djkoelkast Posted March 5, 2011 Author Share Posted March 5, 2011 Nuja, ik denk misschien best deels hetzelfde, maar enkel voor de eerste 2 rondes ofzo, want anders kan het zijn dat er users na 2 ronden geen enkele speler meer hebben in de poule. Dat kan, maar dan moet er wel actief meegedaan worden, je hebt dan maar steeds 1 avond om je nieuwe poule in te vullen en dat zie ik niet direct gebeuren. Link to post Share on other sites
TMP Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 Nog gewonnen ook ... Link to post Share on other sites
randy_roes Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 Dat kan, maar dan moet er wel actief meegedaan worden, je hebt dan maar steeds 1 avond om je nieuwe poule in te vullen en dat zie ik niet direct gebeuren. Ja is inderdaad wat moeilijker natuurlijk. Nog even broeden, misschien komt er een ideetje. Link to post Share on other sites
randy_roes Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Zo, de awards zijn eindelijk uitgedeeld, dus dit topic mag dicht Link to post Share on other sites
Recommended Posts