Ga naar inhoud

Mannetje & Mannetje


Aanbevolen berichten

Om eerlijk te zijn had ik er nog nooit van gehoord. Wel een uniek concept zeg, zeker voor die tijd! Eigenlijk jammer dat het op kinderen was gericht, want als ze een oudere doelgroep hadden genomen was de Amiga misschien nog groot succes geworden. ;)

Nou ja, Casper is ook op de Amiga gemaakt (die film toen) en zo nog een paar, dus het werd ook volwassen gebruikt, maar of dat mensen naar de Amiga lokt vraag ik me af.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou ja, Casper is ook op de Amiga gemaakt (die film toen) en zo nog een paar, dus het werd ook volwassen gebruikt, maar of dat mensen naar de Amiga lokt vraag ik me af.

De Amiga wilde duidelijk serieus worden genomen t.o.v. de pc, en als de aandacht van tv dan enkel op kids is gericht lijkt me dat niet echt bevorderend. Maar vanaf nu weer ontopic, ik week een beetje af. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

De Amiga wilde duidelijk serieus worden genomen t.o.v. de pc, en als de aandacht van tv dan enkel op kids is gericht lijkt me dat niet echt bevorderend. Maar vanaf nu weer ontopic, ik week een beetje af. ;)

Mwa, het heeft toch met elkaar te maken, dus waarom zou het niet ontopic zijn ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...