Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Zoals jullie misschien al weten ben ik het crewlid dat instaat voor het uitdelen van de awards.

Sinds de update heb ik me al voor een aantal contest mooi mogen bezig houden met het zoeken, schoonmaken en aanpassen van plaatjes voor awards.

Dit doe ik uiteraard met plezier, maar ik zou toch liever iets meer input van jullie, de users, krijgen.

Dus: vanaf nu had ik graag gehad dat als jullie een contest/poule/pool/... organiseren en hiervoor een awards moet worden gemaakt jullie mij voorzien van een plaatje.

Hiervoor heb je 2 opties

1: je bezorgt mij reeds 2 volledig afgewerkte .png plaatjes die als awards worden gebruikt. (transparante en met afmetingen 32x32 pixels)

2: je bezorgt mij een plaatje waar ik mee aan de slag kan. Bij voorkeur reeds in .png formaat maar vooral met zo weinig mogelijk mengpixels! (dit maakt het transparant zetten zoveel makkelijker)

Probeer er ook voor te zorgen dat je kleurenplaatje mooi naar greyscale kan worden gezet zodat het onderscheid tussen winnaar en runner-up zichtbaar is.

Ik dank jullie al op voorhand

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...

Voor mij geldt:

- Laat ze maar lachen Contest (winnaars zijn in de post genoemd met antwoorden van de opgaven, de awards staan in de OP)

- Cartoons Contest (winnaars staan genoemd in de post met antwoorden, de awards staan in de OP)

Misschien een ideetje...

Om misverstanden en het vergeten om awards uit te delen te voorkomen;

Het is misschien wel handig om een contest af te sluiten en in het archief te plaatsen wanneer de awards zijn uitgereikt, Op die manier zie je direct welke contests er nog staan, terwijl de deadline is verlopen ;)

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Even een kleine dienstmededeling: jullie hebben waarschijnlijk wel al gemerkt dat de awards wat achter lopen, dit heeft een zeer goede reden: mijn laptopje heeft onlangs de geest gegeven en heeft nu de neiging om vrij snel te oververhitten.

In afwachting van een nieuwe laptop (zal er zijn tegen eind volgende week) draai ik momenteel linux enkel en alleen voor firefox (want alle andere programma's resulteren in een "critical temperature" fout)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Even een kleine dienstmededeling: jullie hebben waarschijnlijk wel al gemerkt dat de awards wat achter lopen, dit heeft een zeer goede reden: mijn laptopje heeft onlangs de geest gegeven en heeft nu de neiging om vrij snel te oververhitten.

In afwachting van een nieuwe laptop (zal er zijn tegen eind volgende week) draai ik momenteel linux enkel en alleen voor firefox (want alle andere programma's resulteren in een "critical temperature" fout)

Haal even een busje perslucht, en spuit alle ventilatieopeningen een keer goed door :) doet wonderen .. ^O^

http://www.bigdennis.com/emtec-stofverwijderende-luchtspray-p-11575.html?language=nl

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...