu maakt het mij ook niet heel erg veel uit om die shorty`s, omdat ik meer van de series ben.

Link naar bericht
Delen op andere sites

maar het is gewoon vervelend voor andere die een product ook graag willen en het geld niet ervoor hebben om zo hoog te kunnen bieden, dat hun de kans wordt afgepakt. Zeker als je al 3x dezelfde band hebt.

Als je iets écht wil dan is prijs normaal geen probleem :P

(ik kan ook zo beginnen over een zeer zeldzaam 18 inch beeldje van Jason Voorhees, maar ik weet dat ik ervoor flink wat geld mag neertellen en ik ben daarop voorbereid)

Met andere woorden: als je een bepaalde band écht wil dan moet je gewoon even niets uitgeven en dan uiteindelijk de band kopen (ik denk dat Branko wel érgens een limiet zal hebben hoor :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wil hem niets verbieden. Hij heeft het recht om te doen wat hij wilt. Alleen lijkt het me ook fijn om rekening te houden met andere die ook het product willen kopen om hun ook een kans te geven :)

Of heb ik ongelijk?

(ik kan ook zo beginnen over een zeer zeldzaam 18 inch beeldje van Jason Voorhees, maar ik weet dat ik ervoor flink wat geld mag neertellen en ik ben daarop voorbereid)

Met andere woorden: als je een bepaalde band écht wil dan moet je gewoon even niets uitgeven en dan uiteindelijk de band kopen (ik denk dat Branko wel érgens een limiet zal hebben hoor :P)

Ja het is ook zo wat je zegt, maar als jij het beeldje graag wilt hebben en een ander die het beeldje al 3x heeft en jou de kans niet geeft om het te kunnen kopen dan zou je het toch ook vervelend vinden of niet?

Je kan er ook voor sparen maar voor je het weet kan het product al verkocht zijn ;)

aangepast door CNRArcade
Link naar bericht
Delen op andere sites

Moesten deze aanbiedingen hier op het forum worden geplaats zou ik je volledig gelijk geven.

Maar we hebben geen trade-gedeelte meer, dus is dat helemaal hypothetisch.

Op een site als marktplaats of ebay handel je als individu, niet als lid van een community, dus daar geef ik je geen gelijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanuit jouw standpunt misschien wel. Maar als ik iets graag wil hebben, ga ik geen rekening met (het budget van) anderen houden...

Al zou ik ook nooit alles opkopen, zeker als ik het al heb.

Ja als het iets is wat jij of iemand anders niet meerdere malen al in bezit heeft ok dan zou ik zeggen bied er maar op los.

Maar ik zie het nut niet ervan in als je al iets 3x hebt en nog eens persee een 4de erbij wilt kopen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind dat je ongelijk hebt. Met een veiling gaat het niet anders: de hoogste bieder wint. Als het boven jouw budget is heb je pech. Wat hij al heeft doet er niet toe en als hij ze voor 100 euro wil doorverkopen is dat ook zijn goed recht.

Dat je het niet leuk vindt is wat anders, maar jij doet alsof het niet eerlijk/niet sociaal is en dat vind ik echt onzin. Al zijn het allemaal exact dezelfde, moet hij weten, had jij hoger moeten bieden bijvoorbeeld.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar zo ben ik wel een beetje. Ik wil graag andere ook een kans bieden.

Ik heb Geheim van de schatkaart ook 3x. 1x CNR en 2x Arcade. Nu heb ik die arcade banden niet meer nodig en heb ik ze in de verkoop, omdat ik andere ook wel een kans wil geven om de oude versie te laten zien.

Ik had idd ook geboden voor die 2 CNR banden. Nu maken mij die shorty`s niet zoveel uit, omdat ik eigenlijk alleen maar voor de series ga. Maar dat waren toevallig de eerste uitgaves die je maar zelden ziet en die heb ik nog nooit gezien. Ik wist niet eens dat ze bestonden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar zo ben ik wel een beetje. Ik wil graag andere ook een kans bieden.

Ik heb Geheim van de schatkaart ook 3x. 1x CNR en 2x Arcade. Nu heb ik die arcade banden niet meer nodig en heb ik ze in de verkoop, omdat ik andere ook wel een kans wil geven om de oude versie te laten zien.

Ik had idd ook geboden voor die 2 CNR banden. Nu maken mij die shorty`s niet zoveel uit, omdat ik eigenlijk alleen maar voor de series ga. Maar dat waren toevallig de eerste uitgaves die je maar zelden ziet en die heb ik nog nooit gezien. Ik wist niet eens dat ze bestonden.

