Ga naar inhoud

Op wat voor 'n fiets beweeg jij voort?


Aanbevolen berichten

Trek 400 geloof ik. Toe aan vervanging. Poosje terug wilde ik gaan fietsen, zat er een enorme slag in het achterwiel :O Hij had net een paar dagen in de garage gestaan, niks aan de hand toen ik de vorige keer fietste... compleet raadsel. Er zit zelfs een slag in de rubberband, niet alleen in de velg (die is inmiddels vervangen). Echt HEEL vreemd :{

Link naar bericht
Delen op andere sites

De originele Postcode Loterij fiets, ideaal als postbezorger want is erg stevig!

Lijkt me altijd zo lastig als dit soort fietsen gejat worden. Moet je je gestolen fiets opgeven, blijken er zoveel van dat type rond te rijden. Ik hoor inderdaad wel van meerderen dat het prima fietsen zijn!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lijkt me altijd zo lastig als dit soort fietsen gejat worden. Moet je je gestolen fiets opgeven, blijken er zoveel van dat type rond te rijden. Ik hoor inderdaad wel van meerderen dat het prima fietsen zijn!

Heb 'm wel goed verzekerd natuurlijk. ;)

Maar maak de fiets inderdaad om te voorkomen dat ie gestolen wordt in ieder geval altijd maar met een extra ketting ergens aan vast. Mijn vorige 2 fietsen zijn namelijk wel allebei gestolen bij het station hier vlakbij. |:(

aangepast door Sam
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...

Mijn fiets heeft de afgelopen 5 dagen gelogeerd in de fietsenrekken van mijn stamkroeg. Had met dit weer geen zin hem weer te halen. Wist niet dat een fiets zo goed tegen de barre vrieskou kan. Alleen het achterlicht doet het niet meer want het knopje is vastgevroren 8-)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn fiets heeft de afgelopen 5 dagen gelogeerd in de fietsenrekken van mijn stamkroeg. Had met dit weer geen zin hem weer te halen. Wist niet dat een fiets zo goed tegen de barre vrieskou kan. Alleen het achterlicht doet het niet meer want het knopje is vastgevroren 8-)

Ik was al even bang dat jij ook 5 dagen in je stamkroeg had gezeten, non-stop :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...