Ik snap je standpunt wel, maar als ik bijvoorbeeld in een kringloop een 'zeldzame' band tegenkom laat ik die niet liggen( bij elke kringloop koop ik trouwens alle B&A banden die er op dat moment liggen ). ik heb net ook uitgelegd hoe ik aan die banden kwam. als ik een stapel met banden koop kon ik niet weten dat die er ook plots tussen zat aangezien er geen hoes omheen zat. de vrouw op MP die op bezoek, op stap en penta plaaggeest 2 verkocht wou ze alle 3 in een keer verkopen. anders had ik de band op bezoek niet gehad die ik zelf ook nog niet had. verder wil ik van dat soort versies minimaal 2 hebben mocht er 1 band kapot gaan. :)

Ik heb gewoon veel voor mijn verzameling over... en zie ik iets wat ik nog niet heb dan bied ik gewoon door inderdaad. Je moet me niet verkeerd begrijpen, ik begrijp best wat je bedoeld:)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Daar geef ik je gelijk in dat je alles 2x wilt hebben als reserve.

Nu heb en ben ik nog steeds bezig met alles digitaliseren en daarvoor heb ik ook extra banden voor aangeschaft omdat niet alle banden 100% zijn. meestal met het geluid bij mij.

Nu heb ik een deel klaar en heb ik die reserve banden eigenlijk niet meer nodig, omdat als ik eens wil kijken gewoon op mijn laptop kan kijken.

Ik begrijp best dat je er alles voor over hebt :) Dat hebben meerdere mensen. Maar bij mij zelf is het zo dat als ik iets al heb niet perse nog 1x moet hebben. Ik hoef het allemaal niet.

Ik ben ook blij met wat ik heb. Alles wat ik zowiezo al wilde hebben heb ik en meer heb ik eigenlijk niet meer nodig.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Daar geef ik je gelijk in dat je alles 2x wilt hebben als reserve.

Nu heb en ben ik nog steeds bezig met alles digitaliseren en daarvoor heb ik ook extra banden voor aangeschaft omdat niet alle banden 100% zijn. meestal met het geluid bij mij.

Nu heb ik een deel klaar en heb ik die reserve banden eigenlijk niet meer nodig, omdat als ik eens wil kijken gewoon op mijn laptop kan kijken.

Ik begrijp best dat je er alles voor over hebt :) Dat hebben meerdere mensen. Maar bij mij zelf is het zo dat als ik iets al heb niet perse nog 1x moet hebben. Ik hoef het allemaal niet.

Ik ben ook blij met wat ik heb. Alles wat ik zowiezo al wilde hebben heb ik en meer heb ik eigenlijk niet meer nodig.

Dat probleem kom ik inderdaad ook vaak tegen vet irritant, qua het sparen hebben wij gewoon duidelijk een andere kijk op de dingen:) maar ik respecteer je mening en ben het op bepaalde punten eens:) Ik denk alleen wel zo wie het eerst komt wie het eerst maalt( of in dit geval natuurlijk anders gezegd via MP haha.. ). die videomedia 3 heb ik trouwens niet gekocht was iemand anders was te laat met terug bieden lol.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De op stap heb ik 1x uit een kringloop 1x toen ik hem nog niet had via MP en de laatste keer moest ik hem er bij kopen ( bij die penta deel 2 en op bezoek bij. ) en bij een stapel videos die ik had gekocht zat die toevallig tussen zonder hoes. vandaar ik bied er verder niet meer op.

Ik zou dan zelf de band en hoes die er het nog het beste aan toe zijn voor mij zelf houden, plus nog één als reserve en de andere twee weer verkopen.

haha nee ik zal het eens proberen!:P

Ik ga er vanuit dat je de spreuk uit je (als echte fan zijnde) de spreuk uit je hoofd kent. :P

P.S. Leuke avatar. :)

P.S.2 Kom nu maar op met die foto's. :P Ik ben namelijk wel heel erg benieuwd naar jouw collectie.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou dan zelf de band en hoes die er het nog het beste aan toe zijn voor mij zelf houden, plus nog één als reserve en de andere twee weer verkopen.

Ik ga er vanuit dat je de spreuk uit je (als echte fan zijnde) de spreuk uit je hoofd kent. :P

P.S. Leuke avatar. :)

P.S.2 Kom nu maar op met die foto's. :P Ik ben namelijk wel heel erg benieuwd naar jouw collectie.

De fotos zal ik in het weekend maken.

heb het door de weeks aardig druk met school waardoor ik moe ben en praktisch direct ga slapen als ik thuis kom.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als je de kans zou krijgen zou jij ook al die spullen kopen. Het is dat Branko je telkens overbiedt.

Nee ik hoef het allemaal niet. Als je naar mijn foto had gekeken dan had je gezien dat ik z'n beetje alles al heb qua oude versies van de series en dat is voor mij meer dan genoeg. En Branko overbied mij niet steeds, het is maar 1x gebeurt. Alleen het valt mij op dat hij erg veel bied op heel veel verschillende banden.

aangepast door CNRArcade
Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb je ook zoveel van Telekids, Branko? >:)

haha nee daar is veel minder van.

heb daar afleveringen, cds en videos van.

en petje, stikkers, spelletjes, en een orginele telekids buurt crew jas.

wou destijds via MP de vraag maar raak stoel kopen echter de persoon die hem verkocht was onduidelijk en beetje vreemd bezig.

het zelfde met iemand die een hele grote collectie had met orginele telekids spullen uit de studio. helaas:) B&A is overigens leuker om te verzamelen :)

aangepast door Branko
Link naar bericht
Delen op andere sites

What the tering, wat een verzameling.

Nu weet ik ook ineens waar Branko het geld vandaan haalt om allemaal die spullen te kunnen kopen. Hij heeft een eigen museum en verdient zijn geld door het vragen van entreegeld. :P

Alleen zonde dat de foto's niet echt scherp zijn. Een gedeelte van de banden is wel te herkennen, maar van sommige banden heb ik geen idee wat voor een band het is (wat zijn die drie rode dubbelboxen rechtsboven op de derde foto?) Zou je eens een aantal oude videobanden naast elkaar willen leggen en er een foto van maken. De kans is groot dat je videobanden hebt die ik nog nooit eerder gezien heb.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die button "Adriaan For President." Hoe kom je daar aan? Lijkt me heel zeldzaam.

Mooie verzameling inderdaad.

Als je dvd`s koop bij Adrina producties zelf. Teminste ik had niet erg lang geleden deel 1 tm 4 van amerika besteld en kreeg er gratis een Ardiaan for president button bij. Het kan ook zijn dat het toen een actie was.

aangepast door CNRArcade
Link naar bericht
Delen op andere sites

Als je dvd`s koop bij Adrina producties zelf. Teminste ik had niet erg lang geleden deel 1 tm 4 van amerika besteld en kreeg er gratis een Ardiaan for president button bij. Het kan ook zijn dat het toen een actie was.

Inderdaad en een postertje kreeg ik er gratis bij.

Bij Bassie is het een clownsneus en dezelfde poster.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

wou destijds via MP de vraag maar raak stoel kopen echter de persoon die hem verkocht was onduidelijk en beetje vreemd bezig.

het zelfde met iemand die een hele grote collectie had met orginele telekids spullen uit de studio. helaas:) B&A is overigens leuker om te verzamelen :)

Scheelt dat ik die persoon destijds nog kende ook....aardige gast hoor en helemaal niet raar!

maar damn, wat een spullen heb je!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Vergeleken bij jullie geen grote vhs-collectie, maar ik heb:

De plaaggeest 1,2,3 (Kidstuff/Penta)

Sleutel (Arcade)

De diamant (Dubbelband Arcade)

Schatkaart 1 en 2 (CNR)

Schatkaart 1 en 2 (Arcade)

De Kroon 1 en 2 (CNR)

Verzonken stad 1 en 2 (CNR)

Ik wil de komende tijd nog wat CNR banden van 'De Kroon' en de 'Verzonken Stad' aankopen. Dit omdat ik een back-up wil hebben wanneer een van de huidige banden het begeeft.

Het grote nadeel van vhs is de toch uiteindelijk wat beperkte levensduur.

Ook de Amerika en Europa serie staan nog op mijn lijstje.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Iedereen moet ergens beginnen met zijn/haar verzameling.

Toen ik weer een interesse in B&A kreeg had ik niets behalve opgenomen banden, nu heb ik all CNR's, de eerste reeks dvds (al die nieuwe hoef ik niet) en een mooi deel van de lp's en cd's.

Je komt er wel, gewoon rommelmarkten, ebay en marktplaats afschuimen

Link naar bericht
Delen op andere sites

randy_roes schreef:

Toen ik weer een interesse in B&A kreeg had ik niets behalve opgenomen banden, nu heb ik all CNR's, de eerste reeks dvds (al die nieuwe hoef ik niet) en een mooi deel van de lp's en cd's.

Je komt er wel, gewoon rommelmarkten, ebay en marktplaats afschuimen

De opgenomen banden ben ik helaas bij een verhuizing kwijtgeraakt. Jammer, want volgens mij had de Schatkaart TV serie als enige de complete eindscene met originele muziek (ik geloof tubular bells). De scene in de aanloop naar de finale in het pakhuis dus.

Die scene mis ik op mijn CNR-band. Hopelijk vind ik die ooit nog!

Velen onder ons hebben een behoorlijke (CNR)- vhs collectie. Daarom de volgende vraag: hoe bewaren jullie de banden, zodat ze goed blijven?

Ik zou het ontzettend jammer vinden als de originele CNR banden met de originele muziek, verloren zouden gaan.

Misschien toch digitaliseren? Ik heb het eens voorgelegd aan een bedrijf in Hoogeveen, maar de persoon in kwestie gaf aan dat waarschijnlijk niet zou kunnen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...